Volgers

zaterdag 18 mei 2013

En nog een Designteam Kaartje, voor NKU deze keer.

Hallo blogmaatjes.

Ja, ik kan me voorstellen dat jullie denken........, laat ik het maar niet invullen maar deze kaart is dus  wat langer geleden al gemaakt.
Vandaag is dit mijn tweede kaartje, omdat beide teams vandaag met een nieuwe uitdaging starten, voor mijn eerdere kaartje voor challenge 3 van het WLVC. blog, dus even door-scrollen.

Dit kaartje heb ik gemaakt nav. de sketch gemaakt door collega Hennie van team Oranjeboven, zoals wij als team van Heleen vanaf nu heten. Welkom Jolanda in ons deelteam. Ook Cindy en Anita in team Rood-Wit-Blauw, welkom.

Dit is wat ik ervan gemaakt heb:
Er zit geen thema aan vast, alleen een sketch die je terug kunt vinden op het blog van NKU,  het is uitdaging 43 al weer, nu wil ik jullie toch wel even uitnodigen om even te gaan kijken naar de creaties die mijn collega' s gemaakt hebben, en natuurlijk hopen wij als team dat jullie weer gezellig meedoen. Er zijn weer mooie prijzen te winnen.

Voor mijn kaartje heb ik gebruikt:
Papier Prima Marketing met Kraft.
Mallen van Nellie Snellen ( achter de afbeelding heb ik het vierkant verlengd tot een rechthoek).
Bloemen van Joy Crafts, bewerkt met Glimmermist, en afgewerkt met een roosje van WOC.
De tekststempel is ook van Joy Crafts, verder een wondgaasje en de randen aangezet met Distress en met de hand geborduurd.
De afbeelding is een digi van Mo Manning, ingekleurd met distress en Twinklings.
Ik hoop dat jullie hem weer jullie goedkeuring kunnen geven, en doe gezellig mee met de uitdaging, uiteraard lees ik weer graag wat jullie ervan vinden.

Fijn weekend allemaal.
Liefs Liesbeth

challenges: Creatalicious Challenges:  for the girls.
                  Delightful Challenges: BINGO ( onderste rij)
                   Paper Crafting Journey: photoinspiration.

30 opmerkingen:

  1. Wat is je kaart schitterend Liesbeth, geweldige uitwerking van de sketch, is ook zo een lieve digi dit, een plaatje weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Liesbeth,
    WOW...wat schattig is dit kaartje, lieve digi, mooi ingekleurd en je kaartje is weer super afgewerkt..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart, zooooo lief die digi en zulke mooie kleuren gebruikt. Een toppertje hoor!

    Liefs Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schatje Liesbeth en je bloemen wat zijn ze mooi

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat lief...bloemen zijn ook erg mooi!

    Groetjes Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, this is so lovely! Your image is totally sweet and your design is beautiful! Thanks for joining us at Delightful Challenges!
    Jackie W :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze is ook al zo mooi, met lekkere grote bloemen erop en de digi is een schatje!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze ziet er ook weer super uit. Heel mooi papier, leuke stempel en schitterende bloemen.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. schitterend kaartje met leuk afdrukje.
    groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kaart, ik vind die kleuren helemaal mooi en die bloemen zijn ook schitterend. Groetjes Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een beeldschone kaart Liesbeth, prachtige kleur tinten
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schitterende kaart Liesbeth.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart heb je gemaakt Liesbeth. Fijn weekend, groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind hetm supermooi, wat een mooie details en het plaatje is echt schitterend, prachtig gemaakt.

    liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een schatje Liesbeth, mooie bloemen!
    Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie bloemen op je kaart Liesbeth,echte blikvangers en dat meisje is zóó lief,knap ingekleurd ook.Ik zit te genieten...en niet van het weer,bleh! fijne pinksteren,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Schitterende kaart, en wat een mooie bloemen zo,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Liesbeth
    Vind je kaart hartstikke lief en mooi en dan nog van die prachtige bloemen een genot om naar te kijken
    Groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een lief kaartje! Ook je babykaartje vind ik superlief.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Liesbeth,
    dit voorbeeldkaartje is ook al weer zo mooi! Die bloemen zijn prachtig!
    Je bent er maar druk mee!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wow ,jij bent druk geweest.
    Beide kaartjes vind ik super mooi liesbeth.
    En prachtige heb je deze bloemen gemaakt.
    Liefs an

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een liefie! Mooi gedaan! Warme kleuren....heel leuk!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  23. heel erg mooi kaartje super lief

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  24. What a gorgous card. The image and papers are super and those flowers are fabulous. Thanks for joining us at the PCJ challenge xx

    BeantwoordenVerwijderen
  25. WOW Liesbeth je hebt je inspiratie alweer terug gevonden zie ik!! Prachtige creaties hoor en deze ook weer zo mooi. Echt een schatje!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Knap hoor dat je zo voor verschillende designteams voorbeeldkaarten maakt. Deze is ook weer om door een ringetje te halen! Geweldig mooi gedaan!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  27. een schitterende kaart Liesbeth:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wauw wat een lief prachtig kaartje .
    Super mooi gedaan.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een mooie kaarten en die grote bloemen prachtig
    Veel knutsel plezier.
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  30. What a sweet image, I love what you have done with it.

    Thanks for joining us at Creatalicious Challenges and best of luck!

    Fiona

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth