Volgers

vrijdag 3 mei 2013

Een kaartje voor een speciaal iemand in Vintage-stijl.

Hallo blogmaatjes,,

Vandaag heb ik weer een vintagekaartje voor jullie om te laten zien.
De tweede challenge bij het wlvc. blog gaat vandaag van start met als extra deze keer, "een kaartje voor een speciaal iemand". dat moet niet zo moeilijk zijn toch.
Je hebt weer twee weken de tijd om mee te doen, en de sponsor is deze keer Just a Note


 en dit is de prijs die ze beschikbaarstellen.
Nou, dat is toch zeker de moeite om weer eens een kansje te wagen, en je maakt met zo'n kaart vast ook nog iemand heel erg blij.
Voor de overige regels moeten jullie even het wlvc. blog bezoeken, en ook de mooie creaties van mijn collega's daar bewonderen.
Dit is wat ik gemaakt heb:
Ik heb deze keer eens een ander soort vintage-plaatje gebruikt, gevonden op Pinterest.
Wat ik verder gebruikt heb:
Papier, kraft en DP van Prima Marketing.
Mallen van Spellbinders, Memorybox, en Doohickeys. een foto=figuurschaar, kantje, roosjes WOC, en een wondgaasje, en hotfixsteentjes, veertjes. De tekst is uit een setje van Joy Crafts. Just because you are Special.
De randen weer met de hand geborduurd.
Ik hoop dat het jullie weer een beetje inspiratie geeft om weer gezellig mee te doen.
We hopen dat het niet bij een eenmalige deelname blijft, want wat hebben we veel deelnemers gehad op het wlvc. blog. Boven verwachting hoor,
Ik lees weer graag wat jullie ervan vinden, 
Liefs Liesbeth

17 opmerkingen:

  1. hij staat er weer en ,,,,,,,,,ik vind hem heel mooi Liesbeth.
    het plaatje is erg mooi van kleur en prachtige opbouw.
    liefs van An en fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wowwwwwww toppertje liesbeth,wat een schitterend mooie vintage kaart heb je gemaakt.!fijn weekend, groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja gaaf hè Liesbeth , wat een succes met de eerste Challenge! Jullie zijn ook zo super enthousiast als team, en dat werkt positief bij de bloggers. En een vintage blog, daar is behoefte aan. Jouw kaartje is ook weer een bjoetie geworden en een hele mooie mal van Memorybox, prachtiggggggggg!
    lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende kaart Liesbeth, heel erg mooi vintage....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterende kaart Liesbeth.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart!! Dit plaatje staat ook in mijn bestanden, mooi hè?
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een plaatje Liesbeth en heerlijk dat ie nu lekker online mag om door iedereen bewonderd te worden.

    Liefs Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo'n mooi sfeertje op jou kaart! Een prachtige combi!
    Hopen dat iedereen weer met net zoveel enthousiasme meedoet!
    Groetjess Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  9. OOOHHH liesbeth wat is dit een bjoetie!! zowel de kleur als alle details zien er geweldig uit!
    groetjes
    corry

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig Liesbeth!!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige vintagekaart Liesbeth.
    Echt supermooi.

    Fijn weekend.

    Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je kaart is gewoon prachtig Liesbeth. Heel mooi van kleur, een heel leuk plaatje en geweldige mallen. Echt super.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. So gorgeous and pretty hun...and I hope you have a lovely weekend too...:o)

    biggest of hugs Vicky xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw Liesbeth hij is weer helemaal schitterend, wat een toppertje heb je weer gemaakt.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. This is beautiful! I'm so jealous of the dies you own... :) These are fantastic! They make the card so delicate - love it!
    Have a nice day, Liesbeth!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo Liesbeth,
    dankjewel voor je leuke reactie. Echt leuk om mee te doen met de wlvc challenge.
    Ik heb ook even bij jou creaties gekeken. Super mooi, ook deze vintage kaart. Echt top! Daarom ben ik volger van je geworden. Hier wil ik meer kijken.
    Groetjes Anita en een fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth