Volgers

maandag 27 mei 2013

De zon schijnt, dus een zonnig kaartje gemaakt.

Hallo blogmaatjes.

Heel erg bedankt voor al die bemoedigende woorden en zoekacties naar mijn inspiratie, ik denk dat ik hem weer gevonden heb want ik ben best wel lekker bezig geweest afgelopen dagen.
Ik heb een eerder ingekleurd afdrukje van magnolia verwerkt op een kaartje met als basis een Go Kreate mal die ik afgelopen weekend heb aangeschaft bij Jolanda van 't Scraphuis.
Ik kon er gelijk mee aan de slag want ben hem zelf gaan ophalen en was blij verrast door de gastvrijheid, kreeg thuis bij thuiskomst al de vraag of ik verdwaald was in Oosterhout, en dan weten jullie het wel hé, koffie en maar kletsen, het was heel gezellig, dus zeker voor herhaling vatbaar.
Dit is mijn kaartje geworden:
Als je op de foto klikt zie je meer details.
Een kleine opsomming van wat ik heb gebruikt:
Als basis dus de Go Kreate Frilly 6.
Verder heb ik weer verschillende mallen gebruikt van Spellbinders, Joy Crafts, Memorybox, Doohickeys en ook een nieuwe van Tim Holtz.
Ik heb de stempel ingekleurd met distress en Twinkling H2o.
Het Designpapier is van Fabscraps, gecombineerd met Bazill white en aqua en Paarlemoerpapier.
Verder lintje, schelpjes, wondgaasje bloemetjes (WOC), bedeltje (RO) en ook heb ik Embossing Enamel gebruikt op de golfjesstrook en op de schelp. De tekst is van Joy.


Ik hoop dat ik op mijn beurt nu jullie weer kan inspireren met mijn kaartje. Ik lees het weer graag wat jullie ervan vinden.

Liefs Liesbeth

challenges: Addicted to stamps: Bingo ( Lace, flowers, text/sentiment)
                  Lovely Hanglar or sweet Magnolia: Shabby chic or Vintage.
               


29 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig zomerskaartje Liesbeth
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Liesbeth, gelukkig heb je,je inspiratie weer terug! En het is een prachtige kaart, ook de dingen die je erbij hebt gedaan, de schelpjes en flip flop charm, het past helemaal bij dit mooie weer van vandaag.
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Liesbeth,
    Schitterende kaart heb je gemaakt..en die mallen van Go Kreate zijn echt super..Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn dat je je inspiratie weer gevonden hebt. Je wordt moe van jezelf...tenminste dat is mijn ervaring.
    Schitterend is je kaart met zoveel leuke details.
    Hihi...dan was het in ieder geval gezellig ;-)
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je weer een schitterende kaart gemaakt Liesbeth.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart Liesbeth.
    Mooie mallen heb je gebruikt.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een beeldschone kaart, prachtig bewerkt.
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet er super uit Liesbeth. Heel mooi.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een geweldige leuk kaart, zo'n lief afdrukje ook. Mooi met die charm van een slipper en de schlpjes, ziet er lief uit.
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schatje Liesbeth, leuk gedaan met die schelpjes!
    Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke kaart weer en wat een mooie mallen heb je gebruikt.
    Fijn dat je je inspiratie weer gevonden hebt hoor, mocht je over hebben, blaas het dan mijn kant maar op. Volgens mij heeft de regen een hoop bij mij weggespoeld, komt nu bij mij uit mijn tenen hahaha. Volgens mij hebben we er allemaal wel eens last van.

    Liefs Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je creadip heeft gelukkig maar heel kort geduurd want dit is weer een beeldige kaart Liesbeth!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat lekker voor je dat je inspiratie weer aan het terugkomen is! Houden zo, intussen wel van het mooie weer proberen te genieten! Je kaartje is heel mooi Liesbeth! Lekker zomers, leuke details, mooie kleuren, een schitterend geheel!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik weet niet of je inspiratie weg was maar aan deze kaart is dat niet te zien. Hij is geweldig mooi hoor. Prachtig.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Fijn dat je uit de creatieve dip bent en hoe! Wat een prachtige zomerse kaart. Schitterend gedaan.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat fijn dat je inspiratie weer terugkomt Liesbeth en wat heb je weer een schitterende kaart gemaakt, ik vind hem prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Nou dat ziet er prachtig uit Liesbeth!!
    Fijn dat je weer lekker bezug bent!!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een heerlijk zomers kaartje Liesbeth!
    Fijn dat je je inspiratie terug hebt....ik ben hem ook een beetje erg kwijt....
    Groetjess Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ahhhhhhh, prachtig Liesbeth. Een heel mooi kaartje met super details!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wauw Liesbeth je hebt een schitterend kaartje gemaakt met je nieuwe Go Kreate mal..... SUPER!!
    Jij ook bedankt voor de gezelligheid onder het genot van een bakske leut.
    Je weet de deur staat hier altijd open en de koffie is zo gezet!!

    Liefs, Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Liesbeth, wat een onwijs mooie kaart heb je gemaakt. en je nieuwe mal is super, hij is schitterend.! Fijne dag groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Yep.... je hebt 'm weer gevonden!!! Deze kaart bruist van de inspiratie!!! Geweldig Liesbeth... prachtige kleuren en (zoals altijd) schitterende details!!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  23. je hebt weer een super mooi kaartje gemaakt hoor
    echt heel leuk

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Volgens mij heb ik helemaal nog niet gereageerd op je geweldige kaart Liesbeth. Super is ie hoor en die mal is echt helemaal toppie! Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. wat een super leuke en mooie kaart Liesbeth en prachtig van kleur.
    liefs An

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Gelukkig ben je weer uit je creadip geklommen!! Wat een bjoetie Liesbeth!! Om helemaal vrolijk van te worden!! En die mal is ook helemaal toppie en aan gezelligheid niets te kort bij 't Scraphuis hahaha!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Een super mooie kaart! Een leuk model en met zoveel prachtige details! leuk met de schelpen erop. Bedankt voor je deelname bij ATSC, groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth