Volgers

zaterdag 18 mei 2013

Challenge 3, maak een Baby- of kindercreatie voor WLVC.

Hallo blogmaatjes.

Wat een warme lieve reacties heb ik mogen ontvangen op mijn eerste kaart na mijn vakantie, helemaal super, bedankt daarvoor allemaal.
En nu we weer gestart zijn, ook maar weer gelijk er tegenaan toch?
Vandaag gaat de 3e challenge op het We Love Vintage Challengeblog van start, het thema is: Maak een baby- of kindercreatie en de sponsor deze keer is Gerda's Hobbyshop.
De prijs is een kadobon van € 15,00, is dat niet super?
We hopen uiteraard dat we weer veel deelnemers krijgen zoals de 2 voorgaande challenges, zoveel moois te bewonderen aan inzendingen.
Bezoek in ieder geval het WLC blog om mijn collega's mooie creaties ook te bewonderen.
Ik heb deze keer gekozen voor een babykaartje. Een baby-girl kaartje met tag.

Ik heb de basis gemaakt met een Go-Kreatemal.
Papier is van Fabscraps gecombineerd met parlemoerpapier in de mooie aqua-/petrol-kleur.
Mallen van Spellbinders, Nellie Snellen, Marianne Design, Joy en Doohickeys
Extra, de houten letters van Kars, Bloemetjes van WOC, gaasje, lintje en hotfixsteentjes.
Ik hoop dat jullie hem weer mooi vinden, het plaatje komt trouwens van Pintrest, bewerkt door Janet Kamps.
Ik kom later nog met een kaartje voor de nieuwe uitdaging bij NKU, één voor één, anders denken jullie nog dat ik niks anders meer doe.......
Fijn weekend alvast, maak er wat moois van ondanks de slechte weersverwachtingen.
Ik lees jullie mening weer met veel plezier, en ben gelukkig ook op jullie blogs weer redelijk bij nu. Tot op het WLVC.blog.

Liefs Liesbeth


challenge:
                Divas by Design: Shaped Cards.

18 opmerkingen:

  1. Wat een super kaart Liesbeth. zo mooi
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wooow jij hebt ook al zo n super mooi baby kaartje gemaakt

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Liesbeth,
    Prachtige kaart heb je gemaakt, maar dat wist je al, weer super afgewerkt..fijn weekend, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind hem super gaaf, geweldig mooi,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een dot van een kaart met een heerlijk dikkerdje!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt een schat van een kaartje. Lieve kleurtjes en hele leuke details.

    Liefs Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een superlief en mooi kaartje Liesbeth. Ziet er echt prachtig uit.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is weer schitterend Liesbeth en wat is dit plaatje toch een lieverd hé. Ik vind het een toppertje geworden.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Liesbeth wat heb je een prachtig en lief labelkaartje gemaakt voor het WLVC blog! Met de combi roze en lichtblauw, heel leuk bedacht.
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke en originele kaart Liesbeth! Super en mooie zachte kleurtjes ook. Groetjes Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ohhh wowww Liesbeth,wat een prachtige kaart.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Absolutely gorgeous...Thanks for playing along with us at Divas by Design this week.
    Wendy xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schitterende kaart zeg !!
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heerlijke tag! Zo mooi met al die accenten!
    Op naar het 3e succes!
    Groetjess Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  15. 'k vind het zóóó'n liefje, mooie pastelkleurtjes en opmaak en die houten lettertjes vind ik heel leuk bedacht.
    fijn weekend, geniet er van,
    groetjes, Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Very nice! Love that baby image! :)
    Have a nice day...

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Schitterend en zo'n schattige creatie Liesbeth! Geweldig om te zien hoe jullie allemaal zo verschillend zo'n voorbeeld maken. Deze van jou is ook weer zo prachtig en gaaf gemaakt! Je details, de kleuren, de mallen, echt een schitterend geheel!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Really pretty. Thanks for playing with us at Divas this week x

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth