Volgers

maandag 22 april 2013

Nog een Vintage Verjaardagskaartje in rose...

Hallo blogmaatjes,

Ik weet het.......ik laat het een beetje afweten hier, en op jullie blogs maar binnenkort ga ik dat weer goedmaken hoor met jullie, eerst even bijwerken met DT werkjes.
Wat een leuke reacties heb ik weer mogen lezen op mijn eerste bijdrage aan het WLVC. blog, heel erg bedankt daarvoor, en wat leuk dat we zoveel belangstelling hebben, en wat een mooie inzendingen al.
Echt helemaal top, en daarom ben ik ook nog een beetje in de vintage mood......



Wat heb ik gebruikt:
Papier van Prima Marketing, gecombineerd met parlemoerpapier, en kraft. Mallen van Spellbinders, Nellie Snellen, Joy, Marianne Design en Memorybox.
De tekst is van Cuddly Buddly. Randen met de hand geborduurd, de bloemetjes van hout heb ik behandeld met embossingppoeder en een parel als finishing touch, verder een strikje boven aan de kandelaar. Het plaatje is van Pinterest. en kun je hier op het blog van Janet terugvinden.
Ik hoop dat jullie hem weer een beetje mooi vinden, en het nog wat inspiratie geeft.
Ik lees het weer graag, en tot de volgende blogpost maar weer.
Liefs Liesbeth


challenges: love to Create Challenge: BINGO .Lace, Stitching, Sentiment.
                  Just a note: fotokaart.

23 opmerkingen:

  1. Hij is weer prachtig Liesbeth,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart weer, mooie kleuren en combinatie en dat plaatje blijft lief!
    Fijne dag, liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is weer een beauty Liesbeth.
    Jammer he, dat soms op de foto kleuren anders overkomen dan in het echt maar als je op de foto klikt en ie groter in beeld komt zie je het wel veel beter hoor.

    Liefs Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is dit toch weer een schitterende kaart Liesbeth.


    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. het is weer een hele mooie kaart

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schattige kaart. Mooi van kleur ook.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooie kaart, die kroonluchter is te gek! maar ook de andere mallen zijn mooi.
    Toeval wil dat ik dit plaatje ook op mijn buro heb liggen, om er iets mee te maken, t.z.t zul je die wel voorbij zien komen.
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. O als we toch wat meer tijd zouden hebben, want ik vind dit ook zo mooi om te maken, vintage! Die van jou is super geslaagd zeg, een beauty!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is een beauty!
    Leuk dat je ook meedoet met de challenge bij Just a Note.

    Liefs, Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart Liesbeth, leuke details en een lief vintageplaatje....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hoi liesbeth
    nou jou vintage-mood doet het wel geweldig want deze kaart is weer bijzonder mooi!
    groetjes
    corry

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow, this is so beautiful. Thank you so much for joining us this week at Love to Create Challenge.
    Laine
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schitterend kaartje Liesbeth
    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schitterend is ook deze vintagekaart!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie vintagekaart heb je gemaakt Liesbeth.
    Mooi plaatje, papier en details.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het is geweldig mooi Liesbeth! Prachtig gedaan hoor en niets erg om in de vintage-mood te zitten, verveelt niet gauw!!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Het is weer een beauty Liesbeth, hij is prachtig je kaart.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heeeeeeerlijk is dit.....gewoon nóg een vintagekaart hier en wát voor 1. Het is een juweeltje meis.....smullen!
    Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een schitterende kaart Liesbeth'
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooie kaart Liesbeth!

    Groetjes Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een prachtige kaart. Echt heel mooi.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  22. En alweer zo'n bjoetie Liesbeth!! Geweldig. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth