Volgers

zaterdag 5 januari 2013

Verjaardagskaartje voor NKU.

Hallo blogmaatjes,

Vandaag post ik een verjaardagskaartje voor de uitdaging van de NKU nummer 34 al weer, en de eerste van het nieuwe jaar 2013.
Het thema zonder sketch is deze keer verjaardag.
Ik heb er een volwassen kaart van gemaakt.
Ik heb geen designpapier gebruikt alleen basis wit, rose en kraft.
Veel verschillende mallen en allemaal bewerkt met Walnut Stain en Pan Pastel rose.

Spellbinders, Doohickey, Marianne Design en Cheery Lynn, verder lint, hotfixsteentjes en parelbrad.
De afbeelding komt uit een vel DP, tekst is van Femke.
Komen jullie gezellig meedoen met onze uitdaging, mijn collega DT's hebben er weer veel moois van gemaakt, en je kunt mooie prijzen winnen natuurlijk. Meedoen kan tot 17 januari.
Vergeten jullie de Nederlandse tekst niet?
Werd ik gisteren nog verrast met de ontdekking dat ik de candy bij Heidy heb gewonnen, dankjewel Heidy voor de kans en uiteraard dat ik de gelukkige winnaar ben, net nadat ik mijn eigen candywinnaar  bekend had gemaakt, Corry, hij komt eraan hoor.
Ik lees weer graag wat jullie ervan vinden.

Liefs Liesbeth

32 opmerkingen:

  1. Goedemorgen Liesbeth,
    Laat ik beginnen met de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar.
    En de kaart is geweldig mooi
    Liefs Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo jij laat ons iets heel erg moois zien Liesbeth, logisch dat je laat was.
    Lieve groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele mooie en leuke kaart Liesbeth. Fijn weekend, groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart Liesbeth!
    Lieve groetjes en fijn weekend, Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kaart is wel erg mooi geworden , mooie kleuren
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig met al die mallen Liesbeth, zo heb je idd geen DP nodig!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Supermooie kaart heb je weer gemaakt, mooie mallen heb je gebruikt!!
    Fijn weekend,
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi gemaakt zo zonder design papier en met al die mallen.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Supermooi is je kaart!
    Prachtige kleurencombi ook.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hoi liesbeth
    wat een leuke kaart en vooral zeer apart zo met zo lekkere cake erop!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat heb je weer een schitterende kaart gemaakt Liesbeth, ik vind het een plaatje. Hij is weer zoals altijd helemaal super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kaart Liesbeth! Erg leuk met dat kraft, werk ik ook graag mee.

    Groetjes Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooi kaartje Liesbeth!!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heerlijk dat roze, vooral met dit trieste weer, super leuke kaart weer!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. een heel leuk kaartje

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  16. je hebt er een prachtig geheel van gemaakt Liesbeth! mooie mallen heb je gebruikt:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. So beautiful Liesbeth...:o)

    have a lovely weekend sweetie...biggest of hugs Vicky xx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een prachtig kaartje zo zonder dessinpapier. Mooie stansen heb je gebruikt.

    Groetjes inge

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hele mooie kaart hoor, weer eens fijne kleurtjes zo
    na al die feestdagen. Heel mooi :)

    Een gezellig weekend :)
    Lieve grtjsss Erica ¤

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooie kaart Liesbeth en leuke kleuren heb je gebruikt.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Liesbeth,
    wat een leuke kaart! Mooi al die stansen zo gecombineerd!
    Echt geweldig!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooie kaart zeg, mooie kleurencombinatie zo!!
    Groetjes Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Een hele mooie en leuke kaart Liesbeth!

    Liefs, Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Heel leuk gedaan Liesbeth.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Prachtige stansen heb je weer gebruikt. Tis weer een mooi geheel!! Fijne zondag, Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Een hele mooie chique kaart! Mooie kleur en prachtige mallen heb je gebruikt. De vierkant doily vind ik helemaal geweldig! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Al heb je dan geen DP gebruikt, het is een mooi kaartje geworden. Mooi in al zijn eenvoud.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Het is weer een prachtige kaart Liesbeth.mooie kleurtjes.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Amazing card my dear:) Fabulous diecuts and I love pink color:)
    Big hug,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Prachtig kaartje Liesbeth.

    Veel liefs Glenda

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth