Volgers

woensdag 2 januari 2013

Uitslag Surprisecandy bekend.

Hallo blogmaatjes.

Het is alweer 2 januari en zoals beloofd ga ik de uitslag bekendmaken van mijn suprisecandy.
Dankjulliewel voor al die lieve en leuke reacties het afgelopen jaar, en ik hoop dat ik in 2013 weer veel moois mag lezen nav mijn blogberichten.
Eigenlijk zou ik jullie allemaal wel iets willen toesturen maar aangezien ik geen prijs had in de staatsloterij en postcodeloterij is er maar één gelukkige, en die heb ik met de Random getrokken.
En ik vind het erg leuk dat hij gewonnen is door één van mijn trouwste volgsters nl. Corry van Corryskaartblog, ik heb een foto gemaakt van de inhoud.


Ik was in het bezit van je adres Corry maar kan het helaas niet meer terugvinden, en mijn mailadres is gewijzigd, dus wil je het me nog even mailen aub? liesbethakkermans@telfort.nl dan komt hij naar je toe. Veel plezier ermee.
Iedereen heel erg bedankt voor het meedoen en ik wens jullie allemaal een heel fijn 2013 toe, dat we maar lekker creatief bezig mogen zijn, hier gaat het begin gemaakt worden met een kleine verbouwing want mijn hobbykamer gaat een verdieping verhuizen nu mijn dochter uit huis is, mis haar wel hoor.
Tot de volgende keer maar weer.

Liefs Liesbeth

14 opmerkingen:

  1. OOHH LIESBETH
    dit had ik totaal niet verwacht,en ooh wat word ik hier blij en vrolijk van,ben normaal geen negatief mens maar nu kan ik wel een dansje door de kamer maken,heel heel hartelijk dank en ga direct je mailen!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Corry gefeliciteerd met de candy en Liesbeth voor het weggeven van de candy! Wens jou ook een heel goed en creatief 2013 toe! En succes met de verhuizing van je hobbykamer.

    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Liesbeth,wat leuk voor Corry en ze is er superblij mee zo te lezen,hihi.Jij ook een goed,gezond en creatief 2013(op je nieuwe knutselkamer)en succes met de verbouwing,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Corry, gefeliciteerd hoor! En Liesbeth, wat heb je een leuk pakket gemaakt, super, bedankt dat we mee konden doen!

    Groetjes Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd corry, mooie prijs! Bedankt voor het mee mogen doen Liesbeth en voor beiden dames uiteraard nog een gelukkig nieuwjaar gewenst.
    liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Corry, van harte gefeliciteerd met het winnen van de candy. Liesbeth, bedankt voor de kans.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Corry gefeliciteerd met de candy,
    en Liesbeth, leuk dat je dit wilde doen.

    Grtjs van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd Corry
    heel veel plezier met deze prachtige Candy

    Liesbeth bedankt voor de kans
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super Corry, gefeliciteerd met deze mooie candy. Liesbeth bedankt voor de kans, heel lief van je.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Corry gefeliciteerd en Liesbeth bedankt voor de kans om te winnen.

    Liefs, Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Congrats to the lucky winner !
    :-) Nina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Corry proficiat met je candy.... het is je van harte gegund.
    Liesbeth bedankt voor de kans en succes met de 'verbouwing'....
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Corry gefeliciteerd.
    En Liesbeth bedankt voor het verloten.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd Corry en Liesbeth bedankt voor deze kans. Gaaf een nieuwe hobbykamer. Kan me voorstellen dat je je kind mist!!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth