Volgers

dinsdag 22 januari 2013

Tilda with heart arrows in turquoise.

Hallo blogmaatjes,
zo hoor je weken nauwelijks iets van mij en nu bombardeer ik jullie met alweer de zoveelste kaart gemaakt op mijn nieuwe kamer, het is ook zo heerlijk freubelen daar.
Bedankt voor jullie leuke reacties op de foto's van mijn hobbyhonk, ik ben er dan ook erg blij mee, al ben ik nog wel over dingen aan het brainstormen die verbeterd kunnen worden.

Ik ben gisteravond gestart met het inkleuren van deze Magnolia-stempel met de distress en Twinkling H2o's, en wat extra glitters.
Ik ben benieuwd wat jullie van deze cutie vinden?
De basis van deze kaart heb ik gemaakt met een in-shape mal van Crealies, de afdruk is uitgesneden met een Nellie Snellen die hier perfect bij aansluit.
Het papier is een mengeling van restjes samen met het digitale papier van Cuddly Buddly dat ik gisteren ook heb gebruikt.
Ik heb weer verschillende mallen gebruikt van Marianne Design, Doohickeys, Cheery Lynn en Sizzix, en weer de tag van de candy van Heidy (ik weet het merk niet!)
Alles afgewerkt met lintjes, pareltjes wondgaasje.
Heb ik nog een close-up waarop de glitters wat beter te zien zijn.

Ik vind hem wel geslaagd voor een Valentijns-kaartje, wat jullie?
Ik wil hem mee laten doen met de volgende uitdagingen/challenges:
CreaMiep Designteam: Valentijnskaartje
It's a Magnolia Challenge: Verwerk een klok en een Magnolia-stempel.
Hobbyvision Design Team: Valentijns-kaartje.
Dutch Magnolia Lovers: Bingo ( lint-snijmal-bloemen)
Bearly Mine Challenges: Tic Tac Toe ( Lots of Layers- Pearls-Stamped Image-Lace)

Ik lees uiteraard weer graag wat jullie ervan vinden, bedankt voor het langskomen.

Liefs Liesbeth


34 opmerkingen:

  1. Je kaarten zijn prachtig dus bombardeer nog maar even door hoor!
    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart met mooie details in verwerkt.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is dit weer een prachtexemplaar Liesbeth, en deze cutie van een stempel heb ik vandaag al regelmatig mogen bewonderen op diverse blogs en zo leuk telkens zijn ze weer zo verschillend door de kleuren die ze gebruikt hebben. Ik vind hem helemaal top geworden.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De kleur is super, de stempel is super, de kaart is
    gewoon helemaal super :)

    Fijne knutselweek nog gewenst :)
    Lieve grtjsss van Erica ¤

    BeantwoordenVerwijderen
  5. is weer heel mooi hoor
    mooie details

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterende kaart weer hoor, heerlijk om te zien en van mij mag je vaak kaarten laten zien want dit is genieten. ik kan me goed indenken dat je heerlijk op je nieuwe hobbykamer kunt knutselen, dat is zo lekker om je eigen domein te hebben. Ik heb dat ook en het is heerlijk om met een geurkaarsje en muziek aan daar de tijd door te brengen en te fantaseren wat je weer eens zult maken. Je kaart is een toppertje!
    liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. een heel mooi schitterend kaartje en heel mooi ingekleurd.
    liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi en ook hele mooie details,

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterende kaart Liesbeth.... wat een ontzettend leuke vorm!!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je kaart vind ik weer schitterend.
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Liesbeth , wat een mooie kaart ! Leuk hoe je die vorm gebruikt hebt. Bedankt voor het meedoen bij DML. Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schattige kaart en mooi van kleur ook.

    Groetjes, AStrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hij is weer helemaal geweldig Liesbeth!!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooi gedaan LIesbeth.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Liesbeth ik ben weg van je hele mooie kaart, de mal heet Go Kreate,hij is zo mooi.Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. hoi liesbeth
    zou zo zeggen kommaar op met al die prachtige kaarten,is heerlijk om van te genieten zo mooi ook deze weer is geworden
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hallo Liesbeth, alllereerst wat heb je een prachtige hobbykamer gekregen, is vast heel gezellig om daar te kunnen freubelen. Je kaarten zijn prachtig geworden, heeeeel erg mooi.......

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie kaart en wat jammer dat je niet kunt meedingen naar de prijs van het Krea Teja teamblog want je voldoet niet helemaal aan de voorwaarden (je mag maar aan 3 challenges meedoen).
    Volgende keer beter.
    groetjes paula.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. ik vind hem heeeel geslaagd en erg cutie!! Schitterend!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wauwwww wat een schitterend kaartje Liesbeth
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Je hebt een geweldig mooi kaartje gemaakt, erg leuk. Helaas ding je niet mee met de prijs voor de challenge bij Krea Te ja, omdat je niet helemaal aan de voorwaarden voldoet. Volgende keer beter!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wowwww wat weer een beauty, schitterende kleuren ook gebruikt!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Super mooi kaartje! leuk model!

    Groetjes van Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Mooie Valentijnskaart Liesbeth! Erg leuk is dat rood erbij, springt er zo mooi uit.

    Groetjes Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Erg leuk kaartje in blauw tinten. De rode hartjes maken het extra leuk! Bedankt voor het meespelen in de Challenge van HobbyVision en veel succes. Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wauw Liesbeth wat een ontzettend mooie kaart en bedankt voor je deelname aan Dutch Magnolia Lovers. Lieve groetjes, chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Totally fab creation, with so much detail. Thank you for joining in the fun over at BearlyMine Challenges this week. Hugs Jackie x

    BeantwoordenVerwijderen
  28. heel mooi kaartje hoor

    Bedankt voor je deelname bij IAMC

    Veel liefs,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Prachtige kaart heb je gemaakt. Leuk dat je ons blijft volgen. Dank je wel voor je deelname bij CreaMiep Design blog.

    Groetjes Sonja

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth