Volgers

dinsdag 29 januari 2013

Tilda spreads love, met veel hartjes.....Veel Liefs.

Hallo blogmaatjes,

Allereerst wil ik beginnen met het welkom heten van mijn nieuwe volgers, leuk dat jullie mijn blog gevonden hebben en ik hoop dat jullie er wat inspiratie ook vinden.
Vandaag heb ik weer een Magnolia stempeltje op een kaart verwerkt met een modelletje van een In-shape-mal van Crealies, ze blijven fijn om mee te werken (vind ik) al is het handwerk, maar omdat mijn Cuttlebug opeens barstjes begint te vertonen misschien wel een goed alternatief voor de toekomst, herkent iemand dit probleem???? Heb een mailtje gestuurd naar Kars maar nog geen reactie ontvangen, het is toch raar dat het kunststof zomaar ineens gaat scheuren, niks geks er doorheen gedraaid of uitgeprobeerd, en nu ben ik super voorzichtig natuurlijk want als het verder scheurt is het gedaan met mijn grootste hobbyvriend.

Dit is 'm geworden: Tilda spreads love  ingekleurd met distress en Twinkling H2o, papier is een combinatie van Kraft, Maya Design en Rosa Dotje, en een label met parlemoer-papier.
Mallen gebruikt, sommige zijn zelfs op de foto niet meer te zien, Spellbinders, Marianne Design, Memorybox en Doohickey. Houten hartjes van de Xenos, roosjes en lint van WOC, pareltjes zelfgemaakt en van de Action, lintje wondgaasje, en dat was het wel.
Ik heb een aantal challenges gevonden om mee te doen:
Addicted to stamps: textiel verwerken.
The Ribbon Girl Blog: Magnolia Only
Midweek Magnolia's: Anything goes.

Fijne dag verder allemaal, en ik kijk weer uit naar jullie reacties.

Liefs Liesbeth

27 opmerkingen:

  1. Just lovely card^_^ Tooooooo romantic and sweet^_^
    Big hug,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele leuke valentijns kaart, mooi model.

    Liefs ANS

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is weer een bjoetie Liesbeth !
    Wat vervelend dat je Cuttlebug er de brui aan wil geven. Hopelijk is er nog iets aan te doen.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een beeldschone kaart Liesbeth. Prachtige kleur tinten gebruikt.
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat blijven die grote stansen mooi he, dit is ook weer zo'n super mooi kaartje, wauw!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een bjoetie van een kaart heb je er weer van weten te maken een plaatje Liesbeth.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Liesbeth, je kaart is schitterend mooi gemaakten wat een hele leuke stempel is dat zeg.Ik herken dit probleem niet van de cuttlebug. Hopelijk hoor je snel wat van Kars. groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lief kaartje Liesbeth!!!
    Hopelijk krijg je antwoord van Kars, misschien kunnen die scheurtjes geen kwaad maar goed is het niet, ik hoop voor je dat je nog lang plezier mag hebben aan je Hobbyvriendje

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hoi liesbeth
    wat een gave kaart en ook zo leuk hoe je de hartjes hebt opgehangen!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterende kaart Liesbeth, wat een mooi stempeltje van Tilda met de strooiende hartjes....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart met heel veel hartjes,zo lief.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig is deze kaart Liesbeth. En zo leuk als je die hartjes hebt opgehangen. Erg origineel ook.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ooooh zo`n lieve kaart en balen van je cuttle bug ik heb er ook een maar ik gebruik vaker de Doubl Do xl.
    Een fijne avond
    Liefs Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schitterend kaartje Liesbeth!!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtig kaartje Liesbeth!!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat heb je je lekker uitgeleefdmet de hartjes Liesbeth. Die hartjes van Memory Box zijn ook erg gaaf!!! Je kaart is weer een plaatje!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ha Liesbeth,
    wat een mooi kaartje!! Zo lief met al die hartjes!! En at balen van je cuttlebug. Ik hoorde pas dat er een cuttlebug uit elkaar geknald was....Ik heb er ook een en tot nu toe heb ik geen klagen. Ik hoop dat je snel antwoord krijgt. De mevrouw bij wie hij uit elkaar knalde kreeg een nieuwe...

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. heel erg leuk kaartje, Liesbeth, mooie kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een schatje weer, dit is genieten hoor, ga zo door!
    liefs Hanny♥

    p.s. succes met je cuttlebug...

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een lief kaartje!!! Succes met je cuttlebug...

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat heb je weer een toppertje van een kaartje gemaakt Liesbeth, ik vind hem prachtig. Super weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuk kaartje weer Liesbeth wat een leuke hartjes met strikjes heb je op je kaart verwerkt.
    Mijn cuttlebug heeft het na 5 jaar begeven er zit in de machine een ijzeren plaat en die is dwars doormidden gegaan, ben mij nu aan het orienteren voor een nieuwe stansmachine.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Leuke vorm is dit inderdaad. volgens mij heb ik die ook nog liggen ;-0. Ik zie ook weer allerlei mooie details, prachtig is de kaart.

    Groetjes Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Een super mooie kaart! Een heel leuk mode en en vrolijke Tilda! Hopelijk begeeft je cuttlebug het niet! leuk dat je meedoet met ATSC. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wauw wat is ie weer schitterend, gave kleuren en toppie details Liesbeth!
    Hoop voor je dat je CB het nog even volhoudt!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  26. This is so beautiful! Thanks for joining in at Addicted to Stamps Challenge this time!
    Hugs Kjersti:)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth