Volgers

maandag 21 januari 2013

Mijn wekelijkse bijdrage voor Cuddly Buddly.

Hallo blogmaatjes,

Wat heb ik weer genoten van jullie achtergelaten reacties op mijn drieluik, ze staan hier nog even op de kast te wachten voordat ze opgeborgen gaan worden, voorlopig nog geen baby's hier op komst.
Vandaag heb ik mijn wekelijkse bijdrage voor Cuddly Buddly voor jullie, ik heb het afgelopen weekend nog wat andere kaartjes gemaakt, maar die kan ik jullie nog niet laten zien, die komen later deze week.


Deze digi is gemaakt door Kim Mac Farlane, en heet With a Cherry on top.
Ingekleurd met distress en Twinkling H2o, het Design papier is ook digitaal te koop bij Cuddly Buddly, een hele mooie lente-lijn ook gemaakt door Kim.
ik heb verschillende mallen gebruikt van Spellbinders, Marianne Design en Doohickeys. De randen met de hand geborduurd nadat ik eerst met acrylverf-rose alles heb aangezet en gedroogd, verder een wondgaasje, wat besjes en pareltjes gemaakt met een pen. De toepasselijke tekst is ook te vinden in de webshop van Cuddly Buddly, en die vindt je hier, gemaakt door Barbara Anne Williams.
Ik hoop dat jullie er weer wat inspiratie van krijgen in een gewaagde kleurcombinatie rose/rood met kraft, ziet er best vrolijk uit zo toch?

Dan heb ik nog een paar fotoos van mijn nieuwe hobbykamer voor jullie om te delen zoals beloofd.
Vanavond gemaakt met mijn nieuwe daglichtlamp, wat is dat prettig werken zeg, nu zie ik tenminste 's avonds ook waar ik mee bezig ben, helemaal top ook om fotoos te maken dat zien jullie hierboven wel, geen schaduw van mijn handen.......
Tot de volgende kaart maar weer, bedankt voor jullie bezoek, en leuk als jullie een reactie achterlaten, ik word daar altijd zo vrolijk van......

Liefs Liesbeth






18 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart.!! Leuk met al die stanzen.
    En je hobbykamer helemaal top.
    Gr jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een erg leuk kaartje.
    En wat een gezellige hobbykamer.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattig kaartje Liesbeth en je hobbykamer is echt geweldig,kom ik dan met mijn hoekje in de woonkamer hihi!
    Veel creatieplezier!!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Liesbeth,

    Wat een geweldige hobby kamer heb je.
    Heerlijk als je zo de ruimte hebt.
    Je kaartje ziet er ook weer geweldig uit.

    Groetjes Cynthia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. het is weer een super mooi kaartje
    leuke stempel ook
    en je hobby kamer die ziet er ook heel leuk en gezellig uit
    heerlijk toch om je eigen plekkie te hebben
    ik zit er ook meer als in de woonkamer
    weet ook elk dingetje te vinden heerlijk

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaart Liesbeth, lieve kleurtjes ook. En wat heb je een mooie kamer...super en ook zo netjes. Heerlijk toch, er zo bij zitten?

    Groetjes Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zie ik daar dezelfde lamp:) Wat werkt dat fijn he! Wat heb jij een geweldige kamer voor je hobby, mag je met recht trots op zijn. Je kaart is ook weer zo bijzonder mooi!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lief kaartje Liesbeth en een heerlijke knutselkamer met een werktafel pal voor een groot raam, super!!!
    Lees hioer boven wat Tinie schrijft en ja..ook hier is de zelfde lamp aangeschaft.Had ik veeeeeeel eerder moeten doen!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart. en wat heb jij veel ruimte voor je hobby , wat is dat een ruime kamer.
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart en een hele leuke stempel heb je gebruikt.
    En wat een mooie hobbykamer, ik wens je daarin heel veel hobbyplezier maar dat zal best wel lukken denk ik.

    Fijne dag,
    Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hoi liesbeth
    wat een lieve kaart met die grappige stempel!! en je hobbykamer ziet er gelikt uit:-)) lekker de ruimte dus kunnen we veel van je verwachten!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schitterende kaart weer Liesbeth, ik vind hem prachtig geworden. Wat ziet je hobbykamer er super uit zeg, helemaal top zo.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Liesbeth, wat en supergave Cuddly Buddly kaart heb je gemaakt. En wat ziet je hobbykamer er erg leuk en netjes uit!! ! groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Weer een prachtig kaartje, beertje houd de kers zo lekker vast, hmmmm.

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oooh wat een heerlijke hobbyplek heb je Liesbeth. Ik ben jaloers!! Je kaart is heel mooi en wat een schattig afdrukje.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo Liesbeth, wat een schat van een kaartje. En wat een heerlijke kamer heb je, ik ben helemaal jaloers op jouw papierkast.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ooohhhh wat is je hobbykamer gaaf geworden en ook zo groot en overzichtelijk!! Kan me voorstellen dat je hier niet meer weg te slaan bent, hahaha!! Je kaart is erg schattig!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth