Volgers

maandag 7 januari 2013

Even een verbouw-pauze.

Hallo blogmaatjes,

Ik wil jullie allemaal weer heel hartelijk bedanken voor de reacties op mijn kaartje voor de NKU, zoals jullie misschien al wel bemerkt hebben ben ik niet erg productief op dit moment.
Ik las dan ook even een blog-pauze in omdat ik gewoon mijn hobbykamer niet eens op kan komen vanwege de verhuizing naar een hogere verdieping.
Alles staat opgestapeld,mijn werkblad staat ook helemaal vol dus heb echt geen idee hoe ik hier nog moet freubelen, uiteraard ben ik ook druk met het op orde brengen van mijn nieuwe kamer, schoonmaakklusjes die zijn uitgesteld tot mijn dochter was vertrokken (nou ja.vertrokken!...gedeeltelijk dan!)
Dus sorry als ik er niet ben, maar het komt straks allemaal weer dubbel en dwars goed als ik verkast ben.

Liefs Liesbeth

15 opmerkingen:

  1. Succes met je verbouwing. Dat levert vast een hele mooie nieuwe 'werkplek' op !!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Daar gaat veel tijd in zitten om alles te verplaatsen, ik heb 2 jaar geleden mijn hobbykamer verhuisd en voor je alles weer goed ingericht hebt ben je zo weer een paar dagen verder. Ik wilde natuurlijk ook alles even uitzoeken en dat kost ook tijd. Wel fijn als straks alles weer in orde is, succes,
    liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Liesbeth,

    Succes met alles in orde maken.
    En wat zal jij weer lekker freubelen als alles klaar is.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Succes!! Krijg je meer ruimte?
    We zien je wel weer!

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi liesbeth
    nou wens je veel sterkte met al dat op en inruimen en hoop dat alles snel voor je gebeurd is:-))
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Succes Liesbeth met de verbouwing en opruimen in je huis.
    Ik zie je wel weer verschijnen als alles opgeruimd is.
    Lieve groetjes janie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Liesbeth,
    Jammer dat we je even moeten missen hier in blogland maar
    het is voor een leuk doel dus succes met het ordenen en hoplijk tot gauw.
    Liefs Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Succes met de verbouwing en het opruimen. Zie je vanzelf wel weer verschijnen op het blog.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Liesbeth,

    Veel succes met de verbouwing. En we zien je wel weer verschijnen. Ook nog de beste wensen voor 2013.

    Veel liefs Glenda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel veel succes met de verbouwing Liesbeth, maak er wat moois van en wij lopen niet weg hoor.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wij gaan ook verbouwen en zit dus ook twee maanden in de rotzooi, ik wens je ook veel succes met de verbouwing.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Liesbeth,
    Heel veel succes met je verbouwing he!
    Ik heb weer ff rond gekeken maar je hebt weer schitterende creaties gemaakt hoor.
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Doe maar rustig aan hoor, wij lopen niet weg, hahaha!! Veel succes met de verbouwing en dan kun straks lekker genieten van je nieuw hobbykamer!!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth