Volgers

donderdag 24 januari 2013

En nog een cute Valentijnslabel, deze helemaal speciaal voor Krea Teja.

Hallo blogmaatjes.

Wat een leuke, lieve reacties heb ik weer mogen lezen nav mijn Valentijnskaartje in turquoise, alleen de reacties van twee Krea Teja DT dames vielen wat tegen (lol) ik had niet voldaan aan de voorwaarden.
Dit verklaard dan ook meteen de titel van dit blogbericht: deze heb ik speciaal voor jullie gemaakt!
ik hoop natuurlijk dat hij nu wel door de keuring komt, geen verbod op ontklede lichamen ofzo, je weet het maar nooit.
Dit is 'm geworden:
Deze stempel van Magnolia ingekleurd met distress en H2o en extra glitters op de vleugeltjes.
Ik heb deze keer gekozen voor rose-grijs, Het Design papier is van Rosa Dotje, ondanks mijn papier-stop kon ik het niet weerstaan (herkenbaar?), dit heb ik gecombineerd met grijs color-core en parlemoer wit.
Verder weer een in-shape mal van Crealies gebruikt ( 2 keer uitgesneden en laten verspringen), dies van Cheery Lynn ( harten en vlinders) en Memorybo, de hartjes aan strik zijn mijn laatst nieuwe aanwinst, en de border natuurlijk.
verder veel lintjes, pareltjes en koordjes en roosjes van WOC.
Ik heb nog een close-upje en dan kijk ik weer uit naar jullie mening natuurlijk, en ga ik jullie even vereren met een bezoekje.

Fijne avond allemaal.

Liefs Liesbeth

challenge: Krea Teja: Valentijnskaartje.

31 opmerkingen:

  1. Ik vind je kaart schitterend mooi gemaakt Liesbeth,veel succes ermee. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke valentijnslabel en wat een mooie mallen heb je gebruikt.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een hele leuke hoor
    en ik moest lachen om je verhaaltje
    dat engeltje met de blote billen
    jaja je weet het maar nooit he hahaha
    super kaartje

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw,wat is deze tag mooi een plaatje en zoveel te zien.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. haha ben ik net je schattige label aan het bewonderen en komt je mailtje binnen;0)
    wat zijn het toch lieverdjes he die nieuwe stempels! heel mooi gemaakt weer Liesbeth en wat is er veel te zien!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Liesbeth,
    Ik vindt je label echt helemaal schitterend .
    Een fijne avond
    Liefs Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ooooohhh wat is dit gaaf!!! Super Liesbeth, wauw wat een mooie details ook gebruikt!!! En wat mijn man betreft.........ik kan geen lievere wensen:)!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik vind je kaartje schitterend en er is veel te zien succes.
    liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie creatie, en wat een mooie details!!

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke creatie, mooi alle details!!

    liefs, D

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een lief kaartje, heel mooi!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zeker weten dat deze beauty nu wel door de Kreteja-keuring komt want je laat hem verder aan niets ee doen Liesbeth!
    Ik las in de vorige post dat je in totaal aan 3 challenges mag deelnemen, nou dat is al een hele verbetering want voorheen moest je alleen iets voor dat blog maken en dat vond ik persoonlijk gewoon te veel gevraagd!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leukerd en de turquoise hieronder is ook heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ha Liesbeth,
    ja dat kan soms tegenvallen.....net als mijn kerstkaart. Ik had ook niet goed gelezen, dus eigen schuld. En ik had hem echt speciaal voor die challenge gemaakt, dus dat is dan wel heel erg jammer. Maar gelukkig vinden genoeg mensen hem mooi!
    Deze kaart van jou is echt geweldig! Al die kleine stansjes, helemaal super!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw wat is die super Liesbeth, ik vind het een plaatje, zo mooi. Echt een beauty weer.
    liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Fabulous tag my dear:) Romantic, sweet and elegant:)
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ooooo wat fijn dat je niet aan de voorwaarden voldeed.....nu hebben we 2 van die bjoeties om te bewonderen!!!!! Schitterend zijn ze, allebei.......wat gaaf gedaan en wat zijn die stempeltjes lief hè!
    Groetjes, Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een schitterende creatie, je hebt ook prachtige kleur tinten gebruikt.
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een schatje Liesbeth!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  20. hoi liesbeth
    wat ziet deze er lief en romantisch uit,volgens mij een topper die door de keuring komt:-))
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wauw Liesbeth, wat n schitterende label heb je gemaakt.
    Groetjes margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hallo Liesbeth, wat een schattige kaart zeg, helemaal valentijn! Groetjes Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een schatje Liesbeth!
    Heel mooi. Fijn weekend, liefs Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wow wat is dit weer schitterend gemaakt, echt een plaatje hoor. Prachtig ingekleurd en lekker veel details, daar hou ik wel van, mooie kleuren.
    fijn weekend, liefs Hanny ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een prachtige label!
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Schitterende tag Liesbeth.
    Balen hé dat de vorige niet door de keuring kon komen.
    Tja lezen kan soms erg moeilijk zijn hihihi.

    Liefs, Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een schitterende details Liesbeth!! En een mooi label, een prachtig geheel! Succes bij Kreateja hahaha!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een prachtige kaart geworden zeg,mooie kleuren en vab alles te zien er leuk, GROETJES ADA

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Sorry voor de late reactie, druk,druk! Maar je hebt nu een prachtige creatie gemaakt, geheel volgens onze voorwaarden, super leuk dat je het nog een keer hebt gedaan.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth