Volgers

woensdag 30 januari 2013

Een vintagekaartje vandaag.....

Hallo blogmaatjes,

Wat heb ik weer genoten van jullie reacties op mijn vorige kaartje, het blijft zo fantastisch om te lezen.
Zoals mijn vaste bezoekers al wel weten ben ik echt van de verschillende stijlen dus vandaag een vintagekaartje voor jullie om te showen.
De aanleiding was de uitdaging van EKEF waar ze een doily willen zien op je kaartje, nou, goed kijken maar hij zit erop hoor, verder zit ik met smacht te wachten op mijn inktcartridge, om de printer aan het werk te zetten.
Ik ben weer reuze benieuwd wat jullie ervan vinden.
Ik zal een kleine opsomming geven want het meeste is anders niet waarneembaar denk ik.
Ik ben met de Marianne Design stempels aan het stempelen geweest op papier, de postzegels en het muziekpapier, dit heb ik met versamark gedaan en verwerkt met de Pan Pastels, ik heb dus maar weinig DP gebruikt, 1 klein velletje van Websters Pages, en wat kraft.
Mallen van Crealies ( de In Shape mal nummer 1) de postzegels met de Cuttlebugmal, tag van Heidy, Memorybox kandelaar, bloemetjes en blaadjes zijn Doohickeys. Het plaatje is van Marianne Design, bloemetje WOC, verder koordjes, lintje, kantje, steentjes en glitters, bedeltje en de vlindertjes van de Xenos.

Hij doet dus mee met de uitdaging van EKEF, een doily.

Ik hoop dat jullie ook een beetje van afwisseling houden en lees dus graag of hij door de keuring komt.
Morgen lekker weer werken, dus zie ik jullie weer later deze week, how time flies.....

Liefs Liesbeth


30 opmerkingen:

  1. Wat een mooie vintagekaart, Liesbeth, en de doily is nog wel terug te vinden, hoor! Erg leuk gedaan met veel mooie details.
    Gezellig dat je mee doet met deze uitdaging bij Elke Kaart een Feestje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje Liesbeth....!
    liefs Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij komt zéker door de keuring, wat een bjoetie zeg, geweldig!!!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Elke keer als ik vintage zie dan denk ik: GAAF!!!! MOOI!!!! SUPER!!!! Dus wordt het tijd dat ik het ook eens wat vaker ga doen, want blijf je vintage kaarten erg waarderen!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat is je vintagekaart super Liesbeth, wat een kunstwerk, ik vind het een beauty.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik houd zeker van afwisseling en vind ik het dus erg leuk om vintage bij jou te zien! Ik vind hem heel erg mooi. Prachtig in die rustige kleurstelling!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige, romantische kaart!
    Erg gaaf gedaan.

    Groetjes van Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauwwwww, heel mooi gemaakt.
    De kleuren combi en stijl vind ik heel mooi.

    Leuk dat je meedoet bij EKEF.

    Lieve groetjes Noriko

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een echte bjoetie Liesbeth met prachtige details.
    Hartstikke leuk dat je meedoet met onze uitdaging bij elke Kaart een Feestje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ziet er heel mooi uit Liesbeth.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hij is weer prachtig Liesbeth!!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hij is prachtig!!! En ik zie je Doily goed zitten hoor en d rest van de details ook!! Super!,
    Groetjessss

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hij is echt heel erg mooi!!!!
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schitterend Liesbeth en......verandeing van spijs doet absoluut eten dus kom maar op!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Schitterende vintagekaart Liesbeth!!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige kaart Liesbeth!
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. hoi liesbeth
    wat een prachtige en romantische vintagekaart ,gaaf zo in die zachte tinten!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauwwwwww toppertje meis, wat een prachtige kaart. Fijne middag, groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wauwww wat een plaatje!!!!

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat heb je dit weer schitterend gemaakt Liesbeth.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wauw, een schitterende vintage kaart! Heel chique en geweldige details!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik ben gék op afwisseling en zéker ook op vintagekaarten dus..........ik zit goed hier. Prachtige kaart en heeeeel veel details....wat je zegt, je moet echt goed kijken om alles te kunnen bewonderen.
    Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een schattig kaartje. Mooi van kleur ook.

    groetjes, AStrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. OOhh...wat een schitterende vintagekaart Liesbeth! Ik hou ook van afwisseling, maar ook van vintage.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hallo Liesbeth,

    ook deze creatie ziet er weer prachtig uit.

    Alvast een fijn weekend groetjes,
    Cynthia

    BeantwoordenVerwijderen
  26. This is beautiful ...very very lovely x

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Prachtige kaart waarop je de doily mooi hebt verwerkt!
    Bedankt voor het meedoen met deze uitdaging van Elke Kaart een Feestje!
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth