Volgers

zaterdag 19 januari 2013

Deel 2 uit het drieluik voor de NKU uitdaging met BINGO.

Hallo blogmaatjes,

Wat ben ik toch blij met de leuke reacties steeds weer, of moet ik zeggen alweer, nadat ik het zo hebben moeten laten afweten komen jullie gewoon weer terug op mijn blog.
Dat noemt men dan ook "trouwe volgers"
Vandaag zoals beloofd mijn tweede kaartje/label uit het drieluik met de afbeeldingen van Mo Manning gemaakt, ze zijn dan ook zo super cute.
Deze is gemaakt nav. de BINGO uitdaging bij de Nederlandse Kaartuitdagingen.
Dit is mijn bijdrage geworden:
Het is de bedoeling dat je horizontaal of verticaal of kruislings een rijtje gebruikt op je kaartje, dus doe gezellig weer allemaal mee, zo leuk dat we ook daar zulke trouwe deelnemers hebben, we hebben ook weer mooie prijzen weg te geven.
Ga zeker eens kijken op het blog om te kijken wat mijn collega's DT daar gepost hebben, het zijn weer zo;n bjoeties.
Dit is de BINGO kaart: 
Ik heb gebruikt: Wit- Bling_Roze.
Afbeelding Mo Manning, ingekleurd met distress en Twinkling H2o,  papier Maya Design met parlemoerpapier. Dies van Marianne Design, Spellbinders en weer de tags gewonnen bij Heidy, leuk zijn ze hé! Verder veel lintjes, band en hotfixsteentjes en bloemetjes van WOC, een bedeltje en de lettertjes van baby zijn uit papier van Pion geknipt.
Nog een close-upje, scherper krijg ik het echt niet gefotografeerd.
Ik hoop dat jullie weer gezellig meedoen met de BINGO, en dat mijn kaartje weer wat inspiratie geeft.
Uiteraard lees ik weer met veel plezier wat jullie van mijn label vinden, en op naar deel 3.
Fijn weekend,

Liefs Liesbeth


31 opmerkingen:

  1. Wat is die mooi zeg, een plaatje,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend label Liesbeth.... die vorige is ook helemaal geweldig!!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow hier ben ik echt helemaal weg van. Wat heb je dit mooi gemaakt en zoveel prachtige materialen gebruikt en schitterend ingekleurd. Dit is echt genieten als ik zoiets zie, hier kun je steeds naar kijken en je ontdekt telkens weer wat anders, prachtig gemaakt, mijn complimenten.
    Fijn weekend, liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oooohhhh wat is dit weer een scheetje
    helemaal mijn kleur geweldig

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super gemaakt Liesbeth, wat een prachtige zachte kleurtjes, ook je vorige label mag gezien worden, het zijn bjoeties....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind em supergaaf!!! Prachtige kleuren en die MM is zo lief....
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is tie mooi Liesbeth!!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk gedaan Liesbeth...prachtige kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schitterende kaart Liesbeth, mooie kleuren en een verrassend leuk model!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige creatie heb je ervan gemaakt. Zo mooi van kleur en natuurlijk met een schattige digi.

    Fijn weekend.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hoi liesbeth
    nou cute is ie zeker want je kaart ziet er superlief uit!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige kaart, mooie kleuren
    zo in het roze, en dat kantje, superrrrr !

    Een gezellig (knutsel)weekend gewenst :)
    Lieve grtjsss Erica xox

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oohh...deze tag is ook alweer zo vreselijk lief! Schitterende kleurtjes en mooie details.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dit is ook weer een cutie !!
    Ik kijk al uit naar nummer 3.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ook al zo'n lieverdje:0) mooi gemaakt Liesbeth!!
    op naar nr 3...
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Natuurlijk komen we gewoon bij je langs, we willen dit moois toch niet missen, wat een toppertje is het weer, helemaal superschattig. Ik vind het prachtig Liesbeth.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauwwwwwwwwww schitterend, zo mooi gemaakt Liesbeth,wat een mooie kleuren en een leuke stempel. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo Liesbeth,
    Hele mooie kaarten heb je weer gemaakt.
    En natuurlijk blijf ik je volgen en reacties geven.
    Als jij een keer geen reactie geeft, wil dat niet zeggen dat ik stop om jou te volgen.
    Kan toch een keer gebeuren door bepaalde omstandigheden dat je geen reactie geeft.

    Fijn weekend en een lieve groet,

    Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik vind dit wel heel lief hoor, mooie kleurtjes. En de bingo is leuk, ga proberen of ik mee kan doen.

    Groetjes Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oohhhh deze is ook super lief zeg!!! Je vorige had ik even gemist maar nu uitgebreid bekeken, die is ook heel lief!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. hoi Liesbeth,

    dit is weer een prachtige creatie hoor. Altijd leuk om mee te doen met en bingo. Kun je alle kanten mee uit!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtig Liesbeth! Superschattige stempel heb je gebruikt.

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wauw wat mooi Liesbeth! Een super mooie tag met schitterende details en een heel lief afbeelding! Een geweldig geheel! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  24. What a stunning creation my dear^_^ Very beautiful image and gorgeous embellishments^_^
    Happy Sunday,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Voor al je kaarten van de laatste tijd: mooi, mooi, mooi! Ik vind ze allemaal super geslaagd!!
    Groetjes, Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Prachtig is je kaart weer Liesbeth!!
    Groetjes van Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Heel mooi gedaan en je kaart hier boven mag er ook zijn.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  28. En alweer zo'n dotje!!! Wat een schattige digi en mooie details!! Ik vind hem ook erg mooi ingekleurd. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth