Volgers

woensdag 16 januari 2013

De eerste van een drieluik babykaartjes.

Hallo blogmaatjes,

Wat bevalt het goed dat freubelen met dit weer op een opgeruimde kamer, dank jullie wel voor al die leuke reacties, ik zal jullie binnenkort mijn domein laten zien aan de hand van wat fotoos, kunnen jullie meegenieten (lol)
Vandaag laat ik jullie de eerste van een drieluik babykaartjes/labels zien  die ik aan het maken ben.
Ik heb hiervoor digi's gebruikt van Mo Manning, ze zijn zo cute, en dus goed te gebruiken voor een welkom aan een nieuwe aardbewoner.
Dit is de eerste geworden:
Het was al donker toen ik de foto ging maken dus niet de allerbeste belichting, nu krijg ik de Twin kling zowiezo niet zichtbaar op de foto, maar ook de huidskleur is veel bleker dan in het echt, misschien dat ik bij daglicht even een nieuwe foto ga maken.
Een close-upje (met hetzelfde probleem)

Ingekleurd dus met distress en Twinkling H2o, wat glitters op de vleugeltjes.
verder heb ik verschillende mallen gebruikt van Marianne Design, Crealies, Noor!Design, en Magnolia Doohickeys, de kleine tags heb ik gemaakt met de dies die ik bij Heidy heb gewonnen in de candy, zijn ze niet super? Ik zal ze zeker vaak gaan gebruiken.
de afwerking verder met lintjes, pareltjes en een bedel. Papier is van Bo Bunny.
Ik hoop dat jullie hem ook leuk vinden, de andere twee gaan zeker op korte termijn volgen, de volgende zaterdag bij de nieuwe uitdaging van de NKU.
Wens ik jullie een fijne avond, en lees ik tussendoor graag wat jullie er van vinden.

Doeggggg.
Liefs Liesbeth


challenges: Bearly Mine Challenges: Anything goes.
Creative Craft Challenges: new beginnings.
Make My Monday: dies or punches.

34 opmerkingen:

  1. Wauw wat ziet dit er prachtig uit Liesbeth.
    En leuk, er komen straks nog twee langs.
    Dat wordt weer genieten.

    Liefs, Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fantastic card Liesbeth,I love this image delicate coloured^_^
    All is so sweet^_^Brilliant job^_^
    Hugs,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is zeker een cutie zeg !!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat geniet ik van jouw baby tag, de kleuren, de
    stempel, alles is zoooooo zoet en lief en mooi.
    Echt prachtig gemaakt :)

    Fijne knutselweek nog gewenst :)
    Lieve grtjsss van Erica ¤

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauwwwww Liesbeth wat is deze kaart schitterend mooi gemaakt. super!!!!!!. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O Wat een leuke digi, dat is echt een schatje. Wat heb je dit weer mooi gedaan, mooie warme kleuren en vele materialen zonder dat het te druk is, mooi geheel.
    liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heel mooi gedaan en lief stempeltje
    liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schatje Liesbeth
    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een beeldschone baby tag., je hebt prachtige kleuren gebruikt.
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hij is supergaaf, Liesbeth!! Ik kijk nu al uit naar de rest!!
    Lieve groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig kaartje/label. Mooie zachte kleurtjes en wat een lief afdrukje.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Geweldig leuk is deze babytag Liesbeth!
    Schattige digi en lieve kleurtjes.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schatje is deze stempel, je hebt er een schitterend geheel van gemaakt Liesbeth heel lief geheel.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schatje, Liesbeth! Heel mooi!
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een schatje Liesbeth en ben benieuwd naar je domein hihi!!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel mooi Liesbeth,
    Ben benieuwd hoe de andere twee zijn.

    Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een schattig kaartje Liesbeth, cute!
    liefs Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik zag m al op FB en ik vind hem geweldig!!! Ook weer zoooo mooi ingekleurd. Ben benieuwd naar je nieuwe hobbystekje!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauw weer helemaal super Liesbeth, wat heb je dat weer schitterend gedaan, echt top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  20. How adorable is this. Such a cute tag and sweet image. Thanks for sharing with us at Creative Craft Challenges and good luck. Hugs, Gale DT

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wat een lieverdje:0) ben benieuwd naar de rest!!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een prachtige kaart en erg leuk afdrukje.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wauw schattig hoor, wat ontzettend mooi ingekleurd!!!

    Groetjes Tinei

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wauwwww wat gaaf zeg ! Prachtig, liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Elizabeth this is so beautiful, love the soft colours on your tag, really elegant xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Liesbeth,
    deze is helemaal schattig zeg! Wat een leuke afbeelding.
    En het Bo Bunny papier is ook erg mooi. Ondanks dat het donker was toch goed te zien hoor!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Super het is weer geweldig geworden!
    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een lieverdje. Ze blijven leuk.

    Groetjes AStrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. This is so pretty and creative. Thanks for sharing with us at MMM challenges. Caz

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wow, what a lovely card. Thank you so much for joining our Anything goes Challenge at Bearly Mine this time.

    Hugs, Natascha

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Gorgeous little bag. Thanks for sharing your creation with us at MMM.
    Fliss x

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth