Volgers

woensdag 2 januari 2013

Surprisecandy voor mijn blogmaatjes.

Hoi blogmaatjes,

Vandaag geen kaart voor jullie maar een surprise-candy die ik wil gaan weggeven op 2 januari van het nieuwe jaar, wat is er leuker dan het jaar beginnen met het winnen van een pakketje waarvan de inhoud nog een verrassing is, (er komt net als de vorige keer weer van alles wat in), dit als bedankje voor jullie trouwe bezoekjes aan mijn blog.
Dit bericht blijft bovenaan staan tot 2 januari 2013, voor mijn nieuwe kaartjes dus even verder scrollen.

Wat moeten jullie er voor doen:
- Niet zoveel hoor, onder dit berichtje een reactie achterlaten dat je graag meedoet.

- Volger zijn of worden van mijn blog, ik zou het leuk vinden als je ook regelmatig een kijkje komt nemen als je mijn blog gaat volgen, laat ook je gegevens achter zodat ik ook jouw blog kan bezoeken.

-  De candy op je blog  plaatsen met een link naar mijn blog.

Moet te doen zijn toch? Dan maak ik 2 januari de winnaar bekend en de inhoud natuurlijk.
Nogmaal heel erg bedankt voor jullie bezoekjes en reacties, ik hoop dat ik het zo een beetje goed kan maken?


Liefs Liesbeth

59 opmerkingen:

  1. Hallo Liesbeth
    wat een verassing een verasssings candy. Ik vind het leuk. En ik volg oko veel blogs maar laat ook niet altijd trouw wat van me horen. haha het is je vergeven hoor.
    hele fijne feestdagen alvast. gr Gea B

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi hoi
    leuk een verassing alleen die doos is al leuk hahaha
    ga proberen jou candy aan de zijkant te plaatsen


    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooooo Liesbeth, wie wil er het nieuwe jaar niet beginnen met een cadeautje en wel die surprisecandy van jou?
    Nou meis, het lijkt mij helemaal geweldig in ieder geval.
    Dus ik doe heel graag mee en volgens mij voldoe ik aan al je wensen.
    Mocht ik hem winnen doe je er dan ook een klein beetje vrije tijd erbij in, want net zoals jij kom ik dat zo af en toe ook te kort hihihi.

    Liefs, Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  4. OOOOH leuk Liesbeth, ik doe graag mee!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat geweldig leuk zeg, een verrassings candy, wil wil die nu niet winnen, natuurlijk doe ik heel graag mee,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben dol op verrassingen, dus doe graag mee met de verloting van je candy.
    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Voor mij hoef je niets goed te maken hoor. Maar ik ben wel gek op verrassingen, dus ik doe graag mee.

    Groetjes Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Liesbeth,
    Natuurlijk ben ik benieuwd wat je verassing is dus ik doe mee.

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hoi liesbeth
    zo dit ziet er spannend uit,dus wil ik graag eens meedoen met jou mooie candy,alleen de verpakking is al supergaaf en ja volger ben en blijf ik trouw want je maakt echt gave kaarten waar veel van te leren valt:-))
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik doe mee hoor Liesbeth!
    Ik kom graag even bij je buurten en kijken en zie jouw el weer bij mij verschijnen (misschien ben je alweer langs geweest, want ik heb nog niet gekeken.....)
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Surprises zijn altijd leuk dus ik doe graag mee! Leuk om ons te verrassen Liesbeth.
    En tuurlijk zetten we je candy op ons blog.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik doe graag mee maar geniet het meest van je kaartjes.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Liesbeth,

    Ik ben al heel lang een trouwe volgster van je blog en ik hoop nog lang van je creatie's te mogen genieten!
    graag waag ik een kansje op deze candy.

    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Jeetje wat lief zeg van je, maar gelijk ook een leuke
    en spannende candy omdat het nog een verrassing is.
    Ik doe graag mee hoor, kansje wagen maar :)

    Lieve grtjsss Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat leuk een verrassingscandy.
    Wie houd er nu niet van leuke verrassingen.
    Doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ja.... ik ben gek op verrassingen, natuurlijk doe ik graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hallo Liesbeth, SInterklaas is nog maar net voorbij en jij speelt alweer sinterklaas of is het kerstman. Ik ben dol op verrassingen (en op jouw kaarten) en waag dus graag een kansje.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. O, wat leuk! Ik doe heel graag mee en hij staat al op m'n blog. Ben reuzebenieuwd...
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat ontzettend leuk!!! Ben dol op verrassingen dus... doe graag mee, dank je wel!!!

    groetjes Arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat leuk Liesbeth dat je een surprisecandy gaat weggeven, en ja Aniet doet graag mee, ik hou van verrassingen, super. Volger ben ik al een hele tijd bij je en ik zal zo de candy in mijn sidebar zetten. Heel lief van je.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Oooohhh Liesbeth wat ontzettend lief van je!!! En ook ontzettend spannend. Ben benieuwd wie de gelukkige winnaar gaat worden!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Thankyou for this chance Liesbeth!
    Pearl x

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat lief van je, dat je een surprise candy gaat verloten. Wil natuurlijk graag een kansje wagen. Ik houd wel van verrassingen. Het staat al op mijn blog.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik wil graag meedoen Liesbeth en ga hem in mijn sidebar zetten.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat leuk Liesbeth dat je een suprisecandy gaat weggeven. Ben al lang volger bij je en geniet van je kaartjes al heb ik niet altijd de tijd om te reageren. Ik kom snel weer bij je kijken.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  26. ik wil graag meedoen ik vind het een heel leuke candy groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Helemaal super Liesbeth een SUPRISECANDY wow daar doe ik graag aan mee, volger ben ik al.
    Liefs ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wie zou er nou niet mee willen doen aan jouw surprisecandy, Liesbeth?...ik in ieder geval wel...ik heb je in mijn sidebar gezet!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat lief van je zeg, ik volg je creaties altijd met heel veel plezier het zijn altijd bjoeties en prachtig ingekleurd!!!!
    Ik doe graag mee aan je candy!!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Leuk Liesbeth dat je in het nieuwe jaar een surprise candy weggeeft. Wij doen gezellig mee en zetten de candy in de sidebar.
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wauw Liesbeth een suprisecandy wat lief dat jij die weggeef in het nieuwe jaar.
    Daar doe ik graag aan mee.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Superleuk Liesbeth een nieuwjaars candy en natuurlijk doe ik graag mee, kom altijd graag op je blog kijken naar wat voor moois je weer hebt gemaakt.

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat leuk zo'n suprisecandy. Ik wil daar graag aan mee doen. Je kaartjes zijn altijd heel mooi.
    groetjes Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Nou Liesbeth....ik doe hééééél graag mee ben dol op verrassingen *lol*
    Bedankt voor deze geweldige kans.
    Groetjes, Anreda

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Nou wij wagen ook graag een kansje Liesbeth.
    Wie houdt nou niet van een verrassing.
    liefs Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  36. WOW....een verrassingscandy ik doe graag mee...

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Ik ben gek op verrassingen dus ik doe graag mee! Natuurlijk ben ik je nieuwe volger geworden, en niet alleen voor die candy, dat zou wel een beetje laag zijn! Ik hou van blogjes bezoeken en zo nieuwe insiratie op te doen, dus je ziet me hier zeker vaker!
    Bedankt voor deze mooie winkans

    Liefs Emmy

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Ik kijk m'n ogen uit. Zoveel mooie kaarten. Zo af en toe waag ik me ook wel eens aan een kaart maar zulke mooie kaarten maken dat kan ik nog niet.
    Fijn dat ik met jullie mee mag genieten.
    Graag doe ik mee met je give away. Verrassingen daar houd ik wel van. Groetjes, Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Ik doe graag mee met je verrassingscandy, volger was ik al.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Leuk een verrassingscandy , ik doe graag hier aan mee ,
    word meteen je volger !!

    groetjess Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Leuk hoor een verrassingscandy!!! Ik ben volger geworden en heb je kaartjes bekeken en vind ze super leuk!!!
    Ga je candy op mijn blog plaatsen.
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wat leuk een verassings candy.
    Ik doe graag mee.
    Alvast fijne feestdagen
    Liefs Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Wat leuk zo'n verrassings Candy. je maakt me wel nieuwsgierig.
    Ik ben je volger geworden en zoals ik heb gelezen zou jij dat ook van mij willen worden.
    janieskaartenwereld.blogspot.nl
    Ik zie je
    groetjes janie

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Hallo ik ben ook wel in voor een verrassing dus doe ik graag mee. aan gemeld heb ik me alnu nog op mijn blog zetten en is Rianne
    veel groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Hallo Liesbeth

    Wat maak jij een mooie creaties zeg, ik ben meteen volger geworden.
    Ik zag dat je ook een leuke verrassingscandy weg gaat geven en daar wil ik graag aan mee doen. Ik heb je al in mijn sidebar op mijn blog staan. Misschien wil je ook eens een kijkje bij mij komen nemen?
    Liefs Hanny
    http://tierelantijntjes.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Hoi Liesbeth,
    Wat leuk dat je dit doet!
    Zoals je weet volg ik je al langer dan vandaag....en ja je maakt prachtige kaarten! Ik zal zeker wat "reclame" voor je maken...!!
    En doe ook mee!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Wat leuk een verrassingscandy, ik doe graag mee.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Hi hi ik vergeet het steeds Liesbeth,maar ik doe zeker mee,hartstikke leuk dat je dit doe,ga hem op mijn blog zetten hoor en heel veel succes allemaal!!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Ben gek op verrassingen dus super leuk!!! Doe graag mee, dank je wel!! Hij staat intussen op mijn blog hoor!
    Fijn weekend!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Hoi Liesbeth,
    eindelijk tijd gemaakt om je leuke candy op mijn blog te zetten...ik doe graag mee:0)
    Nog bedankt voor je prachtige kerstkaart!!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Wat leuk, volger waren wij al en we zijn natuurlijk reuze nieuwsgierig wat erin zit.
    Wij wagen heel graag een kansje, bedankt!


    -xx-

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Hallo Liesbeth, eindelijk heb ik weer eens wat tijd voor bloggen en dan zie ik dat ik wel heel veel heb gemist in blogland, zo ook jouw candy. Maar ik ben nog op tijd zie ik wel, want natuurlijk doe ik ook mee, hartstikke leuk. Nu nog even rondneuzen op je blog om te zien wat ik verder nog heb gemist. Groetjes Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  53. I'm a new follower and I look forward to see some more of your creations. Thanks for a chance to win this surprise candy - have added it to my side bar
    Merry Christmas

    :-) Nina
    http://ninashobby.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Leuk een verrassingscandy ! Ik doe dus graag mee. Fijne feestdagen nog. groetjes , Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Wat leuk, Liesbeth, een verrassingscandy. Nou, ik laat me graag verrassen en doe mee!!

    Groetjes, Renate
    www.renateskaarten@blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Hoi Liesbeth

    Super spannend wat er in zit
    Ik wacht vol spanning af


    groetjes Carol

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Hi Liesbeth,nice to meet you,I found your beautiful blog while leaving comment on my blogfriends^_^
    Thanks for the chance to win,I'm your new follower^_^
    Hugs,
    Sonia
    (If you visit my blog I'll very happy:)
    http://passionidicarta-sonia.blogspot.it/

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Wat enig om het jaar te beginnen met een dankjewelcandy!!!
    Graag doe ik hier aan mee....
    Een hele fijne jaarwisseling Liesbeth....
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Hoi Liesbeth, wat een verrassing, doe graag mee.
    Groetjes Renate vd S
    http://renatekaarten.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth