Volgers

dinsdag 6 november 2012

Toby Tumble, Urgent Delivery op een kerstkaartje.

Hallo blogmaatjes,

Allereers wil ik jullie weer heel hartelijk bedanken voor jullie leuke en lieve reacties telkens weer.
Het is zo heerlijk om jullie reacties te lezen, dat doet een mens echt zo goed!

Maar hier ben ik al weer met een kerstkaartje met mijn maatje "Toby" erop.
De digi heet Toby Tumble, Urgent Delivery en zie hem eens werken.
Deze lieve digi's zijn te koop bij Cuddly Buddly.

Hi dear blogfriends,

First of all I want to thank you for all the lovely and nice comments again and again.
It's so nice to read your reactions, it makes me feel so good!

But again I have another Christmascard with my little friend Toby on it.
This digital image is called "Toby Tumble, Urgent Delivery" and you can see how hard he works.
You can buy these sweet digital images here.(Cuddly Buddly)

Ik heb gekleurd met distress en H2o's en een beetje glitter en sneeuw.
I coloured with the Distress ink and Twinkling H2o´s and some glittering and snow.

Ik heb gebruikt/ I used:
Papier-paper van Bo Bunny en Maja Design parlemoerpapier en Color Core.
Dies Spellbinders, de Floral ovals, Majestic Ellements, Lacey Circels.
       Nellie Snellen, border en Memorybox de Forsty Border.
De sketch is van CLP  45 graden gedraaid.
Text is ook van Cuddly Buddly.


Ik hoop dat jullie hem weer geslaagd vinden, ik ben zelf wel blij met de kleurtjes, ik ben normaal niet zo van het paars maar deze is precies goed van kleur, niet te fel.

I hope you like my card, this time I´m glad with the colours, usually I´m not of the purple but this time it´s good as it is, not too bright.

Bedankt weer voor jullie bezoek en ik lees weer heel graag wat jullie mening is.

Thanks for visiting and I like it very much to read your opinion.

Liefs-Hugs

Liesbeth



37 opmerkingen:

  1. Och errum wat moet hij sjouwen!!!!!!! Schattige kaart weer Liesbeth!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie paarse kaart Liesbeth;0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Liesbeth, ik vind je kaartje weer geweldig mooi, de
    kleur van de strik prachtig. Toby heeft er een hele klus aan.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hello Liesbeth,
    Er is weer een prachtige kaart tot stand gekomen. De sukkelaar, zo moeten sjouwen. Brengt hij jou nieuwe knutselspullen? Vind het een leuke stempel.
    Groetje,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind je kaartje zeker weer super geslaagd, prachtige kleuren heb je ook gebruikt Liesbeth, ik vind hem super geworden.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oooh geweldig kaartje en de kleurtjes helemaal goed hoor!

    Liefs Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ohhh wowww,deze is ook zo prachtig gemaakt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat mooi gemaakt! Die stempels zijn ook zo leuk1
    Groetjes adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een prachtige kaart Liesbeth, mooie paarse kleurtjes, een lieve sjouwende Toby Tumble...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi gedaan weer Liesbeth.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitterend, Liesbeth! Mooie kleuren en de digi..... Helemaal cute!
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauwwwwww wat een hele mooie kaart Liesbeth en wat een onzettend lieve digi is het. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ziet er weer geweldig uit!!!!

    Groetjes Cynthia.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Supergave kaart Liesbeth en echt gave kleurtjes!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel geslaagd, wat en lief afdrukje is dit weer............

    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een heel leuk kaartje, de stempel is zo lief.

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig kaartje Liesbeth, mooi ingekleurd en het stempeltje is erg lief. Groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een ontzettend gaaf kaartje Liesbeth!!
    Het afdrukje zo schattig!!!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat een schitterende kaart liesbeth.
    En dan deze digi.... echt een schatje zeg

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een prachtige kaart zeg !!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Schitterend kaartje Liesbeth
    super lief afdrukje heb je weer gebruikt

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt met ook deze keer weer een lieve digi. Mooie kleuren ook, daar houd ik wel van.
    Ik houd ook van verschillende dingen.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een super mooie kaart zeg, en de digi is idd erg leuk!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Supermooi gedaan!! Prachtige kleurencombo en mooie stempel, super ingekleurd!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Schitterende kaart Liesbeth.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Liesbeth,

    ik vind het een supermooie kaart! Ik hou wel van paars op een kaart. En de afbeelding is natuurlijk helemaal schattig.
    Hoe bevalt het werkende bestaan?

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  27. wat een mooie kaart, Liesbeth, leuke stempel!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Prachtig Liesbeth heel lief afdrukje en erg mooi ingekleurd ,verder heb je mooie kleuren gebruikt.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wauwww, echt geweldig die paarse kleur!!!! Wat een plaatje zeg, fantastisch!
    Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. hoi liesbeth
    vind juist de kleurtjes erg leuk/mooi en je kaart is weer echt een kanjer
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een schatje is het geworden. Leuk afdrukje!!!! Mooie papier en alles klopt. Prachtig!
    Groetjes marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hij is weer zoooooo supermooi, Liesbeth!!! Echt schitterend. Liefs, Nicole P.S. had ik je al verteld dat ik op de Kreadoe het vogelkooitje van Memory Box heb kunnen kopen? YES!!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Mooie kaart Liesbeth! Leuke combinatie van kleuren en stansen, daardoor een mooi geheel.

    Groetjes Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hi sweetie this is just stunning, love your take on our challenge, thanks for joining us at CLP this time, hugs Pops x

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth