Volgers

woensdag 7 november 2012

Toby Tumble, Not too much trouble.

Hallo blogmaatjes,

Ik hoop dat jullie lieve en leuke reacties betekenen dat jullie Toby nog niet beu zijn, ik in ieder geval niet want ik heb er weer eentje voor jullie. Deze digi heet Toby Tumble, Not too much trouble die jullie weer kunnen vinden in de webwinkel van Cuddly Buddly, getekend door Czes Pachela, dat mag er best wel eens bij vermeld worden vind ik. Ik heb gekleurd met distress en H2o.

Hi dear blogfriends,

I hope you dear and nice comments mean that you are not yet tired of Toby, I certainly don't because I have another one for you. This digitale image is called Toby Tumble, Not too much trouble. You can find them in the webshop from Cuddly Buddly, signed by Czes Pachela, that should ever be told, I think. I coloured with Distress and H2o.

Ik heb gebruikt/ I used: paper Basic Grey, kraft and colorcore.
Dies: Nellie Snellen, Crealies, Memorybox, Marianne Design en Spellbinders.
Bloemetjes WOC, text from Cuddly Buddly made by Barbara Anne Williams.

Nog een close-up: 
Ik hoop dat jullie hem weer goedkeuren.....
Bedankt voor jullie bezoek weer aan mijn blog en ik lees weer graag wat jullie ervan vinden.

I hope you guys approve him again
Thanks for visiting my blog and I love to read your meaning.

Fijne avond, good night.

Liefs/hugs Liesbeth

challenges: Scrap- Creations, Digi Creations.
                  Papertake Weekly Challenge, anything goes.
                  The pretty little ribbonshop: punches and dies.


36 opmerkingen:

  1. Nee hoor ben Toby nog niet zat!
    Je kaartje met hem blijven elke keer leuk!
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aaach hier krijg je toch nooit genoeg van

    Hele leuke kaart

    liefs Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. het kaartje ziet er weer erg mooi uit groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sjonge jij laat Toby wel hard werken hoor, hahaha!! tis weer een plaatje!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi liesbeth
    ziet er weer uit als een superkaart met mooie gecombineerde kleuren!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oooooo ,wowwww Liesbeth wat een hele mooie kaart heb je gemaakt met een hele leuke digi. Super.!! Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nee hoor ik ben Toby nog niet beu. Ht is weer een schitterend geheel!!

    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je er weer een prachtige kaart mee gemaakt. mij verveeld het helemaal niet hoor. Ben weg van deze digi's, maar dat wist je inmiddels denk al.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je kaart is weer heel mooi en ja dat inkleuren....... heel mooi gedaan.

    Fijne avond,
    Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nee hoor Liesbeth, ik ben Toby nog lang niet zat, je maakt er zulke superkaarten mee, ik zit er telkens weer van te genieten dus ga maar lekker door met de Tobykaartjes. Super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ooooh wat een super geweldig kaartje, zo'n schattig afdrukje!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig kaartje!!!
    liefs Rachel
    ( hoe is het trouwens met je nieuwe baan, bevalt het een beetje?)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mijn baan bevalt prima hoor, alleen even wennen als je 4 jaar thuis hebt gezeten, maar ook dat gaat wennen hoor. Ben er veel te blij mee!

      Verwijderen
  13. het is weer een schatje en nee ik ben Toby nog niet zat hoor. het is zo'n schatje dat je er nooit genoeg van kunt krijgen.
    groetjes Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtig kaartje weer Liesbeth!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Haha Toby is zo'n schatje ,daar krijg je nooit genoeg van en hij staat weer op een prachtig kaartje!!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een ontzettend leuk en lief kaartje,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oohh wat een schattig kaartje Liesbeth! Lieve stempeltjes zijn het.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat heb je weer een prachtige kaart gemaakt!! Mooie stempel heb je gebruikt!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat zijn dat toch geweldige leuke afdrukjes, super kleuren ook gebruikt!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gorgeous image and lovely card design, thanks for sharing with us at the pretty little ribbon shop challenge, hugs Liz xx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gorgeous as always Liesbeth...:o)

    big hugs Vicky xx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een mooi kaartje weer zeg!!! Wat een ontzettend lief afdrukje, super ingekleurd ook!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Zoals Elise al zegt weer een prachtige kaart Liesbeth, met zo'n prachtige stempel, die stempels zijn erg mooi..

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Prachtige kaart, mooie kleuren en erg leuk afdrukje.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Nou Liesbeth, ik krijg nog lang niet genoeg van je Toby kaartjes hoor.
    Telkens zijn het weer beautys, net zolas deze weer.

    Liefs, Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Mooi kaartje en een heel leuk stempeltje.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  27. het is weer een schatje:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ik geloof dat Toby nooit uitgekeken zal zijn, die blijft
    gewoon leuk en lief en schattig, en je hebt hem weer
    prachtig gekleurd en een mooie kaart gemaakt.

    Fijne donderdag,
    groetjessss Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Leuk kaartje en erg grappig stempeltje mooi ingekleurd ook.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Super leuk kaartje Liesbeth

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Prachtig. Wat maak je ze leuk verschillend!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat maak je toch altijd mooie dingen.

    Groetjes Cynthia.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat heb je weer een prachtige kaart gemaakt Liesbeth!!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Very beautiful card and so, so sweet. Thanks for sharing us at Card Mania Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth