Volgers

zaterdag 10 november 2012

Lilyboo digi, van Cuddly Buddly: Friends/Windy Weather.

Hallo blogmaatjes.

Vandaag een vrienden-kaartje van mij met een nieuwe Cuddly Buddly digi van Lilyboo Design met de naam Windy Weater, ook dit zijn weer super leuke digi's om mee te werken en nu verkrijgbaar in de webshop van Cuddly Buddly.

Hi dear blogfriends,

Today a friends-card from me to you with a new Cuddly Buddly digital image  of Lilyboo Design named Windy Weather, these images are also very nice to work with and you can buy them in the webshop  Cuddly Buddly.

Gekleurd/ colored: Distress Ink, Twinkling H2o, papier/paper Bo Bunny, kraft.
Dies: Marianne Design, Crealies, Memorybox, lint/ribbon, borduur-randje/embroidery edge.
letters van hout/wooden letters.

Ik hoop dat jullie mijn kaartje weer goedkeuren, en ik wens jullie een erg fijn weekend, wat droger dan vandaag dan kunnen we lekker naar buiten, eropuit.

I hope you like my card, wishing you a nice weekend, I hope with dry weather so we can go outside, on the go.

Ik kijk weer uit naar jullie reacties, lees ze me heel veel plezier.
I'm looking out for your reactions, I'm reading them with a lot of pleasure.

Liefs/Hugs Liesbeth

challenges: Stampin for the weekend, stitch it up.
                  Tuesday Throwdowm, autumn leaves.
                   Bearly-Mine Challenges: anything goes.


29 opmerkingen:

  1. Supergaaf kaartje in mooie kleurtjes!! Ook een mooi digi! Ik vind je kaart prachtig!!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schat van een kaart heb je gemaakt Liesbeth. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoor de wind waait....ze waait bijna van de kaart af,en dat is zonde want het is een plaatje,mooi gemaakt Liesbeth!lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterende kaart in mooie kleuren.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi kaartje!!! Dat is zéker een leuke digi zeg!
    Fijn weekend!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart!
    Lieve groetjes, Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Alweer een hele leuke digi zeg! Prachtig kaartje.....

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaart Liesbeth! Een super leuke digi inderdaad, haha ben het met Arjette eens! Groetjes Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja deze is ook weer heel erg leuk,
    die lettertjes zijn ook schattig,
    prachtige digi hoor.

    Een goed en fijn weekend.
    Lieve groetjes Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een hele mooie kaart en zeer zeker goedgekeurd!! Wat een mooi papier, mooi details en een leuke digi! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh ja dit is inderdaad ook een geweldige digi, ik moet toch maar eens gauw daar gaan kijken in de webshop. Je hebt er weer een toppertje van een kaart meegemaakt Liesbeth, ik vind hem prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schitterend kaartje, erg leuk deze digi.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke digi hoor en je kaartje is helemaal leuk, mooie kleurtjes ook!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een plaatje Liesbeth!!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ohhhh such a cute card. I really love the embellishments that you have used.

    Thanks for joining us as Tuesday Throwdown this week. Hope to see you again next week. DT Crafting Vicky

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik vindt je kaartje weer geweldig en zo`n leuke digistempel die je hebt gebruikt.

    Een fijne zondag
    Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Het is een hele mooie kaart geworden.

    Groetjes Cynthia.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtig herfstkaartje en leuke digi.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Deze vind ik mooi Liesbeth! Kleuren spreken me erg aan. De digi heb je ook mooi ingekleurd.

    Groetjes Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wauw schitterende kaart weer Leisbeth, mooie kleuren en natuurlijk ook weer super ingekleurd!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtig! Er is zoveel leuks op je kaart te zien.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat is je kaart weer prachtig Liesbeth!!
    Groetjes van Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een prachtige kaart en mooi van kleur.

    Groetjes AStrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat is dit weer een beeldige kaart, super details!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een super mooie kaart zeg, hele lieve stempel, en prachtige kleuren, liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een schitterende kaart Liesbeth.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. LLLLIIIIIEEEEEFFFFF!!!!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth