Volgers

dinsdag 13 november 2012

Kerstkaartje met de digi van Krista: Nikki in het rose.

Hallo blogmaatjes,

Allereerst natuurlijk weer allemaal heel erg bedankt voor jullie lieve woorden voor die lieve schattige Toby. Vandaag heb ik ook iets liefs maar geen Toby maar 'n Nikki.
Deze digi kon je aanvragen als lid van de Kaartenmakenmettietsclub om er een kaartje mee te maken voor de club. Krista van Saturated Canary heeft deze digi speciaal voor de club gemaakt en hij komt later in de verkoop, zo mooi en lief, zeker als je hem in het rose maakt hihihih.
Dit heb ik er van gemaakt, en ik heb hem op de club al gepost.
Jammer dat ik de foto's 's avonds moet maken, maar voorlopig moet het er maar even mee door.
Ik heb ingekleurd met distress en H2o, en wat stickels, ik heb nog wat close-ups gemaakt.
Papier is van Basic Grey gecombineerd met zachtrose Color core, en parlemoerwit. De sketch is van Cupcakecraftchallenge: Dies gebruikt van Tim Holtz (Weathered clock) en Memorybox. De bloemetjes heb ik uit papier geknipt en bewerkt met embossingpoeder zodat ze mooi glimmen, afgewerkt met een klein bloemetje, verder bolletjeslint, bedel van een schaats, wondgaasje, geborduurd randje, sneeuwvlokbrad, hotfixsteentjes en de tekst is van Femke. Verder heb ik nog wat met de perlenpen gewerkt.



Ik heb deze digi nog een keer ingekleurd en die komt uiteraard later nog op een kaartje, zelf ben ik wel tevreden over deze, en 100% tevreden ben ik eigenlijk nooit maar 99 is ook goed toch?
Ik lees weer graag wat jullie ervan vinden, en wens jullie een fijne avond en zeg: tot de volgende kaart maar weer!

Liefs Liesbeth

challenges: Anything goes Challenge: stitching real/faux
                  Creative Craft Challenges: Bingo ( Pastels-stamp-lace)

37 opmerkingen:

  1. Prachtig en wat een toffe digi!
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een snoepie:0) heel mooi gemaakt Liesbeth!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauwwww Liesbeth
    wat een super mooi kaartje en wat heb je haar schitterend ingekleurd!!!

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een snoepje van een kaart met een snoepje van een digi!! Ik moet er nog aan beginnen maar krijg er wel veel zin in zo Liesbeth!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind je kaart weer supermooi!! Wat een prachtige digi heb je gebruikt! Wauw, en erg mooi ingekleurd hoor...gewoon 100% goed!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Liesbeth!
    Wat een schatje in dat roze zeg!
    Echt super mooi. Die stans is zo fijntjes!!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schat van een digi!!
    Geweldig zacht kaartje Liesbeth!!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Liesbeth, wat een prachtige kaart is dit ook weer. Mooi met die sneeuwsterren.
    groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is een super mooi kaartje geworden Liesbeth, heel mooi die kleuren combinatie,
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schitterend kaartje Liesbeth en ik vind het juist mooi zo die lichtval bij avondlicht. Het is een weer zoals altijd een toppertje. Super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig wat een snoesje!
    Super mooie kleuren!
    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oohhh wat een schitterend kaartje!!! Wat een super digi hè!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie kaart Liesbeth en die kleuren, echt een hele mooie combinatie.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Awww this is stunning and the image is so so cute Elizabeht, I love the colours and gorgeous flowers and detial on your card xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een schatje, Liesbeth! Kleurenzijn ook zo mooi. Prachtig en cute ;) geheel.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wowwwwww toppertje Liesbeth, wat een mooie kaart. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een schatje, mooie kleurtjes! Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een schitterende kaart en zo mooi ingekleurd.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtige kaart, de digi is echt wel heel erg leuk!
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  20. hoi liesbeth
    wat een geweldig mooie kerstkaart zowel de kleuren als digi maar die bewerkte bloemen vind ik helemaal TE GEK!!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wauw schitterende kaart en idd ook een heel lief afdrukje!!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een prachtige kaart Liesbeth.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Great card hunny and thank you for joining in with creative craft challenges Annette dt ccc

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik zag hem al op clubs! Hij is beeldschoon geworden. Prachtige kleuren. Zelf ga ik er ook mee aan de slag.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Deze is op en top een cutie! En een bjoetie:-)
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Beautiful card. Love the colors. Thanks for playing along with us at Creative Craft Challenges and good luck. Hugs, Gale

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Een beauty Liesbeth!!! Wat prachtig dat roze!!! Succes bij de clubwedstrijd!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Such a sweet and pretty card, fab combination of colours and added detail! A great take on our sketch this week...thanks for joining in the fun with us at Cupcake :) Donna ♥ x

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een prachtige kaart, heel leuk deze digi.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een schattige kerstkaart Liesbeth! Mooi die sneeuwsterren! En wat betreft die challenges; die vind ik op Feline Playful, een site die alle challenges per dag vermeldt en ook de winnaars kun je er vinden. Groetjes Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Love this image and your beautiful flowers on this gorgeous card.
    Thanks for sharing it with us at anything goes challenge .
    Hugs Emma xx

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth