Volgers

zaterdag 20 oktober 2012

Vintagekaartje voor de 29e uitdaging van de NKU.

Hallo blogmaatjes,

Allereerst heel erg bedankt voor al jullie lieve reacties op het leuke nieuws, fijn dat het me zo gegund wordt, dat voelt altijd goed.
Dan heb ik vandaag mijn bijdrage voor uitdaging 29 alweer voor de NKU, er zijn schitterende prijzen te winnen, onze hoofdsponsor is deze keer Marianne Design, en met een leuke sketch en een leuk thema moet dat zeker gaan lukken om mee te doen.
Ga maar eens kijken op het NKU blog naar de mooie verschillende voorbeelden die mijn collega's daar gemaakt hebben, maar vergeet niet dat er altijd een Nederlandse tekst op moet "We zijn een Nederlands Kaartuitdagingen blog", en de sketch niet spiegelen of draaien, dat zijn de belangrijkste regels. Meedoen kan tot 1 november 19.00 uur.
Dit is wat ik ervan gemaakt heb:
Ik heb alleen kraft en DP van Websters Pages gebruikt, ook de afbeelding van de kerstboom met vinders komt uit het papier zelf. Mallen gebruikt van Marianne Design en Nellie Snellen. Verder kantjes, organzastriklint, bloemetjes WOC, bedel van een kerstboom, sterretjes van Xenos, tekst zelf gemaakt op de pc, en weer de rand geborduurd en het kantje afgewerkt met pareltjes.
Weer een kerstkaartje af.
Dit is de sketch die gevolgd moet gaan worden, gemaakt door Inge.


                                          
Ik hoop dat jullie weer met z'n allen meedoen, misschien tot later vandaag.
In ieder geval bedankt voor jullie bezoek, en een fijne zaterdag.

Liefs Liesbeth

33 opmerkingen:

  1. Supermooie kaart Liesbeth, je verdient het dat je gekozen bent want je kaarten zien er altijd prachtig uit. Heb het met eigen ogen gezien van de kaart die je Elise gestuurd hebt voor haar verjaardag......

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart heb je gemaakt, Liesbeth!!
    Fijn weekend!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een prachtige kaart Liesbeth;0)
    fijn weekend!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend is je kerstkaart! Lekker vintage.
    Fijn weekend!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Liesbeth, wat een mooie kerstkaart en een geweldige schets zeg! Die ga ik ook maken! Groetjes Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wowwwww schitterend wat een mooie vintage kaart heb je gemaakt Liesbeth. Fijn weekend, Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtige kaart heb je gemaakt,
    zit veel werk in, heel mooi.

    Grtjs Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige vintage kaart heb je gemaakt Liesbeth. Groetjes en een fijn weekend, Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je uitwerking van de sketch is weer prachtig, Liesbeth!! Mooie details. Fijn weekend. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart Liesbeth!
    Lieve groetjes en fijn weekend,
    Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind het een prachtig geheel geworden mooie details erop mooi gedaan.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hoi liesbeth
    een prachtige kaart en zeker met die sketch heel bijzonder geworden
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je hebt er weer een schitterende kaart van gemaakt Liesbeth, ik vind hem prachtig. En geniet maar van het fijne gevoel m.b.t. je designerschap. Super.
    Liefs vam Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Stunning Liesbeth...and loving the sketch too hun :o)

    have a lovely weekend sweetie...big hugs Vicky xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wowww die is mooi Liesbeth

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi kaartje hoor Liesbeth! Groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel erg leuk Liesbeth!!!
    Succes met je nieuwe taak, geniet er maar van.
    Lieve groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie kaart heb je gemaakt met de sketch.
    En heerlijk om er weer een kerstkaartje bij te hebben.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooi kaartje zeg, prachtig!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Beeldschoon kaartje Liesbeth.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een prachtige kaart zeg en wat ontzettend leuk dat je mijn collega bent geworden. Ik wens heel veel succes toe.
    Lieve groetjes Gretha

    BeantwoordenVerwijderen
  22. This is very nice Leisbeth, loving the style and nice sketch too xx

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een prachtige kerstkaart.
    Mooi papier ook.

    Ik zag dat je ook een leuk nieuwtje had. Gefeliciteerd met je plaats in het DT van Cuddly Buddly. Leuk hoor.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een schitterend kaartje heb je er weer van gemaakt Liesbeth!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Liesbeth,

    Ik zag de sketch al langskomen, zo leuk is deze. Je hebt hem ook prachtig uitgevoerd, mooie vintage look.

    Groetjes Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Liesbeth, wat een mooi kaartje heb je weer gemaakt.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een schitterende kaart, heel mooi gedaan.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hééééééél mooi hoor!
    Liefs Juanita

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth