Volgers

maandag 29 oktober 2012

Vintage verjaardagskaartje.

Hallo blogmaatjes.

Allereerst wil ik jullie allemaal weer heel erg bedanken voor al die lieve woorden over mijn kaartje, mijn nieuwe baan en het krijgen van de sleutel (morgen) van het eigen huisje van mijn dochter, zo lief allemaal echt geweldig hoor zoals jullie meeleven met alles, dat doet een mens goed, echt waar.
Vandaag ben ik weer lekker aan de freubel geweest (zoals we dat hier noemen) samen met de buurvrouw en nik heb een vintage-kaartje gemaakt voor de verandering, had ik gewoon even zin in!
Ik heb de sketch van Sketchy Colors gebruikt. Het plaatje is van Marianne design net als verschillende mallen, de tag en de achtergrond van de afbeelding met circel van Spellbinders, het takje heb ik van Nicole mogen draaien, verder de figuurschaar gebruikt, papier is kraft met Maja Design. De randen met de hand geborduurd, een houten bloem (Kars) bloemetjes van Wild Orchid Crafts en de kleintjes heb ik zelf gemaakt met een pons, afgewerkt met de perlenpen, verder een kantje, koordje en hotfixsteentjes.
De tekst is van Cuddly Buddly. Ik hoop dat jullie hem weer mooi genoeg vinden tussen de Toby-kaartjes, er komen er nog verschillende aan hoor, heb lekker gekleurd dit weekend.
Bedankt weer voor jullie bezoek en ik ben weer razend nieuwsgierig naar jullie reacties, 

Liefs Liesbeth

Het kaartje doet mee met de volgende challenges: Sugar Creek Hollow. Texting/ Vintage.

35 opmerkingen:

  1. Prachtig vintage kaartje Liesbeth, het vintage plaatje komt me bekend voor, heb ik op een kaart voor mijn verjaardag van mijn dochter Elise gehad, erg mooi plaatje....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Simply stunning Liesbeth...and loving your gorgeous layout too hun :o)

    big hugs Vicky xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je weer een schitterende kaart gemaakt.
    Mooi plaatje en papier.
    Geweldige details.
    Je bent nog druk bezig meis,ondanks je werk.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig vintage kaartje!
    liefs Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Toppertje Liesbeth,wat een helemooie kaart. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig kaartje Liesbeth!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig kaartje Liesbeth
    ze blijven mooi die vintage kaartjes

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een hele mooie kaart is dit Liesbeth,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat is die weer super leuk voor 'zomaar' even
    een vintage kaartje, geweldig gelukt dus.

    Fijne nieuwe week.
    Lieve groetjes Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een hele mooie vintage kaart Liesbeth! Prachtig gemaakt en ook een mooie kleuren combi! Heel chique! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitterende nostalgische kaart en wat is er veel te bewonderen,prachtig,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Geweldig mooi nostalgische kaart is dit Leisbeth. Knap dat jij bijna dagelijks zo'n schitterende kaart laat zien.

    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig kaartje Liesbeth, mooi plaatje heb je gebruikt. Groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je weet Liesbeth mij straf je niet met vintagekaartjes en wat voor een zeg. Wat is die schitterend, ik vind hem zo mooi. Echt een plaatje.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hello Liesbeth,
    Schitterende kaart! Prachtige kleurencombinatie en perfecte layout.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi hoor, je vintage kaartje! En wat is er een boel aan de hand bij jou zeg! Je zult het er wel druk mee hebben. Groejtes Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Schitterende dit geworden zeg. Ik houd erg van de Toby tumblekaartjes maar dit is ook echt helemaal geweldig.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Vintage is helemaal mijn ding dus ik ben er weg van. Schitterende kaart!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een lief kaartje weer Liesbeth, prachtig die vintage plaatjes!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooi Liesbeth en het verhuiskaartje voor je dochter is ook zo'n lieverdje! Leuk dat ze een eigen stekje krijgen, weer een heel nieuwe fase lijkt me!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wauwie wat een mooie kaart, gezellig hoor samen freubelen.
    Bedankt voor al je lieve en attente reacties op mijn kaarten. groetjes mandy (ik waardeeer het heel erg)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ooooohhhh wat is deze ook weer supermooi!!! Heeeel romantisch. Prachtig gewoon. Veel plezier morgen bij je dochter. Ik neem aan dat je gaat helpen klussen etc. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wow prachtige kaart Liesbeth.
    liefs Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wow, hij is super mooi geworden, prachtig plaatje en leuke sketch.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  25. What a darling image! She looks so happy!!! Gorgeous coloring and patterns--fabulous card! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hij is prachtig mooie kleuren gebruikt.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Mooie romantische kaart Liesbeth! Leuke details verwerkt.

    Groetjes Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Heel leuk kaartje mooi dat blauw echt vintage.

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Really beautiful card!! Lovely!!
    Thank you so much for joining us at sketchy Colors this week!
    Hugs from Jannhild

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een schitterende vintage kaart, die vind ik altijd zo moeilijk te maken, maar ik zal jou kaart de volgende keer als inspiratie gebruiken hihi.
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Gorgeous card Lisabeth!! The colors, the images and all your lovely layers and flowers..and lace!! So fabulously vintage!! Thank you for joining us at Sugar Creek Hollow this week!!
    Hugs
    Heather

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een prachtig vintage kaartje Liesbeth.
    Liefs ghea

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth