Volgers

dinsdag 2 oktober 2012

Vintage verjaardagskaartje.

Hallo blogmaatjes,

Vandaag heb ik weer eens een ander projectje onderhanden genomen, zoals jullie ondertussen wel van me gewend zijn houd ik van afwisseling.
Gisteravond heb ik weer lekker zitten experimenteren met de Pan Pastels, en sommige van die probeersels zullen binnenkort wel op een kaartje verschijnen, sommige zullen in de papierbak verdwijnen, zo gaat dat met experimenten hier.
Vandaag heb ik een vintage kaartje voor jullie dat ik gemaakt heb aan de hand van de sketch van Sketch Saturday, in de kleuren kraft-wit blauw.
Ik denk dat jullie ondertussen de mallen wel herkennen, Spellbinders voor de kleine vierkantjes die ik met een kruis geborduurd heb in blauw DMC, achter de afbeelding van Marianne Design een papieren doily en een doily van Cheery Lynn, kooitje is van Memorybox, swirl  en kleine bloemetjes van Nicole mogen gebruiken uit parlemoerpapier, klimop van MD, figuurschaar gebruikt het overige papier is kraft en Maja Design, tekst Cuddly Buddly, wondgaasje, pareltjes, houten vogeltje met hotfixsteentje en de rand weer met de hand geborduurd.
Ik vond het weer een leuke afwisseling en ga aan de slag met de volgende uit deze serie, alles ligt nog te wachten op mijn werkblad (of wat daar nog zichtbaar van is)
Fijne dag verder en tot het volgende blogbericht.

Liefs Liesbeth

Volgende uitdagingen/challenges:
Gingerloft Challenge, Stitching real.



26 opmerkingen:

  1. Een geweldig mooi vintagekaartje!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een heel mooi kaartje liesbeth

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze kaart is gaaf zeg! Ik vind jou vintage kaarten toch wel je sterkste kant! (als ik dat mag zeggen;-)
    Dit is zeker weer een beauty!
    Een mooie inspiratie voor mijn freubeldip...
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow wat een beeldige kaart!
    Erg mooi gemaakt!
    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauwwwww,prachtige kaart Liesbeth. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterende vintage kaart Liesbeth in hele mooie kleuren!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterende kaart Liesbeth.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Weer een prachtige kaart!! Mooie kleuren combo!
    Genot om naar te kijken!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Liesbeth,

    mooi kaartje hor. Ik vind het vooral zo knap dat jij precies weet ho je die mallen over elkaar heen kunt plaatsen en dat het dan toch geen rommeltje wordt.....
    Mooie kleuren ook en een schattig vintageplaatje.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Liesbeth
    Een pracht van een vintagekaart zo mooi van kleur en leuke details
    Groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige vintage kaart Liesbeth!

    Liefs, Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schitterende vintagekaart heb je gemaakt Liesbeth, ik vind hem weer super en veel knutselplezier met je volgende kaart waar je mee bezig bent. Wat kan het dan lekker vol liggen hé op tafel hahaha.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hele mooie kaart`en wat een mooi plaatje heb je gebruikt.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heelerg mooi kaartje Liesbeth!!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel mooi weer Liesbeth.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Helemaal geweldig Liesbeth!! Prachtige details!!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Zoooooo romantisch!! Prachtig hoor. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Geweldige kaart met mooie details Liesbeth!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een supermooie kaart beeldschoon zeg !!
    Kom je een keertje bij mij langs.

    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Weer erg mooi Liesbeth. Toch wel erg leuk hoor, zo'n gestikt randje.

    Groetjes Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heeeeel erg mooi Liesbeth!!! Liefs juanita

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hi Liesbeth,
    Thanks for playing in our Vintage Challenge this week at Card Crafters Circle. Love all your layers,embellishments and the card colour combination, wonderful card!!!
    Hugs Trish

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wow, a very lovely and vintage card. I love all the details. Thanks for joining us at Sketch Saturday this week, Niki xx

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth