Volgers

donderdag 11 oktober 2012

Toby Tumble, "Just saying Hi" op een tag.

Hallo blogmaatjes.

Ik heb even overwogen om mijn nieuwste projectje tot morgen te bewaren, omdat er al vragen komen of ik wel kook en eet, slapen misschien? Nou om jullie gerust te stellen: Ik doe de boodschappen, kook zelf,  eet het ook zelf mee op, ik poets het huis, doe de was en strijk, zorg voor onze huisdieren en slapen doe ik ook al is het niet zoveel als ik wel zou willen, ik ben een erg slechte slaper en daarom heb ik van tijd tot tijd ook overdag mijn ontspanning nodig, dus wat doe je dan?????zeker nog maar een kaartje maken voor de verandering.
Nou plaats ik kaartjes soms wat dichter op elkaar maar dat komt omdat ik in het weekend als we thuis zijn mijn kleurwerk mee naar beneden neem om toch gezellig bij mijn huisgenoten te zijn, en omdat manlief altijd nog bergen werk heeft, zijn we toch gezellig samen aan tafel met ieder het zijne.
Dat verklaart dat ik bij het kleurwerk alleen nog een creatie moet maken, en soms gaat dat als vanzelf, net als deze tag.
Ik heb gebruikt: een Cuddly Buddly digi genaamd Toby Tumble, "Just saying Hi", ingekleurd met distress en Twinkling H2o, gemat op een Spellbinders die ik het formaat heb aangepast naar een vierkant, papier Websters Pages en Maja Design met parlemoerpapier, verder mallen van Marianne Design voor de sprieten en de twee tags, joy voor de losse vlinders, de vlindermal en het onderste takje heb ik van Nicole mogen gebruiken( dankjewel Nicole), een bloemetjespons voor de onderrand, v erder wat verschillende bloemen en een roos van WOC, wat lint, band en koord, een bedel en de hotfixsteentjes.
Ik heb nog een close-upje van de digi voor jullie en dan wens ik jullie een fijne avond en tot de volgende blogpost maar weer.

Op de tag heb ik een tekst gestempeld en My Garden is van Cuddly Buddly.
Hebben jullie mijn kerstkaartje van vandaag gemist, dan moeten jullie even door naar mijn vorige blogpost, ik ben benieuwd wat jullie van mijn tag vinden, die ik trouwens zelf heb uitgeknipt met een voorbeeld van de Kaartenmaken met Tietsclub patroontje.
Ik gebruik hem regelmatig voor een tagmodelletje.
Ik lees weer graag wat jullie ervan vinden, goedgekeurd?

Liefs Liesbeth


31 opmerkingen:

  1. wooooow wat een schitterende tag, hij is zoooo lief, ook toby is zoooo schattig :)

    heerlijke creatie weer hoor,
    lieve groetjes angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Liesbeth, je stelt ons weer helemaal gerust hoor. Ik moet zeggen dat ik bij het zien van weer een nieuwe post van jou dacht: alweer 1 waar haalt ze de tijd vandaan.
    Maar het is wel weer een hele grote topper deze keer, prachtig gedaan.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je dit papier prachtig gecombineerd, krijg meteen zin om het uit de kast te pakken. Heel mooie tag en de vlinders zijn super.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow Liesbeth wat een schitterende tag is dit,het is gewoon een kadootje op zich!!Toby is schitterend ingekleurd en je hebt 'm heel mooi verwerkt,groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige tag, mooi ingekleurd en prachtig papier heb je gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is zeker een rustmomentje om eens lekker te knutselen, Je tag is dan ook weer super gelukt, enne wij vrouwen kunnen toch meerdere dingen tegelijk.

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind ém prachtig. Wat heerlijk dat het je zo goed lukt. Lekker bezig zo hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hee daar ben je weer, gezellig!! Wat een schitterende tag is dit. Zoveel moois op te bewonderen!!
    Groetjes, marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oohh wat een schitterende tag!!
    Hihi...we zijn weer helemaal op rust hoor ;-)
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hi Toby, je bent toch niet bang voor zo´n klein bijtje?! Hahaha!! Tis weer een dotje, Liesbeth. En wat weer zooooo prachtig ingekleurd en schitterende details. Worden mijn reacties al saai, haha!!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Liesbeth, volgens mij zitten we allebei achter de computer nu haha! Wat een leuke tag zeg! Heel schattig en zoveel mooie details! Groetjes Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hi Liesbeth,

    Je moest dus duidelijk even uitleggen hoe je het alemaal doet?? Meid al woon je in een zwijnenstal, eet en slaap je niet.....dat moet je toch allemaal heerlijk zelf weten???? Ook ik vind dat je heeeeeel veeeeeeel maakt maar de een kan het gewoon sneller dan de ander (ik kan zooo dubben met al die papiertjes voor mijn neus)en zolang het allemaal zo mooi/leuk is wip ik af en toe dolgraag bij je aan voor een reactie en bekijken doe ik ze allemaal!!!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hoi hoi
    wat is deze ook weer mooi

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauwww zeg, deze is ook weer super!!! Heb je kleurwerk even goed bekeken maar wat ziet dat er super uit zeg, prachtig!!!! Jammer dat de glitter van de twinkling niet goed op de foto te krijgen is hè... dat lukte mij ook niet met dat project wat we gemaakt hadden... maar het ziet er prachtig uit!!!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zoooo zeg! Wat heb je er een beeldige tag van gemaakt! En wat is je stempel super gekleurd zeg! Helemaal top!
    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super mooie creatie, je kerstkaartje is ook een topper.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een super leuke tag zeg, mooie kleuren en wat prachtig ingekleurd!!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Liesbeth,

    heel leuk deze tag en ook leuk om even te lezen wat je zoal op een dag doet en dat je ook rekening houdt met je man om bij hem te gaan zitten kleuren.
    Dat doe ik niet, maar ik ga bij mijn man zitten bloggen.
    Zo ben je er toch.....

    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hallo Liesbeth,
    Al ben ik zelf niet van het stempelen, je creaties zijn altijd een lust voor het oog.
    Zo ook deze tag, heel erg mooi gemaakt.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hahaha heel herkenbaar die vraag, die ken ik ook, en inderdaad hier gaat al het andere ook gewoon door. Laten we het er maar op houden dat we bezige bijtjes zijn. Wat is je tag super geworden meis, ik vind het weer een plaatje.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wauw Liesbeth, wat is je tag geweldig mooi geworden.
    Ook deze digi is erg leuk en je hebt hem mooi ingekleurd.

    Liefs, Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een leuke tag Liesbeth.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  23. hoi liesbeth
    toch heerlijk als je zo kan genieten van je hobby en bij mij gaat het net zo hoor:-)) eerst s'morgens gauw al het huishoudelijke doen en dan gauw naar boven!
    en je tag met toby is weer echt een lieverd en erg mooi geworden!
    fijn weekend en groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wow wat een gave tag Liesbeth, schitterende kleuren!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een mooie tag heb je gemaakt ook je kerstkaartje erg mooi gedaan.
    Wat leuk dat je bij je man gaat kleuren in het weekend probeer ik ook altijd wat beneden te doen.
    fijn weekend groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wooow wat een schitterende tag, super mooi van kleur en geweldige details!!!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Soms is het ook een kwestie van je tijd goed indelen, toch? En ontspanning heb je nodig ;-)! Ziet er weer mooi uit wat je gemaakt hebt, ik houd van deze kleuren.

    Groetjes Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat heb je dit weer schitterend gemaakt Liesbeth.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een prachtige Tag is dit geworden heel mooi gedaan Liesbeth
    Heel fijn weekend groetjes van Ghea

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth