Volgers

dinsdag 9 oktober 2012

Toby Tumble, Is this for me? Je hebt post.

Hallo blogmaatjes,

Gaat het al vervelen? Ik heb er weer eentje op een kaartje verwerkt. Afgelopen maandag ingekleurd met distress en H2o samen met mijn buurvrouw (nee, ze wil nog niet op blogger), deze heb ik speciaal voor haar besteld, ze vond hem zo leuk, daarom was het ook leuk om hem samen in te kleuren.
Mijn kaartje is vanavond af dus laat ik jullie nu zien, gemaakt met de sketch van Stamp with fun.
Dit is 'm geworden, papier is van Websters Pages, mallen gebruikt van Nellie Snellen, Crealies, en MD, wat gestempeld en gescheurd, met de hand geborduurd randje, wondgaasje, figuurschaar, plakparels en de ticket is van femke.
Ik kan er zelf wel mee leven dat je het effect van de H2o niet ziet, heb me er maar bij neergelegd.
Ik lees weer graag wat jullie ervan vinden, en sorry als ik niet overal op gereageerd heb maar het wordt zoveel werk en ik moet af en toe mijn familiebezoekjes en huishouden er nog bij doen.
Probleem met de groep op facebook heb ik gelukkig op kunnen lossen, ook daar gaat veel tijd in zitten.
Ik maak het zsm goed met jullie hoor, voor nu welterusten en tot de volgende blogpost.

Liefs Liesbeth

26 opmerkingen:

  1. Wat ga jij hard Liesbeth, en wat is die weer MOOI geworden wat een sweetie
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou ga maar lekker door hoor Liesbeth, dit verveelt nooit. Ik vind je kaart die je samen met de buuf hebt ingekleurd weer helemaal super geworden. Elke weer een genot om naar te kijken. Hij is prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooohh deze is ook super leuk!! WAt een mooi kaartje heb je gemaakt!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ooooo wat lief!!!!! Dit verveelt echt HELEMAAL NIET!!!!!! Ik vind het super om naar te kijken!
    Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. weer een heel mooi kaartje

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gaaf kaartje is dit.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterend mooie kaart heb je gemaakt Liesbeth. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze is ook helemaal geweldig!!! Hoe kunnen kaarten van jou nou gaan vervelen *lol*?!?!? Alle aan de kaart is prachtig.... maar de deur van de stempel is écht subliem ingekleurd (kan ik alleen maar jaloers op zijn....)
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hoi liesbeth
    wat een geweldig leuk en mooi tafereeltje,zo gaaf met toby om van te watertanden:-))
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  10. prachtig kaartje, met heel leuk afdrukje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is net wat Anita zegt ga maar lekker door zo, jammer dat je buuf nog nog steeds geen blog wil, maar dit kaartje is super mooi...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ha Liesbeth,

    nou ik heb er wat gemist van je, dus ben even gaan kijekn. Ze zijn toch geweldig!! EN vervelen doet het niet. Alleen kan ik net als jij niet altijd overal reageren en soms niet eens kijken, laat staan knutselen. Dus bij deze: ik neme je niets kwalijk, hoor.
    Mensen die elke dag publiceren, kunnen van mij niet elke dag een reactie krijgen, zo is het nu eenmaal....
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat ga jij snel en weer zo'n mooi kaartje wat leuk zijn die digi,s ik heb je vorige ook bekeken erg leuk.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mij verveel je niet hoor
    Dit is ook weer een Dotje

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Liesbeth, wat een beeld van een kaart zeg! Schattig zoals dat hondje om het hoekje kijkt hihi! Groetjes Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een onwijs gaaf kaartje, supers!!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Het zijn schattige stempeltjes. Je hebt er weer een superleuke kaart mee gemaakt!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Supergaaf weer Liesbeth enne je gaat als een speer ;-)

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een schitterende kaart heb je weer gemaakt Liesbeth.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat is deze kaart gaafffff!!! En wat heb ik veel gemist, super hoor hoe je het voor elkaar krijgt!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een mooie kaart Liesbeth and wat een schattige digi!! Mooie details en de ticket is ook erg leuk! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een schattige afbeeldingen zeg, je heb er prachtige kaarten mee gemaakt, liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Nice card. Thanks for joining us at Stamp with Fun.
    Hugs, Nadja

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wow what for beautiful card ! Thanks fr joining in our Stamp with Fun Challenge.
    hugs
    Tina46

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth