Volgers

maandag 1 oktober 2012

Toby in de badkuip, op een babykaartje.

Hallo blogmaatjes,

Nadat we gisteren een fietstocht en wandeling hebben gemaakt van 15 km heb ik zitten genieten van al jullie lieve en trouwe reacties op mijn vorige kaartjes, dankjulliewel daarvoor.
Ook een welkom aan mijn nieuwe volgers, ik hoop dat jullie hier regelmatig wat aan inspiratie vinden, en dat is vandaag geen kerstkaartje maar een babykaartje.
Wel heb ik weer een Cuddly Buddly digi ingekleurd met de distress en H2o.
Ook deze was voor mij weer niet te weerstaan maar dat zullen ze bij Cuddly Buddly niet erg vinden dat ik een zwak heb voor Toby.
Zeg nou zelf, die roept toch gewoon om in te kleuren......
Papier is een combinatie van allerlei restantjes, mallen van Memorybox en Doohickey.
De tekst is "Babies make Beautiful beginnings" en is ook van Cuddly Buddly, verder aangekleed met een strik, roosjes van WOC, wondgaasje, hotfixsteentjes en ornamentjes van hout, de hartjes zijn van Xenos en de sluitspeld met eend van Kars, allemaal bespoten met glimmermist (dat moeten jullie maar gewoon geloven want ik krijg het niet in beeld, net als de H2o)
Het kaartje zend ik ook in bij Sentimental Sunday's, een recept 3-2-1
Ik heb 3 houten hartjes gebruikt, 2 bordermallen, en 1 strik. en natuurlijk een "sentiment"
De sketch die ik gebruikt heb is van The Sweet Stop, ik hoop dat jullie mijn babykaartje net zo leuk vinden als de "kerst-toby's". 
Als jullie het leuk vinden om te lezen waar we gisteren gewandeld hebben, dan kunnen jullie dat "hier" lezen.
Wens ik jullie een fijne dag verder en tot blogs......

Liefs Liesbeth

29 opmerkingen:

  1. Wat een schitterend en lief kaartje, Liesbeth. Vind de digi helemaal te gek.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh zo sweet is je kaartje weer. Ook deze digi is weer superlief.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief kaartje weer,
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Liesbeth ,wat een schat van een leuke kaart heb je gemaakt. super.! Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterend en lief kaartje Liesbeth, super!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oohhh wat ziet dit er weer lief uit zeg. Echt heel leuk gedaan.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooi lief kaartje en je hebt hem weer heel mooi ingekleurd.

    Fijne avond.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat ziet dit kaartje er geweldig uit Liesbeth.
    Prachtige kleurtjes heb je gebruikt

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schattige kaart heb je van deze lieve digi gemaakt.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is weer een beeldschoon kaartje!!

    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schatje Liesbeth, heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een ontzettend mooi kaartje!! Wat een lief afdrukje en wat heb je dat weer supermooi ingekleurd!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een dot van een plaatje Liesbeth, kan me voorstellen dat het inkleuren een feestje was! Super schattig kaartje is het geworden!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schitterend kaartje heb je weer gemaakt Liesbeth, ik vind hem helemaal super, wat een schattige stempel weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ohhh wat een leuke digi is dit ook weer
    super mooi kaartje Liesbeth

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een schitterende kaart Liesbeth.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Kan me voorstellen dat je als een blok gevallen bent voor Toby. Hij is ook zoooooo sweet! Je hebt er weer een mooie kaart van gemaakt. Super!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat een poeppie
    heel leuk

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wowww!wat een schitterende kaart Liesbeth!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat heb je toch weer een gaaf kaartje gemaakt!! Mooie kleurtjes!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Erg mooi kaartje, lekkere zoetsappige kleurtjes! En dat stempeltje is inderdaad erg schattig!!! Leuk gedaan!

    Groetjes van Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ooooo wat is hij leuk!
    Prachtige kleur combinatie.

    Liefs, Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  23. What an adorable card Liesbeth. That image is so sweet and the coloring is amazing. Love the different dies you used and the gorgeous paper flowers.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. What an adorable card! Love the combination of colors and the attention to detail! Thank you for playing along with The Sweet Stop Sketch. Have a great week!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Great coloring. Thanks for joining us at Sentimental Sundays.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Beautiful card!
    Thanks for joining us at Sentimental Sundays challenge!

    Sandy S
    SSSDT

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth