Volgers

maandag 8 oktober 2012

Toby been painting.

Hallo blogmaatjes,

Welkom weer aan mijn nieuwe volgers, en wat een lieve leuke reacties heb ik weer gekregen van jullie trouwe bezoekers, ik ben zelf even wat minder op de computer maar dat gaat weer helemaal goedkomen hoor.
Gisteren ben ik niet aan bloggen toegekomen, ook geen kaartje gemaakt maar heerlijk zitten kleuren aan mijn nieuwe verslaving, wat zijn ze leuk hé die Toby digi's. Met dank voor de inspiratie van Gretha.
Vandaag heb ik mijn eerste kaartje met 'n ingekleurde digi om te laten zien.
De digi heeft de naam Toby been painting, en wat heeft hij zijn best gedaan.......
Ingekleurd met distress en een klein beetje Twinkling H2o, papier is van Prima Marketing en color core verschillende paarstinten. Mallen gebruikt van Spellbinders en MD, lintjes en een kantje, randen met de hand geborduurd, plakpareltjes en pareltjes met de perlenpen, de tekst is van Cuddly Buddly, de sketch is van Sweet Sketch Wednesday., een kwartslag gedraaid.
Ik vind hem zelf wel super schattig geworden, en lees uiteraard weer heel graag wat jullie ervan vinden.
Ga ik nog even verder met een "te klaren klusje" en spreek ik jullie later weer.
Ik post hem verder nog bij de challenge van Come and Get it Challenge, I used purple, green, ribbon.

Liefs Liesbeth

31 opmerkingen:

  1. Wat een schatje Liesbeth
    ze zijn zo lief die stempeltjes

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is weer een schatje. Geweldig mooi ingekleurd!

    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. vind ik ook
    heel mooi

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattig kaartje Liesbeth, leuk gedaan met de gestikte randjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een snoepie!!
    Ook je laatste kaarten zijn weer geweldig leuk. Ik ben niet veel op blogs geweest de laatste dagen dus heb het één en ander gemist...
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart Liesbeth.

    Liefs, Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ach wat een lieffie Liesbeth!!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldig hoor!!!! Prachtig gekleurd en schitterend opgebouwd je kaart! TOP!!!!!!!
    Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Liesbeth,

    Wat een mooi en lief kaartje.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Vind het een heel leuk kaartje geworden!!!
    Heel mooi gekleurd en wat past het papier er goed bij zeg!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een hele mooie en hele schattige kaart!! Wat heb je ook geweldig gekleurd!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Die Toby digi's zijn inderdaad zooooo gaaf!! Je hebt hem weer schitterend ingekleurd en er een prachtige kaart van gemaakt. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Beeldig en Tobi is toch we echt een droppie!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leukerd Liesbeth!
    Lieve groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige kaart heb je weer gemaakt!! Mooi papier en prachtige stempel, ook heel mooi ingekleurd...
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hi Liesbeth this is such a sweet image, I love your colours and pretty design papers. What an amazing array of embellishments to finish off your lovely card. This is a great card and thanks so much for sharing it with us at Sweet Sketch Wednesday and good luck.

    Hugs
    Kathie SSW-DT

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Owie ze zijn inderdaad leuk die Toby digi's en je hebt er ook een geinig kaartje mee gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Tis inderdaad een scheetje die Tobi.
    Je kaartje is ook weer prachtig.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hij is inderdaad superschattig Liesbeth, wat een plaatje weer om te zien, hij is schitterend.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  20. SO very adorable. Love the lace and cute image. Thanks for joining us at SSW.
    Hugs, Heide SSW-DT

    BeantwoordenVerwijderen
  21. What an adorable bunny. I love how you colored him up. Your papers and colors scheme are gorgeous. Thanks for sharing your card with us.
    Nancy SSW-DT

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Great details in your card. Lovely design. Thank you for joining us at Come and Get it Challenges this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. What sweet image. Love the fun colors. Have a sweet day!!! Arlana@SSW!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ohhh...wat ontzettend lief! Deze digi wil ik ook, prachtig! Waar komt deze vandaan?
    liefs Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  25. So beautiful and I love the lace! Thanks so much for joining us this week at Sweet Sketch Wednesday.

    Peace & Luv,
    Jeannie

    BeantwoordenVerwijderen
  26. VERY cute. Love your image and your paper. Thanks for sharing with us at Sweet Sketch Wednesday.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een schitterende kaarten heb je weer afgeleverd de afgelopen week. Helaas lukt het me niet om steeds een reactie achter te laten (druk, druk, druk) maar ik zie ze wel allemaal voorbij komen. De een nog mooier dan de ander.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Oh my goodness, this is so adorable! I love this dear image and your coloring is just fantastic. The colors, stitching and details you added are wonderful too. Thanks for playing along at Sweet Sketch Wednesday!
    Sharon, SSW-DT

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth