Volgers

dinsdag 16 oktober 2012

Magnolia-beer op nog een kerst-label.

Hallo blogmaatjes,

Allereerst wil ik jullie heel erg bedanken voor al die lieve reacties, ik geniet daar steeds weer opnieuw van hoor, en welkom aan mijn 240e volgster.
Ik hoop dat je hier van tijd tot tijd wat inspiratie tegenkomt, ik doe mijn best wat variatie betreft maar soms blijf ik even steken whahaha.
Ik heb weer een label of tag gemaakt maar deze keer uit kraft.
Ik heb de Magnoliabeer ingekleurd met distress en een klein beetje H2o, papier is van My minds Eye gecombineerd met kraft en bazil wit. Ik heb weer veel verschillende mallen gebruikt, de achtergrond van de stempel die ik verhoogd heb opgeplakt met foam is een Boekenvoordeel-mal die ik geborduurd heb met mohairwol, de bloemen komen uit een candy die ik gewonnen had, afgewerkt met bloemetje van MD en meeldraadjes, wat kralen aan een draadje en 2 parelspelden, ook heb ik een boardfiguur gebruikt behandeld met crackle en afgewerkt met hotfixsteentjes, de tekst is van een stempelset van Kruitvat, verder lintjes rafia en een bedel.
Ik ga dit kaartje mee laten doen bij de volgende uitdagingen/challenges:
Dutch Magnolia Lovers, chipboard en iets van metaal.
The Dutch Magnolia Chickies, gebruik kraft op je creatie.
Addicted to stamps, Animal friends.


Ik heb weer een closeupje en dan ga ik weer met veel plezier lezen wat jullie er van vinden, dat is bijna net zo leuk als het maken hihihi.

Fijne avond, 
Liefs Liesbeth


35 opmerkingen:

  1. Wat ontzettend gaaf Liesbeth, prachtig weer, super details!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is dit een prachtige label Liesbeth!!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke tag Liesbeth ook je vorige kerstkaartje erg leuk gedaan.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat is die schitterend geworden Liesbeth, wat een plaatje om te zien. Hij is werkelijk prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kerstlabel!
    Schitterend.
    liefs Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. So adorable hun...:o)

    big hugs Vicky xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een kunstwerkje is het weer geworden Liesbeth!!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. prachtige tag, leuke ronding achter de beer

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een enige mal waar dat beertje op staat en zo leuk dat mohairdraadje, enige tag Liesbeth!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldig wat een schitterende tag heb je gemaakt heel erg mooi!
    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gave tag heb je gemaakt!! Mooie details, en die stempel is zo'n cutie!!!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schitterende tag Liesbeth! Ik kan er naar blijven kijken.
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zo lief dat beertje en je tag is echt geweldig

    groetjes Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Jemig zeg, wat schitterend!!! Super mooi van kleur, prachtig ingekleurd!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige tag!!! Super mooi van kleur zeg!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een bjoetie!!!! Schitterend en hele mooie kleurencombi ook! Fijn dat je weer mee hebt gedaan bij DMCC, dankjewel. Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie tag heb je gemaakt Liesbeth.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een prachtige kaart !!

    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een schitterende tag en wat een mooie blog heb je ben gelijk volger bij je geworden.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Woww, wat een schitterende tag, prachtige details, super !

    liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  21. hoi liesbeth
    wat een geweldig label en zo gaaf met die lieve beer erop!! geniet iedere keer weer van jou leuke en mooie post!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Weer een hele leuke label Liesbeth. Je versieringen zijn prachtig.
    Groetjes Gretha

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Echt een schitterende tag.


    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Jeetje wat een sweetie deze tag, en wat leuk dat mohair
    op die mal, leuke mal trouwens
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wow this is gorgeous, love the design and colours, thans for sharing with us at ATSC, hugs Liz xx

    BeantwoordenVerwijderen
  26. mooie tag, bedankt voor het meedoen bij DMCC

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Schitterende tag! Erg leuk achtergrondje van de stempel.Leuk dat je weer mee doet bij de DMCC.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Prachtige tag heb je gemaakt !! Mooi gekleurd en mooie details op de tag. Leuk dat je meedoet bij DML. Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. En ik ben het weer helemaal eens met teammaatje Christa (hierboven), je tag is prachtig, die stempel is zó mooi he! Bedankt voor je deelname bij DML. Groetjes, Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Een beetje een late reactie:(.....maar je hebt een prachtige tag gemaakt. Er is weer genoeg moois op te zien;)
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge bij DML.
    Veel succes!
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Prcahtige tag!
    Bedankt voor het meedoen met onze DML-Challenge!
    Groetjeszz,
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hele mooie kersttag, Liesbeth.
    Bedankt voor meedoen aan onze challenge bij DML.
    Groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hij is prachtig en mooi afgewerkt
    bedankt voor je deelname aan DMCC
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth