Volgers

maandag 15 oktober 2012

Kerst-label met Magnolia in niet kerstkleuren.

Hallo blogmaatjes,

Het is een paar dagen stil geweest hier, herfstvakantie noemen ze dat, en omdat mijn echtgenoot in het onderwijs zit heeft hij dus lekker een weekje verlof en zijn we wat op pad geweest.
Allereerst hebben we zaterdag stadswandelingen gemaakt in Zutphen en Deventer, we waren hier allebei nog nooit geweest, en het was echt de moeite waard hoor, zoveel moois gezien, en dan bedoel ik niet alleen mooie gebouwen, maar ook leuke winkeltjes enzo.
Gisteren nog een familiebezoekje er achteraan, we wonen als broers en zussen wat verder uit elkaar dus zien we elkaar eigenlijk met die drukke levens veel te weinig.
Maar goed to the point. Ik heb toch wat zitten inkleuren met de distress en H2o en daar zien jullie weer kaartjes/labels mee voorbij komen.
Het ging deze keer niet helemaal vanzelf als altijd, wellicht door de kleur maar ik ben uiteindelijk tevreden (denk ik)
De stempel is van Magnolia van de herfst/kerst, papier zijn weer bij elkaar gezocht uit de restanten en wit bazil met kraft. Mallen gebruikt van verschillende merken, oa. Memorybox, Sizzix, MD en Doohickey. ook wat stukken Pion Design gebruikt als briefkaart en postzegels, houten vogeltjes, plakpareltjes in lila, en zelf wit met de perlenpen, sneeuw bij de slee, en bedel, kantjes en bandjes.
Ik heb nog een closeupje:

Dat was het wel zo'n beetje, ik lees weer graag wat jullie hier van vinden, ik probeer tussendoor jullie blogs af en toe een tegenbezoek te brengen, bedankt weer voor jullie bezoek en tot blogs.

Liefs Liesbeth

Hij doet mee met de volgende challenge: Lovely Hänglar or Sweet Magnolia, Ribbon and/or trim.

28 opmerkingen:

  1. Je label is super mooi geworden, erg mooie kleur ook.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Liesbeth,ik vindt het een erg mooi label,nu houdt ik wel van roze dus dat scheelt. Mooie details ook,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kleur, Liesbeth en een prachtige tag! Supers!! Geniet van jullie tijd samen deze week. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterende label Liesbeth!!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig zeg, mooi van kleur hoor, en dat met restjes!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig label in een prachtige kleur!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een dotje weer Liesbeth, en dat stempeltje is zo schattig! Ik heb net ook eindelijk een kerstkaartje gemaakt en jawel, met een Magnoliaatje! Hij komt woensdag op mijn blog. Morgen heb ik een G.D. kaart erop staan.
    Groetjes Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauwwwwww schitterend mooie kerstlabel heb je gemaakt. Mooie kleuren heb je gebruikt. Groetjes en een fijne dag, Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige creatie Liesbeth en heerlijk dat gewandel!!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een leukerd Liesbeth! ben er helemaal weg van!
    Nog bedankt voor je prachtige kaart:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Liesbeth,

    Wat een prachtige label heb je gemaakt super dat je zo je restjes vewerkt.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig zeg!!! Supers in deze kleur.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hoi liesbeth
    tevreden over je prachtige label?
    ik vind het een supermooie label geworden en ja soms moet je er even tussenuit en genieten:-)) groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een prachtige tag in hele mooie kleuren Liesbeth! Geniet van de week samen!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kerstlabel Liesbeth.
    De kleurencombinatie is ook erg mooi.

    Fijne dag en groetjes van Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een gave label Liesbeth, er is zoveel op te zien.
    Je Toby Tumble kaarten zijn ook een lust voor het oog, supers.
    Groetjes Gretha

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtige kerst tag heb je gemaakt. Mooi van kleur ook.
    Wat heb je de laatste tijd weer mooie creaties gemaakt met de prachtige digi's van To Tumble. Ze zien er stuk voor stuk weer erg mooi uit.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie tag Liesbeth, mooi ingekleurd en prachtige details. Een plaatje. Liefs Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauwwww wat mooi Liesbeth

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Lekker hoor, even vakantie, bij ons volgende week. Je hebt weer een mooie creatie gemaakt, vind de kleuren erg mooi.

    Groetjes Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. hij is echt super leuk
    de kleur ook

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat mooi is je tag!!
    Hele mooi kleurtjes.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. ohhh wowww Liesbeth,wat heb je dit schitterend gemaakt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Een super mooie creaties in een mooie kleur en met super details!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hé heb ik deze nou gemist Liesbeth, hij is zo ontzettend mooi, wat een waar kunstwerkje weer. Ik vind hem super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Geweldig mooi om te zien en wat valt er veel op te zien, ik kijk mijn ogen uit helemaal toppie!!!!
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth