Volgers

zaterdag 6 oktober 2012

Herfstkaartje voor DT Nederlandse Kaart Uitdagingen

Hallo blogmaatjes,


Ja.....ik ben gewoon naar bed geweest vannacht, dit kaartje was natuurlijk ook al eerder gemaakt voor het DT van de Nederlandse kaart Uitdagingen.
Wat een mooie inzendingen hebben we gehad bij uitdaging 27, jullie maken het wel erg lastig om te kiezen, zoveel ook.
Ik hoop dat jullie allemaal weer meedoen aan uitdaging nummer 28 met de sketch van Marianne en thema Herfst, hoe toepasselijk op het weer nu.
Dit is mijn inzending geworden:
Ik heb een Magnoliastempel uit de Turning Leaves collectie gebruik en ingekleurd met distress en H2o.
Het papier is van Magnolia, gemat op kraft en groen basispapier.
De tekst herfst heb ik met kleine lettertjes uit een kindersetje gestempeld, verder een wondgaasje, wat hotfixsteentjes, en de bladeren bovenin zijn van hout en met distress op kleurgemaakt.
Op de groene lange reep heb ik nog een paddestoel-stempel van Cart Us gebruikt.
Omdat de sketch al best bewerkelijk is heb ik verder niet veel toegevoegd, van veel details zie je al nauwelijks iets meer.
Ik hoop dat jullie hem herfst genoeg vinden.
Dus doe gezellig mee, dit is de sketch, niet spiegelen of draaien en een Nederlandse tekst met thema herfst, moet lukken toch? Ga zeker maar eens hier kijken wat mijn collega DT's gemaakt hebben, erg veelzijdig vind ik.
    
                                         
Fijn weekend allemaal, 

Liefs Liesbeth

Vele herfstuitdagingen, dus post ik het kaartje bij:
Card Crafter's Circle herfstkleuren.
Emergency Crafters, Autumn leaves.
Simply Create Too, Autumn/Fall
Crafty Creations: colors of Fall: 


31 opmerkingen:

  1. Supermooie herfstkaart!! Mooi papier en stempel.
    Fijn weekend,
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kan jou niet bijhouden hoor. Wat een superleuke kaartjes staan er hier weer. Een genot om naar te kijken.
    en leuk om die verschillende stijlen te zien.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt een "Liefje" Liesbeth.
    Lieve groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig herfst kaartje Liesbeth!!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. OMGosh she is so super cute, love the great design and the colors you used. Thanks for playing with us over at Loves Rubberstamps!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Simply beautiful hun...and loving the colours and gorgeous layout too...:o)

    big hugs Vicky xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. je kaartje ziet er weer prachtig uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige keert Liesbeth!
    Lieve groetjes, Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterend kaartje Liesbeth,

    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hele mooie kaart Liesbeth! gaaf papier:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige uitwerking van de sketch en erg mooi ingekleurd.
    groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi kaartje heb je met mijn sketch gemaakt Liesbeth.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind hem helemaal super Liesbeth, je hebt er een toppertje van gemaakt, ik blijf het nog steeds moeilijk vinden hoor herfstkaartjes maken.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw, hij is prachtig geworden....en een mooi papier!
    liefs Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een hele mooie herfstkaart. Mooie kleuren en een hele leuke sketch! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie weer Liesbeth!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een bjoeties heb ik weer gemist, Liesbeth. Ze zijn weer prachtig. Je Herfstkaart is ook goed gelukt. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ooooh Lisbeth, wat een schitterende kaart is dit, supermooi gemaakt weer.

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat ene mooi kaartje Liesbeth

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wowww, wat een onwijs mooi kaartje weer Liesbeth, prachtig !

    liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Liesbeth wat een mooi herfstkaartje is dit!! Mooie warme kleuren!!

    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Gorgeous card, Liesbeth! Love the cute image, the leaves and all the beautiful details! Fab work!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. wat een super mooie herfst kaartje is dit.
    groetjes van An

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Heel erg mooi gedaan Liesbeth.... prachtige kleuren en details (zoals altijd hihi)
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Mooie herfstkaart, erg leuk zijn die blaadjes.

    Groetjes Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een leuke herfstkaart!
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  27. What a sweet Tilda.
    Thanks for playing with us at Simply Create Too in our Autumn/Fall challange. Come again soon.
    Erica (Simply Create Too DT Member)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Liesbeth, what beautiful fall card.i love Tilda! Thank you for sharing your talent at Card Crafter's Circle.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Such a beautiful card! What a cute image! Lovely colours.
    Thank you for joining us at Emergency Crafters. x

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth