Volgers

dinsdag 9 oktober 2012

En weer een Toby op 'n kerstkaartje

Hallo blogmaatjes,

Vandaag heb ik 'n kaartje voor jullie waaraan ik gistermiddag al was begonnen, en gisteravond heb afgemaakt, een kerstkaartje met Toby is het geworden.
Ik ben helemaal fan van deze Toby geworden na de eerste inkleuren ben ik niet meer te stoppen, er volgen er nog meer, kennen jullie dat hebberige gevoel???? Toby is van Cuddly Buddly.
Ik heb nog een kaartje voor de challenge bij Christmaschallenges with sketches, de sketch met als extra bow and ribbon.
Nou, het zit er allemaal op hoor.
Wat zit er allemaal op, Digi van Cuddly Buddly ingekleurd met distress en H2o. Mallen van MD, Nellie Snellen en Doohickey. Papier MD met basis blauw behandeld met witte verf, randjes met de hand geborduurd met rood DMC garen, wondgaasje, rood strikje van organza, en een opgerimpeld bandje. Verder witte hotfixsteentjes, en rode pareltjes.
Vol genoeg zo, ik hoop dat jullie hem weer door de keuring helpen.
Ga ik eerst eens kijken wat ik op facebook verkeerd heb gedaan, het was een bedoeling om voor mezelf een groepje te maken maar dat is een openbare groep geworden......heeft iemand tips? Heel graag want ik ben nog een leek met facebook en kom er ff niet uit. Probleem opgelost, enne, helemaal zelf uitgevonden, whahahaha, goed hé!

Bedankt weer voor jullie bezoek.

Liefs Liesbeth

24 opmerkingen:

  1. Hi Liesbeth ik ben der weer, wat een schitterende kaart heb je er weer van weten te maken heel mooi gedaan mijn complimenten. Vanavond ga ik ook wat plaatsen ik heb niet zoveel gedaan in mijn vakantie helaas maar hij is zoooo leuk geworden.
    Ik zie je weer, liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er weer geweldig uit Liesbeth!!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. het is ook deze keer weer een hele leuke kaart

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Toby is leuk!! En wat een schattig kaartje heb je gemaakt. Mooie kleuren hoor :D
    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is goedgekeurd hoor, Liesbeth!! Ik vind em weer prachtig met die leuke toby!!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ooooo wat is hij weer mooi geworden.
    We zijn helemaal aan de Tobi's hé, ik heb net ook een kaart met Tobi geplaatst hihihi en ik heb er nog een ingekleurd liggen.

    Liefs, Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat staan er weer prachtige kaarten op je blog Liesbeth, met die mooi Toby stempels...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schattig kaartje! Mooi ingekleurd hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nou hij is goedgekeurd hoor hihi.
    Hij is zo schattig.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het begint wel een beetje saai te worden, Liesbeth!! Geintje natuurlijk, hahahah! Hij is weer superlief. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Deze mag ook door naar de volgende ronde hoor !!
    Helemaal goedgekeurd. Ik geloof dat ik ook fan wordt van Toby.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wowwww wat mooi Liesbeth

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Kijk uit liesbeht, met berichten op facebook zetten. Voordat het weet heb je heel .... heel veel mensen die willen meedoen.Je kaartje is gezellig vol en een hoop leuke dingen te zien, Hebberig? Dat woord kennen we niet!!
    Gezellige groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hele mooi kerstkaart in mooie kleuren.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hij is weer helemaal super geworden Liesbeth, ik vind hem prachtig geworden. Eh wat facebook betreft, wat groepen en dergelijke betreft helaas Aniet kan je niet helpen, ik hoop dat je hier het juiste antwoord vindt meis.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  16. hebberig ? wie eh..... tja, we zijn dan net als kleine kinderen in de snoepwinkel hahahahaha...
    hele leuke en mooie kaart ! zuperzzz
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je kaart is weer prachtig Liesbeth!!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtige kart ;o)
    Leuk dat je meedoet bij CCWS deze week!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een schitterende kaart,leuke stempel,mooi ingekleurd.
    Prachtig papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Het is weer een bjoetie Liesbeth, enne hebberig nee hoor ben ik niet LOL.

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hahahaha dat hebberige kennen we allemaal wel een beetje denk ik, ik zeker wel in ieder geval!!!!
    Je kaart is weer helemaal geweldig en prachtig ingekleurd!!!
    Facebook heb ik niet dus daar kan ik je helaas niet mee helpen, in ieder geval s6 ermee!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een prachtige kerstkaart! wat een leuke details heb je gebruikt. Kan me voorstellen dat je fan bent van Toby, hij is erg lief...
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth