Volgers

woensdag 3 oktober 2012

Een Panpastel-experimentje op een tag.

Hallo blogmaatjes,

Vandaag laat ik jullie de uitwerking zien van een Pan Pastel-experimentje eerder deze week.
Ik heb een Wellington stempel gestempeld met de Versamark en bewerkt met de Pan Pastels, gefixeerd met glimmermist.
Ik heb de stempel van Wellington-beer gemaskerd met een vriendschapstempel, gemat op kraft uitgesneden met een Spellbindersmal, die heb ik ook voor de onder-rand gebruikt. Papier gebruikt van Maja Design en groen Color core, de Paris-stempel is van Stampin Back, net als de stempel onderin met de tekst you make me smile.
De bloemetjes zijn van een Joy mal, de groene tak is van MD, de knoop en bloem komt uit een eerder gewonnen candy, verder kantje, bedel, wondgaasje.
Dat was het wel weer voor vandaag, ik hoop dat jullie hem geslaagd vinden voor een experimentje.
Fijne avond en tot morgen, dan laat ik jullie weer een kaartje zien voor Creamiep.

Liefs Liesbeth

Het kaartje/tag doet mee met de volgende challenges: Scrapalicious USA, een tag.

23 opmerkingen:

  1. Hoi Liesbeth,deze tag is hardstikke goed geslaagd,jij mag vaker experimenteren,hihi,groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw....super hoor, heeeeeeel mooi.
    Fijne avond, Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend en heel mooi gedaan met pan pastel.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een supergave tag geworden Liesbeth enne experiment is goed gelukt!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is echt prachtig Liesbeth! Goh dat je zelfs een stempel in kunt kleuren met die pan-pastel zeg.
    Lieve groetjes, Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wowwww wat een prachtige Tag

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Liesbeth,

    mooie tag!! Je blijft toch echt even kijken naar alles wat er op zit! Zo leuk al die details. Mooi!Het papier is ook erg mooi.
    Fijn dat je zoon ook weer werk heeft. Het is toch wel spannend, hoor in deze tijd. Zo vanzelfsprekend is het niet. Maar voor ons als moeders toch weer een zorg minder!
    groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. heel leuk je expirement
    wat is de panpastel veelzijdig he
    je hebt er zoveel manieren van verwerken van
    maar je tag is heel mooi

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ziet er mooi uit zeg!!! Ik ga er maar niet mee experimenteren... kost weer zoveel geld... LOL

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Simply gorgeous hun...and loving the layout too :o)

    big hugs Vicky xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ziet er weer geweldig uit Liesbeth!!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw zeg ziet er weer erg mooi uit!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooi expiriment. Heel geslaagd resultaat.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schitterend wat heb je er weer een plaatje van gemaakt!
    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wow super ziet dat er uit en wat een lieve beer

    groetjes Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Nou Liesbeth ik vind je experimentje super gelukt, wat een plaatje is het om te zien, een toppertje weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een schitterende kaart, zo lief dit beertje.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooi gedaan hoor en ze is zo knuffelig zacht geworden :D
    Schattig!
    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauwwwww wat een prachtige kaart Liesbeth. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik zeg gelukt, mooi is deze tag!! Lief de beer en prachtige details!!

    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Lovely. Thanks for joining us at ScrapaliciousUSA.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth