Volgers

woensdag 17 oktober 2012

Duo-dag kaartje voor de NKU.

Hallo blogmaatjes,

Bedankt weer voor jullie leuke reacties, echt genieten hoor om ze te lezen.
Leuk ook Joke dat je volger bent geworden, ik hoop dat je hier wat van je gading vindt.
Dan heb ik vandaag een héél ander kaartje weer, nl voor de duo-dag bij de Nederlandse Kaart uitdaging.
DT collega Hennie heeft een 3d plaatje op haar kaartje verwerkt en mijn taak was een pyramide plaatje te verwerken, nou dat is gelukt hoor, ik heb nog bergen 3d en pyramide plaatjes om te knippen en verwerken, ik moet wel 150 worden.
Ik weet niet wat het merk is van het pyramide plaatje, papier is van MD en Glitz met groen basis, kraft en parlemoer papier, mallen van MD en Cheery Lynn voor het hart dat ik de grote maar voor de helft heb gebruikt, tekst komt van internet en finishing touch met de plakpareltjes. Randen weer met de hand geborduurd, ga maar eens een kijkje nemen bij de NKU om te zien wat mijn DT collega Hennie er van gemaakt heeft, erg mooi kaartje is dat.
Ik lees weer graag wat jullie er van vinden.
Wij gaan er weer even tussenuit vandaag, dus hier geen nieuwe creatie meer vandaag.
Liefs Liesbeth


24 opmerkingen:

  1. Hele mooie kaart Liesbeth en inderdaad eens iets anders maar wel mooi gedaan.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel mooi kaartje net als de vorige kaarten groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart weer Liesbeth!!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is je kaartje mooi Liesbeth!!!
    Leuk hoor om je duo maatje te zijn.
    Lieve groetjes hennie.
    p.s. veel plezier verder vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohhh Liesbeth,wat een prachtige kaart.


    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig kaartje !!

    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig kaartje Liesbeth!!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een prachtige kaart, leuk om het te combineren met een pyramide plaatje.
    En je tag van gisteren vind ik ook supermooi.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hoi liesbeth
    nou zo te zien ben je ook van alle markten thuis,nu weer met zo mooie pyramidekaart,SUPER!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nou, ik vindt hem heel mooi geworden!! Mooie kleurtjes ook. Liefs juanita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik ben wel niet zo van de piramideplaatjes maar ik vind dat je het wel mooi verwerkt hebt in je kaart!! Mooe hart en leuk de geborduurde randen.
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Deze is ook erg leuk !!
    Bedankt voor je bijdrage aan onze Duo-dag.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie kaart weer Liesbeth, gave kleuren!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind haar schitterend, je duo kaart dat is heel wat anders dan Toby he Liesbeth, maar niet minder leuk.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Liesbeth> schattig kaartje zeg! Ik ben eigenlijk niet zo van de 3D maar deze vind ik toch erg leuk. Groetjes Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Schitterende kaart, mooi gemaakt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ooohh wat vind ik deze gaaf!!! Super Liesbeth, prachtig die details ook!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuk kaartje Liesbeth! Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Liesbeth,
    ik kom net bij Hennie vandaan. Wat leuk om te zien dat jullie dezelfde uitdaging zijn aangegaan en dat er zulke verschileinde kaartjes uitkomen!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hij is prachtig geworden Liesbeth, ik vind de kleuren ook helemaal te gek. Super weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth