Volgers

vrijdag 5 oktober 2012

Condoleancekaartje met Pan Pastels.

Hallo blogmaatjes,

Wat een leuke lieve en positieve reacties hebben jullie achtergelaten bij mijn pannetjes-experiment, dat motiveert wel heel erg om door te gaan met mijn experimentjes, nog veel te leren hoor.
Vandaag heb ik een droevig kaartje, dus zonder veel toeters en bellen.

Ik heb een bloem van de Pergamano clearstempels gebruikt met de Pan Pastels, gecombineerd met stempels van MD en die verwerkt met donkerblauw embossing poeder, net als de tekststempel van Nicole Verkooijen. Papier is colorcore (grijs/groen) en Maja Design, mallen van Crealies en Boekenvoordeel. De sketch is van Sketchy Colors, verder een wondgaasje, een houten bladornamentje en een paar hotfixsteentjes, de rand weer met de hand geborduurd met DMC borduurgaren,
Ik hoop dat de collega van mijn man waarvoor hij bestemd is hem kan waarderen bij het verlies van haar moeder.
Ik beloof dat mijn volgende kaartje weer een vrolijkere bestemming gaat krijgen, maar deze moeten er ook gemaakt worden helaas.
Bedankt weer voor jullie bezoek, en tot het volgende berichtje.

Liefs Liesbeth

14 opmerkingen:

  1. Ondanks dat het voor een droevige gebeurtenis is, is het een hele mooie stijlvolle kaart.
    Je vorige kaart heb ik ff gemist maar is ook een beauty.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi liesbeth
    een erg mooi en stijlvolle kaart zal zeker wat troost bieden!
    fijn weekend en groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kaartje!! Dat zal ze vast waarderen.

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel sjiek kaartje meis en idd deze hebben we helaas ook nodig , leuk spul dat panpastels hoop er met de Kreadoe eens een workshoppie te vinden dan schuif ik zeker aan heel leuk !

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi kaartje Liesbeth.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hier zou ik een hoop steun uit putten, uit deze stijlvolle kaart. Mooi gedaan Liesbeth.
    FIJN WEEKEND LIEFS Ghea tot volgende week

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wowww, wat heb je dit onwijs mooi gedaan met je pannetjes zeg, ziet er echt super uit !!
    Ook je andere kaartje is helemaal geweldig !!
    Zoveel kleuren heb ik nog niet, maar wat niet is, kan nog komen :)

    liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Echt een heel stijlvol kaartje, denk dat je collega deze zeker kan waarderen.

    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij is heel mooi Liesbeth!!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig wat een mooie kaart heb je gemaakt!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een stijlvolle kaart heb je gemaakt zeg, heel mooi voor de gelegenheid.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Georgeous card! Thanks for joining us at Sketchy Colors this week :)
    Hugs, Lena Katrine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Beautiful card.
    Love your image and colors.
    Thank you for joining SC's sketchchallenge this week.

    Hugs, Kaia

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth