Volgers

vrijdag 12 oktober 2012

Christmas Bells, Have yourself a merry little Christmas.

Hallo blogmaatjes.

Vandaag heb ik weer een kerstkaartje voor jullie, met mijn favoriete Toby in kerstsfeer.
Bedankt weer voor jullie reacties, die lees ik met erg veel plezier telkens weer, en dat gaat noooooit vervelen hoor.
De digi die ik hier gebruikt heb is weer van Cuddly Buddly en heet Christmas Bells, lief hé?
Ingekleurd met de distress en Twinkling H2o.
Papier is een combinatie van wat restantjes bij elkaar gezocht, samengevoegd met color core gebroken wit en parlemoerpapier. Mallen gebruikt de Spellbinders Floral Ovals weer, toch wel een favoriet hoor, ook rondom de tekst is een Spellbinders, verder Memorybox en Marianne Design. De sketch is van Sketch and Stash, de diagonaal heb ik geembossed. Verder veel hotfixsteentjes en pareltjes gebruikt, het wondgaasje en een ruitjeslint. De tekst is ook van Cuddly Buddly.
Ik lees weer met veel plezier wat jullie hier van vinden, wens ik jullie een fijn weekend en tot de volgende kaart maar weer.
Liefs Liesbeth


35 opmerkingen:

  1. Ik kan je haast niet bijhouden Liesbeth
    je gaat als een speer, wat is dit weer een lief kaartje zeg ook je tag vind ik geweldig!!!

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer een gaaf kaartje Liesbeth
    Fijn weekend

    Groetjes,Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je blijft ons verrassen met prachtige kaarten met leuke stempeltjes.
    Dit is er ook weer zoéén!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje Liesbeth...wat een toeval dat we dezelfde schets hebben gebruikt!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een prachtige kaart Liesbeth!!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw wat is die schitterend Liesbeth en inderdaad zo lief die stempel kijk hem zitten op de kerstbel, wat een schitterend effect met dat lint aan de bovenkant van de mal het is net of hij daar aan hangt. Een toppertje weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze kaart is ook weer zo schitterend. De digi.....lief!
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een lieverdje! echt een prachtige kerstkaart Liesbeth! bedankt voor de mooie kaart:0) hij staat te pronken op de kast...
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wowww, wat een supermooie kaart zeg, prachtige kleuren, schitterende details !!

    Fijn weekend,groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hoi liesbeth
    jeetjemieneetje wat ga jij snel met al die prachtige kaarten!!erg leuk met lieve toby en mooie stansen!
    fijn weekend en groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Awww this is gorgeous. I love the sweet image and the beautiful colours.

    thank you for taking part in the Sketch n Stash Challenge
    Sue

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ook weer een heel leuk kaartje

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh die is lief zeg.
    Kon Toby ook niet meer weerstaan en heb er een paar besteld.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een ontzettende mooie kaart en wat zijn die lief
    die stempeltjes !!

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Liesbeth ik ben helemaal verliefd op het hele mooi afdrukje. Super leuke kaart heb je gemaakt. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat is die weer leuk en mooi Liesbeth!!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie kerstkaart en wat een schatje dat stempeltje

    groetjes en een fijn weekend
    Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Deze is ook alweer zo gaaf Liesbeth, echt super de super!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Alweer z n bjoetie je hebt de smaak goed te pakken, dat kan ik je wel vertellen PRACHTIG hoor.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuke digi Liesbeth, en je kaartje is prachtig. Groetjes en alvast een fijn weekend, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Weer zo schitterende kaart Liesbeth.


    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Oooooo wat is deze digi leuuuuuk, heb ik (nog) niet hihihi.
    Volgens mij moet ik nogmaals eens shoppen voor nog wat van deze SUPER leuke digi's.
    En je kaart is weer geweldig geworden Liesbeth.

    Liefs, Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Mooie kaart Liesbeth,
    En wat heb je mooie mallen gebruikt.

    Fijn weekend,

    Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Simply adorable and very beautiful hun :o)

    big hugs Vicky xx

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Een super mooie kaart in mooie kleuren en ik ben weg van de schattige digi! Je hebt ook super gekleurd! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Liesbeth,
    ik ben al even niet op blogs geweest, en zie dat ik heel wat gemist heb! Wat heb je weer prachtige kaartjes gemaakt zeg! En het inkleuren gaat je goed af hé. Heel mooi!
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Schitterend!! Fijn weekend. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  28. wat een scheetje ! heel erg mooi gemaakt !
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wow wat een super mooie kaart!
    Helemaal geweldig ook prachtig ingekleurd!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. wow, hij is weer super mooi zeg en die rode kleur is echt geweldig er op.
    groetjes van An

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een schitterend kaartje Liesbeth, ook zo mooi ingekleurd, echt super hoor !

    liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een lieverdje zeg, heel lief afdrukje en prachtig ingekleurd, liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Your card is so lovely the image is adorable and I love what you have created with it. Thank you for joining in the fun with us at sketch n stash x

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Gorgeous card...
    Thank you for joining us at sketch n stash & good luck :)
    hugs and xxx
    Gemma

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth