Volgers

vrijdag 19 oktober 2012

Anders dan anders, en een leuk nieuwtje.

Hoi blogmaatjes,

Laat ik eerst beginnen om mijn nieuwe volgers welkom te heten, en jammer dat er iemand zonder laatste boodschap is afgehaakt, ja, zo gaat dat soms.

Ik ga eerst beginnen om jullie een hééééél leuk nieuwtje mede te delen, ik ben uitgenodigd om in het Designteam van Cuddbly Buddly te komen, hoe leuk is dat, daar kan ik natuurlijk geen nee op zeggen, dat snappen jullie wel.
Ik was al helemaal verslaafd geraakt aan Toby en dan mag ik nu lekker veel kaartjes ermee gaan maken voor het DT, ikke helemaal blij natuurlijk.
Moet ik alleen wel wat aan mijn engels gaan doen want ik zal het toch ook leesbaar moeten maken voor de engelstalige bezoekers, dat zal even wennen worden.
Ik heb vandaag een vlug kaartje voor jullie, zonder stempel maar met mijn nieuwe Marianne Designmal, die stond al heel lang op mijn lijstje maar omdat hij zo prijzig was heb ik even gekeken of ik hem na een maand nog steeds even mooi vond, en dat was zo, dus toch overstag gegaan.
Ik heb verschillende papiertjes bij elkaar gezocht met rose, wit en blauw cardstock en alle delen gebruikt van de mal, samen met de vintage birdcage van Memorybox, tekst is van Cuddly Buddly, verder plak- en hotfixsteentjes, een koordjes en organza lint. Twee houten vogeltjes van Xenos. Het embossingdeel heb ik met de Pan pastels bewerkt.
Ik weet dat veel mensen dit soort kaartjes leuk vinden om te krijgen, dus dat gaat goedkomen, nu nog hopen dat jullie hem ook een beetje mooi vinden.
Fijn weekend allemaal.

Liefs Liesbeth


29 opmerkingen:

  1. hoi liesbeth
    van harte gefeliciteerd met je DT-plaats want je kan er wat van met die lieve plaatjes van cuddlybuddly en wens je heel veel succes en plezier!!
    en deze kaart is ook erg mooi geworden en wens je vast een fijn weekend en groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou Liesbeth van harte gefeliciteerd met je DT plek bij je favoriete Toby, leuk voor je. En wat is die mal mooi he, ja mijn tante s en ik kopen met zijn drieen malletjes en lenen het van elkaar, we knutselen iedere woensdagmiddag bijelkaar. vergeet ik helemaal te vertellen dat je kaartje weer prachtig is geworden.
    FIJN WEEKEND LIEFS gHEA

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je nieuwe DTplekkie.
    Dat zal wel smullen worden met al die Toby's straks.

    Je vlugge kaartje is ook weer erg mooi. Heerlijke lieve kleurtjes en die mal is inderdaad erg gaaf.

    Groetjes en een fijn weekend,
    Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooie kaart en van harte met je plek bij Cuddly buddly

    een fijn weekend
    gr Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. van harte met je nieuwe job Liesbeth:0)
    deze kaart is wel bijzonder mooi, gave mal idd!!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. gefeliciteerd met je plekje de kaart is erg mooi met deze mooie mal ik vind hem alleen heel moeilijk uitstanzen groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met je DT heel veel sucses hoor !!
    En je kaartje is helemaal te gek.
    Fijn weekend.

    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd Liesbeth met je nieuwe DT plek en logisch dat ze je hebben gevraagd. Je kaartjes met de afbeeldingen van Toby waren PRACHTIG!! Dit kaartje is ook weer een beauty!

    Groetejs, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi gedaan weer Liesbeth.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd met het leuke nieuws.
    Heel veel plezier met kaartjes maken, maar
    dat gaat jou wel lukken, dit kaartje ziet
    er dan ook weer helemaal geweldig uit.

    Een goed weekend gewenst !
    Grtjs Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd met je DT plek.
    en je laat een prachtige creatie zien.

    groetjes, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooi kaartje.
    Gefeliciteerd met je DT plek.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Liesbeth,

    Wat ontzettend leuk voor dat je het Designteam van Cuddly Buddly zit,succes!
    Je kaart is heel leuk.

    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd met je nieuwe job! Leuk om met je favoriete stempels te kunnen werken.
    Ook deze kaart is weer mooi. De creatable heb ik ook in mijn bezit.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wouwww...gefeliciteerd met je DT plaats. Helemaal leuk en natuurlijk veel succes ermee.
    Je kaartje is helemaal top. Prachtig met die nieuwe mal van MD. Ik vind ze ook altijd erg prijzig maar soms moet je het even aankijken. Maar niet te lang, doe ik ook wel eens en dan zijn ze zo weer uitverkocht...lol

    Een fijn weekend en groetjes,
    Neltine

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gefeliciteerd!!! Wat leuk dat je leuke verslaving en je mooie werk niet ongezien is gebleven. Ben benieuwd wat voor moois je nog meer gaat laten zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. gefeliciteerd met je DT plekje, Liesbeth, veel plezier!
    heel erg leuk kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Je kaartje is weer super!!!
    Wat geweldig dat je in het dt team mag komen, super, die digi's zijn zoooooo leuk!!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gefeliciteerd met de DT schap bij Toby!! Helemaal leuk voor je. Dit kaartje is ook een heel mooi kaartje geworden.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Liesbeth!! Wat een leuk nieuws! Gefeliciteerd ! Heel veel plezier in het nieuwe DT. Kunnen we ergens naar toe om het blog te bekijken?? Heb je een link? Ik probeer het wel even via google.
    Je kaart is ook weer super geworden!

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gefeliciteerd met je designerschap Liesbeth, helemaal super. Wat zal jij in je nopjes zijn. En wat heb je weer een schitterende kaart gemaakt, is ook een hele mooie mal. Top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtige kaart hoor en gefeliciteerd met je DT-schap.
    Fijn weekend en lieve groetjes, Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Mooi kaartje Liesbeth, dat gebeurt niet zo vaak zonder ingekleurde afbeelding! Nog gefeliciteerd met je DT plaats. Groetjes Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wauwie wat ontzettenda gaaf gemaakt Liesbeth, schitterend! En gefeliciteerd met je nieuwe baantje ;-)

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Gefeliciteerd meid, je hebt het verdiend, ook deze kaart ziet er weer super uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Gefeliciteerd`Liesbeth en je kaartje is helemaal leuk.
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Niet mijn ding, maar ik vind hem wel mooi. En wat een geweldig nieuws Liesbeth. Wat een eer hè om gevraagd te worden. Maarre......verdiend meid. Je kaarten zijn altijd zulke bjoeties!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een schitterend kaartje Liesbeth.


    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. ja hij is super mooi

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth