Volgers

maandag 4 juni 2012

Op de valreep een kaartje PROOST voor EKEF.

Hallo blogmaatjes,

Om een lang verhaal kort te maken wil ik op de valreep nog een kaartje posten vandaag voor de uitdaging van EKEF, met als thema proost/cheers.
Nou daar voldoet mijn kaartje in ieder geval aan want ik heb de speciale Tilda hiervoor gebruikt.

Ik heb de kleuren rustig gehouden, ingekleurd met distress en H2O, papier van Marianne design, mallen gebruikt van Spellbinders en Crealies voor de bloemen.
De sketch is van CPS Card Sketches, de randen met de hand geborduurd, verder embossingpoeder goud en hot-fixsteentje goud gebruikt, al de randen behandeld met Antique Linen., en een wondgaasje en roosjes van WOC ook bewerkt met distress Ant. Linen.
De tekstjes komen van Femke, het zijn eigenlijk tickets.
Ik hoop dat jullie deze weer leuk genoeg vinden, de buurvrouw met wie ik vandaag weer aan de knutsel ben ( ze is zelfs nog bezig nu hihihi) heeft hem goedgekeurd.
Bedankt weer voor jullie bezoek en de vele lieve en leuke reacties op mijn eerdere blogpost vandaag en gisteren.
Wat is dat lezen weer genieten.....
Liefs Liesbeth

21 opmerkingen:

  1. Heel mooi kaartje en wat een mooie kleurencombinatie.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, je bent écht nog net op tijd!! En wat een plaatje!!! Bedankt voor het meedoen bij EKEF!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er prima uit Liesbeth.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een super mooie kaart! Mooie zachte kleuren en wat een mooie mal heb je gebruikt. Mooi met de gouden accenten en Tilda ziet er super uit met alle glitters! Super gemaakt!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  5. How very sweet! Thanks so much for playing along with CPS Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart heb je gemaakt. Deze stempel past perfect bij de challenge hé!
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Liesbeth , dank voor je felicitaties op mijn blog. Erg lief. Dit kaartje ziet er weer supers uit. Leuk is die special Tilda en idd. super geschikt voor deze challenge. Mooie zachte kleurtjes heb je gebruikt. Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaart Liesbeth, heel mooi in die pasteltinten.

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ben niet bij te houden maar jij ook niet hoor Liesbeth. Ik heb eerst weer eens de voorgaande posten gelezen en het moois bewonderd wat er bij staat. Het ziet er allemaal weer schitterend uit.Op naar de volgende?????
    Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. heel leuk kaartje
    leuk deze kleuren

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schitterende kaart Liesbeth, prachtig, je afdrukje is echt heel toepasselijk, super !

    liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi kaartje is het geworden zeg. Schiiterend gewoon
    groetjes Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Geweldig is deze stempel en wat een super mooie kaart heb je er mee gemaakt, ben ook weg van je kleuren!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schitterend kaartje Liesbeth, prachtig papier heb je ervoor gebruikt, hele mooie kleuren

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een hele mooi stempel en past echt precies bij de uitdaging, je hebt er een schitternd kaartje mee gemaakt.

    Liefs ANS

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige kaart weer Liesbeth!!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtige kaart Liesbeth.
    leuke stempel,mooi ingekleurd.
    Prachtig papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een schitterend kaartje. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hij is weer helemaal mooi, Liesbeth!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Super Liesbeth en inderdaad op de valreep. Ik had ook een voornemen, maar heb even wat minder tijd. Moest onverwacht toch werken...
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Erg mooi kaartje superleuk stempeltje en mooie zachte kleurtjes gebuikt.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth