Volgers

zaterdag 16 juni 2012

NKU uitdaging 21, Jongenskaartje.

Hallo blogmaatjes,

Vandaag mag ik jullie mijn eerste kaartje laten zien dat ik gemaakt heb voor het uitdagingen-blog van de Nederlandse Kaart Uitdagingen als DT member.
Deze keer is het de bedoeling dat je een kaartje maakt nav. een mooie sketch gemaakt door DT collega Elise, en zoals de voorbeelden van ons allemaal laten zien is er heel veel mogelijk dus hopen we natuurlijk dat jullie weer allemaal meedoen.
Ga naar het uitdagingen-blog voor de sketch en om te zien wat een mooie prijzen er weer gesponsord zijn, er zijn zelfs extra prijzen te winnen en je kunt ook wat langer deelnemen nl. tot donderdag 5 juli.
Vergeet niet dat het een Nederlandse Tekst moet zijn.

Dit is de Sketch: 
En dit is wat ik gemaakt heb:
Het is een jongenskaartje geworden met de afbeelding van Edwin met het vliegtuigje ingekleurd met distress bij papier van Glitz Design met colorore blauw en okergeel.
Ik heb hier lekker gekliederd met witte verf om het er wat stoerder uit te laten zien, mallen gebruikt van Nellie Snellen en  Leane Creatief, een bandje, koordje en bloemetjes geponst, hotfixsteentjes en een leuke bedel.
Ik vond het een erg leuke sketch om mee te werken, alleen jongenskaartjes blijft toch wat lastig dus ben ik een paar bloemetjes toch niet uit de weg gegaan hihihi.
Dus kom snel eens kijken hier en doe gezellig mee.
Fijn weekend en misschien tot later.

Liefs Liesbeth

Zie ik dat mijn Nostagiekaartje dat ik gisteren op de valreep nog gemaakt had voor de DCL de Top 3 gehaald heeft, geen prijs maar wel een goed gevoel toch?

21 opmerkingen:

  1. Hoi Liesbeth,
    ik vind je jongens kaart helemaal geslaagd! lief en toch stoer:0)
    fijn weekend!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schatje!!!!!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige jongenskaart is dit geworden!! Inderdaad niet makkelijk om te maken, maar deze is heel mooi!!! Mooie kleuren en papier en wat een leuke Edwin!!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg leuk gedaan. Super stempeltje ook voor een jongen vind ik.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een leuke stoere kaar hoor !!
    En die bloemetjes passen daar uitstekend bij.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zag je kaart al voorbij komen op het NKU blog. Heb je erg leuk gedaan zeg! Ik vind die edwin nog steeds super! En mooie stansen heb je gebruikt!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super en wat een leuke kleurencombinatie!!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke stoere jongenskaart.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuk uitdaging en een geweldige kaart!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heel erg leuk is je jongenskaartje!!
    Super gedaan.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geweldig kaartje Liesbeth!!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schitterend jongens/mannen kaartje.

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige kaart!!! Die kleuren combi is echt geweldig.
    Fijn weekend
    Lieve groetjes,
    Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schitterend kaartje. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Schitterend kaartje geworden, mooie kleuren,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Schitterende kaartjes Liesbeth.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een hele mooie jongens kaart heb je gemaakt. En je kleuren super.!!! Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Schitterende kaart Liesbeth,leuk die stempel,mooi ingekleurd.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hallo Liesbeth, wat een prachtige kaarten heb je de laatste tijd gemaakt, helaas ontbrak het me aan tijd om steeds een reactie achter te laten. Maar ik vond de vintagekaarten die je gemaakt had schitterend. Ga proberen het nu weer een beetje bij te houde.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Super mooi weer Liesbeth! En wat mooi dat geel en blauw...
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wauw wat een super mooie kaart! Prachtige kleuren combi! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth