Volgers

donderdag 7 juni 2012

Ik zit hier te denken.........Je bent een schat!

Hallo blogmaatjes, 

Vandaag weer een berichtje van deze kant, een creatie waar ik heel veel tijd aan bezig ben geweest en uiteindelijk zie je van heel veel dingen nauwelijks iets op de foto's.
Ik ben eens lekker aan de klieder geweest met mijn distressinkt naast het in kleuren.

Ik ben het kraft en basispapier lekker te lijf gegaan met verschillende kleuren inkt om nog een beter vintageachtig effect te krijgen, op het basispapier is het goed te zien alleen de foto geeft het mooie effect op het kraftpapier niet zo goed weer, dus ook dit moeten jullie weer gewoon maar geloven van me.
Ik heb de wachtende (Pie) Tilda ingekleurd met distress en twinkling H2o.
Mallen gebruikt van Memorybox ( springborder), Tim Holtz (klok), Crealies (bloemen) en Cheery Lynn voor de achterkant, die foto komt zo. Marianne Design voor de hartjes.
Stempels van Marianne Design, de postcard heb ik met embossingpoeder behandeld, de tickets op de andere kant weer een vintagelook gegeven met de distress. Verder kant, jute, bedel van een hartje, roosjes behandeld met distress zijn van WOC. Verder een stukje touw, een ornamentje in de vorm van een hart en natuurlijk de hotfixsteentjes. Het papier dat ik aan de achterkant gebruikt heb en voor de bloemen is van Prima Marketing. De teksten zijn stempels van Nicole Verkooijen.
Het hart links boven zit er tussen gestoken zodat er nog wat op geschreven kan worden, ik heb het ook wat lichter van kleur gehouden.

Ik ben gewoon eens lekker zonder uitdaging bezig geweest, ook wel eens lekker. En genoeg uitdagingen Anything goes.
Natuurlijk ben ik wel erg nieuwsgierig naar wat jullie ervan vinden.
Ik ben er zelf wel blij mee (geloof ik) 
Tenslotte wil ik jullie weer bedanken voor al die lieve reacties, vooral de trouwe bezoekers die bijna dagelijks de moeite nemen om een reactie achter te laten.
Voor die trouwe bezoekers ben ik iets leuks aan het bedenken, een candy om nieuwe volgers erbij te krijgen vind ik niet nodig, ik word veel blijer van jullie trouwe bezoekjes.
Als ik eruit ben, dan horen jullie het van me.
Tot de volgende blogpost dan maar?

Liefs Liesbeth

Dit zijn de challenges waar ik deze creatie nog wil posten:
TOMIC Anything goes.
Midweek Magnolias, Anything goes.
Just Magnolia, Anything goes,



28 opmerkingen:

  1. Wauw Liesbeth, wat is dit prachtig geworden.
    En wat een werk heb je verricht om het zo te krijgen als het nu is GEWELDIG!!!

    Liefs Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Liesbeth, wat een schitterende kaart. Hij zit echt boordevol details en ik blijf kijken! Helemaal mooi! En wat een leuke foto van jezelf, nu heb ik ook een gezicht bij je naam haha!! Groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat heb je dat egweldig mooi gedaan ! Liefs joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel erg mooi
    maar wel veel werk denk ik

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Liesbeth wat een geweldig mooie kaart heb je gemaakt.
    Zoveel mooie details zijn er te zien echt schitterend.
    Wel veel werk maar dan heb je wel wat moois.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterend kaartje, heel mooi.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jeetje die is gaaaaaaaaaaaaf en aan alle kanten mooi Liesbeth!! Wat leuk om die postcard te embossen (ik heb in februari alles gekocht maar doe er nog steeds niets mee..vind het een beetje eng!).
    Ik kan me voorstellen dat je hier wel even mee bezig bent geweest en hebt genoten van het karweitje!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jeeeeetje, wat een creatie is dit!!!!!! Voor, achter....je komt ogen tekort. Je hebt je lekker uitgeleefd zeg maar het resultaat is verbluffend!!!!Geweldig gedaan!
    Liefs Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat prachtig gedaan, erg mooi! (Leuke foto trouwens...!)
    Groetjes Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hoi liesbeth
    wat een mooie kaart en zo leuk omdat er zoveel te bekijken valt door alle leuke details!!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  11. So gorgeous Liesbeth..and your layout is truly amazing too hun..:o)

    big hugs Vicky xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Goed bezig hoor !! Het ziet er uit als een hele klus, ook al zie je misschien niet alles wat je hebt gemaakt.
    Ik vind m heel mooi geworden.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke kaart en wat is er veel op te zien.
    Ik vind de voor en de achterkant helemaal super , je kunt wel zien dat je hier veel aandacht aan heb besteed helemaal toppie.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Liesbeth,dit is Knutselen met een grote K,wat is er veel te zien en wat beheers je de verschillende technieken goed.Prachtig gemaakt aan beide zijden,complimentjes,groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel leuk gedaan Liesbeth.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. hij is schitterend.
    Geloof echt dat er veel tijd in is gaan zitten, maar het resultaat is geweldig!
    Wat een mooie details.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Jeetje, Liesbeth....ik kom hier ogen te kort....wat heb jij veel verschillende soorten stanzen gebruikt....geweldig hoor....mooi gekleurd en alles is prachtig afgewerkt!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw Liesbeth, wat een prachtige creatie, zoveel mooie details, super!!! Ik kwam via via op je blog, wat een schitterende dingen maak je, ben gelijk volger geworden.

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauw, wat een supermooie tag!!!
    Superleuk bewerkt.
    Tot mijn schande moet ik je bekennen dat ik nog steeds geen volger bij je was terwijl jij vaak op mijn blog bent, bedankt daarvoor. Ik heb het nu eerst goedgemaakt ;-)
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oh wauw, wat heb je dat prachtig gemaakt!! wat een prachtige details!! Super!!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Schitterend, Liesbeth, ik weet niet waar ik moet kijken zoveel mooie details. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ohhh wauwww Liesbeth
    wat een super mooi kaartje

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat heb je dit weer schitterend gemaakt Liesbeth.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Dankje voor je reactie op mijn blog, jij maakt ook schitterende creaties, wauwwwwww!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Liesbeth, wat een schat van een kaart heb je gemaakt. Groetjes en een fijn weekend,Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wauw wat een mooie tag Liesbeth, bedankt voor je deelnamen aan onze challenge bij SCCB.

    Lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  27. WOW! this lil tag is all decked out to the nines! I love your distressing/vintagy feel!Thanks for joining us at Midweek Magnolias! Best of luck to you!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth