Volgers

zaterdag 16 juni 2012

H.B. Mannenkaartje.

Hallo blogmaatjes,

Zoals beloofd vandaag mijn tweede kaartje, dus voor mijn eerdere DT- kaartje voor de NKU even naar onderen scrollen, en vergeten jullie niet mee te doen? We hebben een mooie sketch, gemaakt door Elise waar je echt veel kanten mee op kunt, dat kun je zien aan de voorbeelden op het uitdagingenblog.

Dit mannenkaartje heb ik gemaakt met Pion Papier en de sketch van MHP, die ik 45gr. gedraaid heb.
Bij het Pion Papier heb ik kraftpapier gebruikt, mallen van MD, verder jute touw en houten ornamentje met de letter H B. achtergrond gestempeld met het setje van MD oa. postcard.
Het bovenste gedeelte van de sketch heb ik getransformeerd als een tag waar nog wat op geschreven kan worden.
Buiten de verschillende takken en sprieten geen toeters en bellen, een mannenkaart heeft dat niet nodig en het papier is te mooi om vol te plakken ( is mijn mening dan)
Ik ben weer benieuwd wat jullie van deze sobere creatie vinden, een stuk rustiger dan mijn kaartje hieronder, daarom vond ik deze sketch wel erg geschikt voor dit soort kaartjes.
Ik heb al wel een persoon in gedachten die dit kan waarderen, en dat is niet mijn echtgenoot want die heeft niks met auto's.
Fijn weekend allemaal.
Liefs Liesbeth



33 opmerkingen:

  1. wat een mooie kaart met veel leuke details zoals je bedeltje. Heerlijk he die hobby van ons vervelen doen we ons niet hahahah!
    mandy
    leuk dat je weer even bij mij kwam kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hem niet sober, maar hartstikke gaaf hoor, lekker stoer ook,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Liesbeth, wat een gave mannen kaart heb je gemaakt.!!Wat is dat toch mooi papier zeg. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is dit mannenkaartje prachtig geworden Liesbeth.

    Liefs Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Supergaaf is deze mannenkaart! Ik vind het Pionpapier er zo geschikt voor.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Liesbeth,
    Ik had deze prachtige kaart al bewonderd hihihi, maar wil je bij deze bedanken voor het meedoen bij MHP.

    Liefs Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echt een mooie mannenkaart Liesbeth. Hier is helemaal niets mis mee. Mooi gedaan.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind hem helemaal super Liesbeth, leuk dat je meedoet met de challenge van MHP.
    Je kaartje hieronder vind ik schitterend gemaakt.

    Goed dat je toch gestopt bent bij DCZ, begint weer van voor af aan hé????

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Liesbeth,een hele mooi mannenkaart,ik vindt de kleurencombinatie erg stoer en goed bij de afbeelding passen.Leuk extraatje vindt ik dat je ook nog een tag met bijpassend bedeltje erin hebt gestoken,echt een kaart weer waar aandacht aan alles is geschonken,mooi hoor!!Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat is dit een schitterende kaart Liesbeth.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een geweldig mooi mannenkaart is dit!! Echt niet sober maar mooi strak en stoer. Leuk de aparte label en het autobedeltje.

    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  12. This is so beautiful Liesbeth...:o)

    have a lovely weekend hun...big hugs Vicky xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vindt hem niet sober hoor hij is juist prachtig!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Liesbeth,

    ik vind het een echte mannenkaart! Heel mooi met die auto... en ja, er zijn mannen die niet voldoen aan de algemeen aangenomen vooroordelen, he? De mijne houdt dus absoluut niet van voetbal. Maar hij zou dit kaartje we waarderen, want auto's en dan vooral oldtimers vindt hij wel leuk!

    Groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vind het een bjoetie!!! Heel mooi!!
    Je kaartje hieronder ziet er ook heel mooi uit!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie mannenkaart en wat heeft pion weer mooi scrappapier hé.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik vind het een hele mooie mannenkaart. het papier van pion past er prima bij. en de ontvanger zal er dan ook erg happy mee zijn.

    fijne zondag nog
    liefs Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Je laat ons 2 prachtkaartjes zien Liesbeth, mijn complimenten.
    Lieve groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik vind hem geweldiggggggg en ga hem opslaan als inspiratie-voorbeeld voor als ik niet weet wat ik moet maken voor mannenkaart.Supergaaf!
    Fijne dag, liefs Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een hele mooie, chique mannenkaart! Prachtig gemaakt en inderdaad het is zonde om mooie papier helemaal te bedekken! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een prachtige kaart! Mannenkaarten vind ik persoonlijk altijd wat moeilijk... Maar deze is wel super gelukt zeg. Goede uitwerking van de sketch!!!

    Bedankt dat je meedoet met de challenge van MHP.

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een heel mooie mannenkaart!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Geweldig!!! wat een mooi kaartje Liesbeth!!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Sobere kaart, zeg je. Ik houd er wel van en vooral voor mannen. En je maakt natuurlijk kaarten omdat het zo persoonlijk is toch? Mooi papier heb je gebruikt, de sketch is ook mooi rustig. De kaart hieronder vind ik trouwens ook leuk hoor, is gewoon weer anders. Maar dat is het leuke dus van zelf maken. Je kunt doen wat je wilt :-).

    gr Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Schitterend kaartje Liesbeth

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een prachtig kaartjes,ze zijn weer geweldig!!!
    Fijne zondag, groetjes Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Prachtige mannenkaart Liesbeth ,lekker stoer. Ik ben nooit zo goed in mannenkaarten , maar jij hebt er zo te zien geen moeite mee.
    Groetjes Adrie

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Supermooi mannenkaartje ook mooie kleurencombo.
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Een hele leuke, stoere mannenkaart. Helemaal niet somber.

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hoi Liesbeth, Wat een geweldige uitwerking van de sketch en een super mooie mannenkaart! Hartstikke leuk dat je dit met ons wil delen en dat je meedoet met de challenge van MHP.
    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat heb je geweldige kleuren gebruikt, ben er helemaal weg van, super kaart!!! Nog gefeliciteerd met de top 3!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Heel mooi gedaan Liesbeth, ik vind dat sobere juist erg mooi en dit papier heeft ook niet veel nodig. prachtige uitwerking van een thema wat meestal niet als makkelijk ervaren wordt!
    groetjes, Janet

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth