Volgers

vrijdag 29 juni 2012

En nog een Wellington Bear kaartje.

Hallo blogmaatjes,

Vandaag wil ik jullie één van de twee Wellington Bear kaartjes laten zien die ik gisteren en vandaag gemaakt heb, de andere moeten jullie nog even tegoed houden want die heb ik voor een uitdaging van de NKU gemaakt, jullie kunnen nog meedoen aan de uitdaging die daar nu loopt, hij loopt een week langer, en de sketch van Elise is er eentje waar je echt wel wat moois van kunt maken, dus als de zon weer achter de wolken zit......

Mijn kaartje voor vandaag:
Degene die deze stempelset ook in hun bezit hebben weten welke wat later komt.

Ik heb de sketch gebruikt van The Crazy Challenge, het papier is color core ecru en blauw, kraft, en DP van Glitz. Alles aangezet met distress Walnut Stain.
Dies gebruikt van MD, Spellbinders en Tim Holtz, en de figuurschaar.
De beer is ingekleurd met distress en H2O. Hij komt wat bleekjes over op de foto helaas., verder de houten bloemetjes eerst beinkt en daarna bewerkt met embossingpoeder, randjes met de hand geborduurd en finishing touch de hotfix steentjes en bloemetje van WOC.
Ik heb aan de voorkant geen tekst, die heb ik nl. aan de binnenkant van de kaart gestempeld, en vergeten te fotograferen natuurlijk, die zit ook bij de stempelset die ik gekocht heb bij Stampinback.

Ik ben weer benieuwd wat jullie van mijn kaartje vinden, en lees het met veel plezier.
Prettig weekend

Liefs Liesbeth

Het kaartje doet verder mee met de volgende challenges:
The Cutie Pie Challenge, one for the boys.
Simon Says Stamp Challenge, sporty and or Patriotic.


14 opmerkingen:

  1. Leuk gedaan zeg! Mooie kleuren combi!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhh deze is ook super Liesbeth

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is weer vrolijk erg moooi . Ben benieuwd naar de andere kaart gr Gea B

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schatje op dit lief kaartje!

    Groetjes,Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lief kaartje en een leuk beertje! Mooi dat geborduurde randje.

    Fijn weekend,
    Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg leuk gedaan. Mooie kleuren en details zo bij elkaar.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ohhh dat is ook weer een schatje Liesbeth. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schatje, mooi papier heb je gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fabulous card, I love your stitching and the cute image.

    Thank you for sharing your work with all of us at Crafty Boots Challenges.

    Dionne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat is dit een prachtige kaart Liesbeth.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fabulous card - adorable image.
    Thanks for playing along with us at Cutie Pie this time.
    Good luck.
    Debs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Beautiful card. Like all your fabulous details.
    Thanks for joining The Crazy Challenge.
    Hugs Berit

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Love all the layers, the cute bear and the fabulous coloring! Thanks for joining in on our challenge over at the Simon Says Stamp Challenge Blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Stunning card for a boy!! Thank you for sharing with the Cutie Pies!!
    Hugs Hazel xx

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth