Volgers

vrijdag 29 juni 2012

Een vintagekaartje voor mijn zus die Sarah gaat zien.

Hallo blogmaatjes,

Daar ben ik weer met mijn tweede kaartje voor vandaag, hierna ga ik even een pauze inlassen.
Voor mijn Wellington Bear kaartje dus even naar beneden scrollen.

Dit is het kaartje dat ik voor haar gemaakt heb, ze vindt Vintagekaartjes leuk dus vandaar deze uitvoering weer gemaakt met het Ladies Diary papier van Graphic 45, het plaatje komt ook uit het papier, dit heb ik gecombineerd met groen colorcore en kraft.
Ik heb mallen gebruikt voor de bloem Crealies en de flourishes van Sizix, deze heb ik allemaal behandeld met fluffy paint en glimmermist, en nog wat extra stickels, de kleine roosjes heb ik gemaakt met malletjes van MD en afgewerkt met parelkralen, bovenin een hoekornament, ik heb deze een keer gewonnen. Ik heb de meeste randen behandeld met de distresser en sommige ook met de fluffy paint, verder een wit kanten bandje en een organza strik.
De sketch die ik gebruikt heb is van Seems A Little Sketchy.
Ik post dit kaartje verder bij de challenge van Frilly and Funkie, Vintage with texture.

Ik kijk weer uit naar jullie mening, fijn weekend verder.

Liefs Liesbeth

26 opmerkingen:

  1. Hoi liesbeth, ik vindt je kaartje super mooi zeg! Ik wordt gelijk volger bij je. Ik ben via Maartje bij jouw terecht gekomen. Ik zou het leuk vinden als je ook eens bij mij komt kijken. Liefs juanita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauwwwwww Liebeth wat een prachtige vintage kaart, daar zal je zus wel erg blij mee zijn. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Met z n prachtig vintagekaartje is het toch niet erg om SARAH te zien PRACHTIG hoor!!!!
    Fijn weekend groetjes Ghea en oja gefeliciteerd met je zuster.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig vintagekaartje, dat gaat je ook heel goed af, Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldiggggg, je wellington, je vintage.......nu ben JIJ niet bij te houden hoor maar ik doe mijn best want ik wil niets missen van al dat moois hier.
    Lieve groetjes, Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Liesbeth,wat een mooi uitgewerkte,vintage kaart.Een prachtig plaatje,mooi "gevangen"in de hoekjes en de swirls leuk bewerkt.Hier gaat "Sarah" vast blij mee zijn.Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oeps je zus ook al vijftig.........wens haar sterkte:) Zonder dollen, wat een prachtige kaart laat je weer zien, super details ook!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Simply beautiful hun...:o)

    big hugs Vicky xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi kaartje Liesbeth! En wat een elegante dame zeg! Groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Liesbeth,

    Van je kaart kan ik maar één ding zeggen, PRACHTIG!!!!!!!!!!!!!

    Fijn weekend, Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Beautiful card...love the roaring 20's feel! Love the lace and ribbon as well. Thank you so much for playing along with us this fortnight at Frilly & Funkie!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kaartjes heb je vandaag geplaatst!!! En gefeliciteerd met je zus!!
    Fijn weekend!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuk vintage kaartje vind de afbeeldin ook erg leuk en verder leuk afgewerkt.
    Het beren kaartje daar heb ik ook van genoten ziet er leuk uit.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Liesbeth,

    twee kartjes op 1 dag gaat me net iets te snel...
    maar allebei de kaartjes zijn erg leuk. Deze voor je zus is heel erg prachtig. Met liefde gemaakt, dat zie je zo!!
    Ook de beer is leuk! Weer heel anders.
    groetjes en ik ben benieuwd hoe lang je pauze is....

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. This is beautiful! Thank you for joining us on the Seems A Little Sketchy Challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. hoi liesbeth
    een erg mooie kaart voor je zus met een prachtige uitstraling!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig Liesbeth, je jarige zus zal er super blij mee zijn!!!
    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een schitterende kaart Liesbeth.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat weer een 2 schitterende kaarten Liesbeth, super gedaan weer!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wauw, wat een schitterende vintagekaart! Ik heb vanmiddag ook het papier gekocht.
    Het kaartje met de beer vind ik ook lief.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Nou ik heb Sarah gezien en dat was echt een geweldige dag! Jou kaart is ook prachtig dus zal voor je zus vast een onderdeel van haar super dag worden.
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wauw wat een schitterende vintage kaart! super details en mooie kleuren, een heel chique geheel!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een lieve kaart met die Wellingtonbeer!! En wow wat is dit een prachtige vintagekaart. Schitterende kleur en heel stijlvol met die mooie details. Daar zal je zus wel blij mee zijn. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Gorgeous card Liesbeth, love the image you've used. Thanks for joining us at Frilly and Funkie. Sue C x

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Schitterend kaartje, alvast gefeliciteerd met je zus.

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  26. This is lovely! So many gorgeous bits and pieces of vintage goodness. Your image is wonderful and looks terrific with all the beautiful embellishments. What a great take on our texture challenge at Frilly and Funkie. So great to have you joining in the fun with us again this week at F&F.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth