Volgers

zaterdag 19 mei 2012

Summerflower Tilda inclusief een dikke zoen.

Hallo blogmaatjes daar ben ik al weer.

Vandaag heb ik nog een kaartje afgemaakt waaraan ik eerder deze week al was begonnen.
Ik heb hiervoor een Tilda uit de nieuwste zomerserie van Magnolia ingekleurd met de naam Summerflower Tilda, één van mijn favorieten hoor, maar er zijn wel weer erg veel liefies bij.
Ik heb Tilda ingekleurd met distress, H2O's en glitterstift.
Als je goed kijkt kun je het nu een klein beetje zien blinken.

Ik heb voor dit kaartje de sketch gebruikt van Seems a little Sketchy, ik heb papier gebruikt van Prima Marketing gecombineerd met wat restantjes en color core wit en lila, alle randjes weer met de hand geborduurd met dmc garen, mallen gebruikt van Spellbinders (rond) Cheery Lynn voor de achtergrond-doily en het onderste hart bovenin, en de cheryborder van Memorybox, een gedeelte bovenin met de hartjes en nog een stuk onderin, verder bloemen van WOC een strikje in lila wit bovenin, een bedelhartje, een wondgaasje en een wondgaasje. De stempel is van een setje van Nicole Verkooijen.
Ook wil ik hem mee laten doen bij EKEF waar de uitdaging alles mag is.
Bij Always Crafting, stitching.
Wild Orchid Challenge, anything goes.
Ik ben zelf wel tevreden, dat gebeurd niet zo vaak dus hoop ik dat jullie hem ook mooi vinden.
Alvast bedankt voor jullie bezoek, ik ga even uitrusten, vanmiddag heerlijk in de tuin  bezig geweest, dus moe maar voldaan.
Fijn weekend verder.
Liefs Liesbeth.



33 opmerkingen:

  1. Hoi Liesbeth,
    Wat een mooie kaart,ook prachtige kleuren, het is gewoon een heel mooi geheel.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldigggggg!!!!! Een plaatje hoor, écht!
    Lieve groetjes,Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je bent terecht tevreden het is een erg mooi kaartje.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi LIesbeth, wat een schatje zeg!! En wat prachtig zo dat kleine randje van die doily er onderuit!! Groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi kaartje heb je gemaakt,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterende kaart Liesbeth, daar kun je echt wel mee in je nopjes zijn!!!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart Liesbeth!!! Erg mooie kleuren en details weer!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel erg lief en tja de Magnolia stempels zijn altijd zooo schattig

    gr Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Woh Liesbeth wat is je kaart een beauty geworden.
    En dat je hierover tevreden bent begrijp ik volkomen.

    Liefs Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  10. WAt een prachtig kaartje!!! Wat heb je dat mooi gedaan met die memory box mal!!
    Bedankt voor het meedoen bij EKEF!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Als altijd, alles is weer even mooi Liesbeth! Mooie kleurtjes ook!
    En natuurlijk bedankt voor het mee doen bij EKEF deze week!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hardstikke leuk, Liesbeth! EN geweldig als je zelf tevreden bent. Het overkomt mij ook weleens dat ik echt tevreden ben. Dat zijn dan de kaarten die ik het moeilijkste vind om op te sturen...
    Je kaart is echt een heel lief en stijlvol kaartje. Echt zo'n kaartje dat je heel voorzichtig bij de punten oppakt en bekijkt.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Alweer zo`n mooie Liesbeth Toppie , je hebt er lekker de gang in zeg de ene mooie na de andere !

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige kaart, Liesbeth. Mooi delicaat en ook geweldig ingekleurd.
    Leuk dat je meedoet bij Elke Kaart een Feestje.
    Groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een plaatje Liesbeth!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi gedaan Liesbeth, hij is prachtig.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig geheel, Liesbeth. Mooie kleur en prachtig afgewerkt.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. een heel mooi kaartje
    geweldig gekleurd

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat ene prachtig kaartje Liesbeth
    wat een mooi mal is dat

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Tis weer een schatje Liesbeth!! Geweldige kleur paars. Je hebt er weer een mooi geheel van gemaakt. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een lieffie, schitterend !! liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Liesbeth, Je kaartje is weer prachtig !!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  23. What a gorgeous card! Thanks for playing along at Seems A Little Sketchy - hope to see you back again for the next sketchy challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat is dit weer een schitterende kaart Liesbeth.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wauwwwww Liesbeth ,wat een pracht van een kaart. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. ik hoop dat je ook lekker van de tuin heb kunnen genieten vandaag :)
    je kaart is supermooi!!!
    groetjessssss

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Die borderrand is zo mooi! Super leuke kaart weer.

    gr Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Mooi kaartje!
    Ook ooi zo in de lila kleur!
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een prachtige kaart zeg en de kleurtjes helemaal mijn lievelings kleurtjes liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een zoetje. Enig dat Lila en heel lief dat stempeltje en de schattige details.

    Fijn dat je meedoet met
    elke Kaart een Feestje!

    Warme groet, Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Geweldig de stempel en de kleurcombi!
    Gezellig dat je meedoet met EKEF!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. So sweet :) Thanks for joining in with us at WOC this week ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  33. this is a very elegant card! beautiful!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word heel blij van elke lieve, leuke en vaak leerzame reactie. Ik waardeer het zeer dat jullie de moeite nemen een reactie voor me achter te laten.
Dankjewel daarvoor.
Liefs Liesbeth