Volgers

dinsdag 6 maart 2012

Boekkaart, Life is a dance........

Hallo allemaal,

Gisteravond ben ik verder gegaan met de boekkaart die ik al een tijdje op mijn lijstje "to do" had staan, en vanavond heb ik hem afgemaakt.
Even lekker freubelen geeft me lekker ontspanning na een dagje behang verwijderen in het nieuwe onderkomen van mijn moeder.
Ik ben er zelf wel tevreden over, ik had de stempel van Mo Maning al een paar maanden in huis en er nog niks mee gemaakt.
Toen ik de uitdaging op het challengeblog van Hobby Vision zag met al die mooie voorbeelden had ik ineens een "klik" van daar ga ik hem voor gebruiken.
Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.
Ik heb 4 verschillende foto's gemaakt.



Ik heb de afbeelding ingekleurd met distress en de rok gepaperpieced.
Papier: Maya Design, en Glitz. Colorcore en Bazill basispapier verschillende rosetinten.
Mallen en ponsen:  diversen van alles wat.
tekst Phooka's,  Postcard van Pion Design, daaraan hangt een bedel van een muzieknootje.
In de open ruimte heb ik weer een bloemenmandjes van MD gemaakt en gevuld (zie eerder bericht vorige week) hartjes van hout bewerkt met distress, embossingpoeder en afgewerkt met een hotfixsteentje, die heb ik ook op de voorkant verwerkt. En verschillende rozen van WOC en  lintjes.
Ik hoop dat ik tussendoor nog even tijd kan vinden om jullie creaties te bewonderen maar mijn excuses als dat niet overal lukt, ik heb helaas (soms) maar 24 uur in een dag.
Bedankt voor jullie warme lieve reacties steeds weer, dat doet de mens goed hoor.
Fijne avond en tot het volgende werkje.

Ik post het kaartje verder bij de challenge van Paper and Such Design: paperpiecing
DP2 (Mo Maning) Challengeblog: anything goes with a Mo image.
A Gem of A Challenge, perfect pastels.



28 opmerkingen:

  1. Wat een werk en wat een super mooie creatie!!! Super van kleur en details!! Kun je met recht trots op zijn!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. OHHHH zeg wat mooi en wat een leuke stempel, leuk gedaan zo die rok!!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat prachtig en wat een superleuke details, liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow wat een schitterende boekkaart! Super met die mooie kleuren!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heel erg mooi liesbeth

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb jij een schitterende kaart gemaakt zeg!!!.
    echt heel erg mooi.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel heel heeeeeeeeeel mooi gedaan zeg!!!! Een hele klus maar geslaagd met vlag en wimpel.
    Groetjes,Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een geweldig mooie creatie, super stempel, prachtige kleuren en leuke details.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schitterende kaart zeg. Ik denk dat ik ook maar eens zo'n boekenkaart moet gaan proberen te maken (als ik ergens een patroontje kan vinden). Ook die kleuren combi is schitterend. Lekker fris en toch rustgevend.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dank je wel voor je reactie. Ik ga morgen zeker even kijken op die site. Als ik hem af heb zie je hem op mijn blogje verschijnen. Groetjes Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi gedaan dit boekwerkje.
    Ziet er prima uit.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hoi liesbeth
    wat een prachtige boekkaart en vooral in mooie zachte kleuren,TOPPY!!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hele mooie creatie, Liesbeth. Mooi zoals je de rok hebt gedaan! Dat geeft tocj net dat beetje meer.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een details!
    Prachtig Liesbeth!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Schitterend Liesbeth!
    ze zijn zo leuk om te maken

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Geweldig Liesbeth!! wat een mooie boekkaart is dit!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi hoi
    Wat een supermooie boekkaart.
    Wel veel werk maar dan heb je wel iets moois
    gr Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ohhh, wat een mooie creatie. Schitterende details en wat een leuk en mooi gekleurd afdrukje zit erop.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  19. This is absolutely beautiful! I love that pretty cluster of roses and the lovely border along the edge! Glad you shared this with us in Mo's Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Liesbeth,

    Je boekkaart is geweldig mooi geworden.
    Prachtig papier heb je gebruikt.

    Een fijne avond en veel liefs Glenda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Beautiful, so soft and pretty! Thanks for joining us at Paper and Such!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Erg mooi geworden hoor. De stempel is ook zo leuk, mooi met dat paperpiercing. Prachtig geheel!

    gr Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Absolutely gorgeous....

    Thanks for joining us at A Gem of a challenge & good luck!!
    hugs and xxx
    Gemma

    P.s I have a My Memories giveaway on my blog if your interested!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Just BEAUTIFUL!!! Thanks so much for joining us at Paper and Such!!

    Crafty Hugs!
    Meredith

    BeantwoordenVerwijderen
  25. What a pretty card! Love those flowers and leaves you added. Thanks for playing along with us at Paper and Such!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Liesbeth,
    Wat een prachtige boekkaart heb je er van gemaakt! Helemaal super. Die stempel van Mo blijft mooi en ook mooi gedaan met paperpiecing! Bedankt voor het meespelen in de Challenge van HobbyVision en veel succes. Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  27. So sweet :) Thanks for joining us at WOC this week ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een mooie boekkaart. Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij Hobbyvision. Groetjes van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word heel blij van elke lieve, leuke en vaak leerzame reactie. Ik waardeer het zeer dat jullie de moeite nemen een reactie voor me achter te laten.
Dankjewel daarvoor.
Liefs Liesbeth