Volgers

dinsdag 20 maart 2012

Another 365 day trip around the sun!

Hallo blogvriend(innen),

Na bijna een week van afwezigheid toch weer even een kaartje van mij, zoals ik in een eerder bericht al had verteld ben ik druk in de weer geweest met behang, verf en wat al niet meer.
De laatste loodjes worden daar nog gelegd en volgende week verhuizen, maar eerst dus nog helpen met inpakken.
Ik had vorige week een kaartje gewonnen voor de Knotsgekkekaarten en Scrapdagen bij de Scrapbookzolder en wel bij Anneke, dus ik helemaal blij en een leuke beursdag ingepland, maar wat gebeurd.......Lig ik de hele dag ziek op bed, heb ik weer. Ondertussen ben ik weer op de been maar gun we wel momenten van ontspanning, dat doet een mens toch wel goed.
En ik hoop dat ze nog iemand anders blij hebben kunnen maken met het kaartje..
Maar goed nu een kaartje dat ik gemaakt heb voor mijn schoonzusje die morgen jarig is, eerste dag van de lente, dus ik heb er voorjaarskleurtjes voor gebruikt.

Ik heb Tilda ingekleurd met de distress, papier is kraft met Making Memories (Jack and Jill).
De sketch is van A Gem of a challenge, ik vond de lieveheersbeestjes er wel leuk bij passen omdat ze ook in het DP zitten, verder mallen van Spellbinders en MD, wondgaasje en taartkleedje (dat is goed zoeken) organza lint, bloemetjes WOC, tekst geen idee meer (lag al klaar in een map) afgewerkt met hotfixsteentjes.
Ik ben weer benieuwd wat jullie er van vinden, en nieuwsgierig als ik ben, probeer ik toch niet al te veel te missen op jullie blogs.
Overige challenges: Kreative Stempelfreunde thema Spring.
Stamps & Fun: Spring
Bedankt voor jullie trouwe bezoek.


29 opmerkingen:

  1. Wat een mooi kaartje Liesbeth
    Balen zeg van je geplande dagje beurs

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie kaart Liesbeth, en wat vervelend net nu je een kaartje hebt gewonnen, wordt je ziek. Maar ik ben blij dat het nu beter met je gaat.

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie kaart Liesbeth. En de kleuren combi is ook schitterend.
    groetjes Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This is such a gorgeous card. I love the image you've used and the colours also. Hugs Michele x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hij is weer heel mooi
    en jammer van je kaartje

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  6. balen zeg, dat niet naar Den Bosch kon. Gelukkig ben je weer opgeknapt. Misschien is Rijswijk een optie? Daar is binnenkort ook een beurs. Je kaart is een schatje, mooi papier en lief die lieveheersbeestjes. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat jammer dat je uitgerekend als je naar een "smulbeurs" wilt ziek wordt! Ook ik heb een waardeloze week achter de rug, er gaat echt wel iets rond in Nederland maar gelukkig zijn we weer opgeknapt en het mooie weer komt er aan dus net op tijd!!! Jre kaart is beeldig, wat een mooie kleur!!!!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi liesbeth
    dat is echt jammer dat je op zo moment ziek gaat worden en dan ook nog een verhuizing voor de deur,het kan allemaal niet op!
    maar je kaart is echt een pracht van een voorjaarskaart:-)
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  9. prachtig kaartje jammer van je gezellige dagje maar gelukkig gaat het al wat beter groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een hele mooie kaart heb je gemaakt.Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schitterend kaartje !! Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  12. he wat vervelend dat je ziek was zeg!
    je kaart vind ik super mooie kleuren en leuk zoals Tilda op de boomstam zit erg leuk gedaan!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schatje heb je ervan gemaakt. Mooie voorjaarskleuren. Hier kan je morgen wel mee aankomen.
    En wat balen dat je nu niet naar de beurs kon, maar voor je portemonnee was het wel goed.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schitterende kaart Liesbeth, prachtige kleuren !!

    groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een prachtige kaart Liesbeth!
    groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat leuk dat mijn paaaspulletjes zo goed terecht zijn gekomen. Je hebt weer een snozig kaartje gemaakt hoor. Groetjes Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een bofferd is je schoonzus Liesbeth.
    Je zal zoiets prachtigs maar krijgen voor je verjaardag.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een schattig kaartje is het, Liesbeth. Je schoonzus zal hier zeker wel blij mee zijn geweest?

    Veel liefs Glenda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een hele mooie kaart! Schattige Tilda en de lieveheersbeestjes staan er inderdaad erg leuk bij!! Jammer dat je niet naar de beurs kon! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooie kaart Liesbeth, echt een Lentecreatie!

    X Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wat een leuk kaartje is deze zeg!!!Helemaal mooie kleuren ook!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Was für eine herzige und tolle Karte, danke für deine Teilnahme bei den Kreativen Stempelfreunden.

    LG
    Ulla

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Your card looks really gorgeous.Thanks for joining us at SFC.
    Many greetings
    Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Beautiful card....thank you for joining AGOAC x

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Such a sweet card! I love it!
    Thanks so much for joining in the WOC Challenge this time around!
    Hugs, Dena

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word heel blij van elke lieve, leuke en vaak leerzame reactie. Ik waardeer het zeer dat jullie de moeite nemen een reactie voor me achter te laten.
Dankjewel daarvoor.
Liefs Liesbeth