Volgers

dinsdag 28 februari 2012

YES, Ik heb 100-volgers, dus de beloofde candy.

Hallo, welkom bij mijn 100 volgers candy, (voor mijn nieuwere berichten even naar hier onder scrollen).

Vandaag de beloofde candy omdat ik vandaag 100 volgers heb, en ik ben daar best wel een beetje heel erg trots op, dat er 100 mensen mijn blog de moeite van het bezoeken waard vinden, de ene wel wat vaker dan de andere, en vele medebloggers hebben er honderden, maar ik ben hier al erg blij mee.
Ik ga ook voor het eerst in een DT plaatsnemen, maar daarover later meer, maar wel heel leuk.
Ik hoop dat ook dat mijn trouwe volgers,  in ieder geval een kans willen wagen om hem te winnen want dat is eigenlijk de gedachte erachter van mijn kant, beloning voor al die lieve en leuke reacties.
Ik geef jullie ruim de tijd, ik laat dit bericht bovenaan staan tot SCHRIKKELDAG 29 februari.
Een bijzondere dag, maar eens in de 4 jaar, en de dag dat mijn zoon als alles goed gaat zijn eigen stekkie gaat betrekken, al zal  ik hem wel erg gaan missen, het is toch een mijlpaal voor hem en ons.
En dit is hem geworden, ik heb alles met zorg bij elkaar gezocht dus hoop dat jullie hem ook mooi vinden, van alles wat uitgezocht bij het mooie DP van Pink Paisley. bloemetjes, basispapier, distress bundle sage, lint en koord, glitters, stempelafdrukjes, stempeltjes en bedeltjes en houten figuurtjes.
Wat jullie moeten doen om met de loting mee te doen:
1) volger worden als je dit nog niet bent.
2) een reactie bij dit bericht achterlaten voor 29 februari as.
3) deze candy een plekje geven op je blog in de sidebar, met een link naar mijn blog.
Moet te doen zijn toch? Ik hoop dat jullie met z'n allen meedoen hoor.
Ik hoop nog vaak een candy te mogen weggeven omdat jullie mijn creaties de moeite van het bekijken waard vinden, en blijf uitkijken naar jullie lieve en leuke reacties.

91 opmerkingen:

  1. Liesbeth ik wil je van harte feliciteren met je 100e volger, echt leuk voor je!
    Ik doe mee met de verloting, je pakketje ziet er bijzonder aantrekkelijk uit.
    Nu ik Google Crome heb geïnstalleerd gaat het bloggen veel gemakkelijker, ik kom dus eens vaker langshoppen.
    Lieve groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Liesbeth, van harte gefeliciteerd met deze mijlpaal. Super zeg en wat een prachtige candy heb je bij elkaar gezocht. Ik doe graag mee.
    Groeten Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Liesbeth,

    Ik bezoek graag je blog en geniet altijd van je super mooie creaties!!
    Wat goed zeg 100 volgers gefeliciteerd hoor, en ben wel benieuwd in welk DT team je gaat plaatsnemen ook super joh!
    Ik doe graag mee met je candy je hebt er een leuk pakketje van gemaakt.
    Alvast een fijn weekend!!
    Lieve groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Liesbeth,
    ook namens mij gefeliciteerd met 100 volgers:)
    hoop het ook ooit te halen;)
    en je candy vind ik super mooi zeg:)
    voor je zoon leuk dat hij ze vleugels uit gaat slaan, zal wennen zijn voor jullie allemaal, maar het is ook weer een nieuw tijdperk he;) geniet van alles wat er komen gaat.
    groetjes Adriana
    http://cardsfromproudgranny.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi liesbeth
    op de eerste plaats gefeliciteerd
    met je 100 volgers
    en op de tweede met je d t maar dat horen we nog wel van je
    je hebt het verdiend hoor
    ik wil ook wel meedoen met je verloting
    hartstikke leuk pakket
    ga proberen of ik jou aan de zijkant bij mij krijg

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik doe graag met je mee!! Wat een prachtige samen gestelde candy! En gefeliciteerd met je volgers, ik kom graag bij je langs:)

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Liesbeth,

    Wat heb je een leuk blog. Ik ben altijd op zoek naar meer inspiratie bronnen. Op candy's ben ik ook erg dol. Met mijn beperkt hobby budget is dat de ideale kans om nog wat extra's bij elkaar te sprokkelen. Bedankt voor deze mooie kans.

    Liefs Johanna

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi liesbeth gefeliciteerd met je honderd volgers ik vind het een leuke candy en heb hem op mijn blog geplaatst ik kom altijd even bij je kijken en ben blij dat ik weer een berichtje kan plaatsen groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Liesbeth,
    Gefeliciteerd met je 100 volgers en de rest wat er nog bij komt hihihi.
    En natuurlijk doe ik graag mee aan je candy en zal ik hem zo op mijn blog plaatsen.
    Op naar de ..... volgers.

    Liefs van Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hoi liesbeth
    eerst je zoon,ja als ze groter worden gaan ze uitvliegen,maar het moedernest blijft altijd bestaan hoor!
    daar komen ze graag op terug:-))
    en 100 volgers nou dat is een felicitatie waard dus van harte en graag doe ik met je prachtige candy mee en gaat het direct op mijn blog vermelden!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Liesbeth, van harte met je 100 volgers!! En wat super lek dat je een candy organiseert. Ik ga 'm meteen in mijn sidebar plaatsen. Fijn weekend, groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Van harte met je 100 volgers en ik wil ook wel een gokje wagen.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd met je 100ste volger. Leuk een mooie candy! Ik zal hem op mijn blog zetten!
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wauw 100 volgers super en dan ook nog zo'n leuke candy daar wil ik wel kans op maken.
    ik ga hem snel op mijn blog zetten.

    Groetjes Matty

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gefeliciteerd met je 102 volgers!! Wat een prachtige candy geef jij weg. Wij willen graag een gokje wagen.
    Groetjes Astrid & larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke candy zeg, volger ben ik al een poosje, ik doe heel graag mee,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Jij hebt de 100 vast gehaald en ik doe mee hoor. Het is een prachtige candy en ik ga hem op mijn blog zetten!
    Groetjes,Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Liesbeth,

    Gefeliciteerd met het behalen van 100 volgers en ook gefeliciteerd met je kersverse
    DT-lidmaatschap.

    Ik ben ook volger van je geworden en je candy staat in mijn sidebar.

    Groetjes Glenda
    (mede kersverse DT-lid)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hallo Liesbeth,

    Proficiat met je 100 volgers, een hele mijlpaal en wat leuk dat je dat met ons gaat vieren met zo'n schitterende candy, ik doe graag mee!
    Een aparte datum voor je zoon om op eigen benen te gaan staan. Het zal wennen zijn voor alle partijen maar de hoofdzaak is dat hij het straks goed doet en het naar zijn zin heeft, dan zijn jullie ook weer helemaal happy!Fijn weekend, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtige candy Liesbeth!!! Daar doe ik natuurlijk graag aan mee.....op naar de 200 volgers!
    Groetjes Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hallo Liesbeth, ik wist niet dat je op zoek was naar volgers maar nu ik toch op je site terecht ben gekomen word ik maar meteen volger ik denk dat je bij mij al volger bent(weet niet zeker) is een mooie candy wat je hebt uitgezocht ik doe graag mee groetjes van Joke Mulder

    BeantwoordenVerwijderen
  22. 103 Liesbeth terwijl ik dit zit te typen!!! Gefeliciteerd Liesbeth, wat een mijlpaal...
    En dan geef je een hele leuke candy weg...leuk leuk leuk! Natuurlijk doe ik mee, graag zelfs.
    En ook nog een plekje in een DT...ik ben erg benieuwd meid!
    Groetjes en een fijn weekend, Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hallo Liesbeth,

    Gefeliciteerd en het is zeker de moeite waard om je blog te volgen.
    OP naar de volgende honderd volgers.

    Groeten Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Gefeliciteerd met je (meer dan) 100 volgers! Super leuk en ook een DT plek, gefeliciteerd!
    Ik doe ook graag met je candy mee en zal het op mijn blog plaatsen. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Gefelciiteerd met je 100 volgers Liesbeth
    Wat een super leuke Candy geef je weg ,ik doe graag mee hoor

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Nou meid je heb er een volger erbij en wat een leuke candy. En gefeliciteerd met je DT plek.Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een leuke blog.
    100 volgers is al best erg veel.
    Heb je candy op m'n blog geplaatst.
    Ik doe graag mee

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hi Elizabeth, congrats on your 100 followers and what a nice candy you offer. Thank you for the chance to win. Hugs xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hoi Liesbeth,

    Vandaag ben ik op jouw blog terecht gekomen en heb je kaartjes bewonderd ! Meteen maar je candy op mijn blog gezet, ik zag dat ik al volger nummer 110 ben.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wauw, wat een super toffe Candy.
    Ik kan nog net meedoen
    Groetjes Alinda

    BeantwoordenVerwijderen
  31. oei oei oei wat een megamooie candy, ik wil graag meedoen hoor. Duimen maar groetjes Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  32. wat gaaf zeg al zoveel volgers, super leuk ! ik doe graag mee aan je candy liefs joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  33. gaaf Liesbeth, al 100 volgers. Er zuller vast nog veel bijkomen;) Super candy geef je weg zeg.
    En wat gaaf dat je in een DT team zit. Ben heel errug benieuwd hoor. Veel succes alvast, maar dat gaat vast helemaal goed komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Via je candy ben ik op je blog terecht gekomen.
    Wow wat een mooie kaartjes maak jij. Ik ben direct volger van je geworden. Natuurlijk wil ik ook een gokje wagen naar je candy.

    groetjes Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hallo Liesbeth,

    een mooi blog.
    Ik ga je volgen. Ik ga natuurlijk ook voor de candy...
    Heb zelf net een blog. En net begonnen met scrappen, heb nog veel scrap ideeen nodig.
    Kan ze misschien bij jou wel vinden
    groetjes Imke

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hoi Liesbeth,
    Gefeliciteerd met je 100 volgers he. Je maakt ook zulke leuke dingen.
    Wat een gave candy heb je voor ons. bedankt voor deze kans. Hier wil ik graag wel n gokje voor wagen hoor. Ik was al volger en heb net de candy in mn sidebar gezet.
    Fijne avond nog. Groetjes margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Congrats and thanks for the chance to win, I added your candy to my TOP Candy bar!!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat een supermooie candy!!! Doe graag mee!!!

    groetjes Arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Very nice blog! Love your creative works! I am a follower.
    Fantastic candy! Thanks for the chance! Love the stamps a lot!
    I linked it on sidebar
    http://riliska.blogspot.com/
    Hugs. Riliska

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Super leuke candy, doe hééél graag mee !
    Bedankt voor de mogelijkheid !

    Groetjes, Anreda

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wat een prachtige candy geef je weg. Wil wel een kansje wagen. Ga het gelijk op mijn blog zetten.

    Groetjes Astrid.
    http://creaastrid.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Mooie spulletjes die je weggeeft hoor maar ik vind de kaartjes die er hier staan ook mooi...ben zelf ook zo'n kaartjes-junk

    groetjes Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Wat een schitterende candy Liesbeth. Dat ziet er zeker goed uit. Ik doe graag mee.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Wat een leuk dat je deze candy weg geeft. Ik wil dan ook graag een kansje wagen.
    Sterkte met het "uitvliegen" van je zoon.

    Groetjes Inky

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Hoi Liesbeth, oooooh wat geef je een leuke candy weg...wauwie... Ik doe heel graag mee en ga je candy duidelijk op mijn blog plaatsen. Ben volger van je geworden. Begin alvast met duimen....

    Lieve groetjes, Alette

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Ohhhhhh Liesbeth, wat een prachtige candy. Daar doe ik graag aan mee!! Je foto staat al op mijn blog hoor!! Enne......mocht je het nog niet gezien hebben, wat ik me niet kan voorstellen, haha, je hebt er inmiddels al 125!!!! Proficiat. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Hai,

    Vandaag via mijn tante op dit mooie blog terecht gekomen! En graag zou ik een gokje willen wagen voor deze prachtige candy!

    Groetjes Suus

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Een hele mooie candy heb je samengesteld Liesbeth en daar doe ik graag aan mee! ik heb je candy al in mijn sitebar geplaatst:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Wat een super mooie candy geef je weg, ik wil graag een gokje wagen.
    Volger was ik al.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Ik doe graag mee met je gave candy !! Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Hi Liesbeth,
    Congratulations on reaching a 100 followers! But now you have even more! I am a follower too now and I have posted picture of your candy on my blog. Thanks for this great chance!
    Love Pearl x

    BeantwoordenVerwijderen
  52. kleine kindjes worden groot haha... gelukkig duurt dat bij mij nog wel even ;)
    toch een beetje moeilijk dat loslaten he??
    en dan nu die gave candy!!! wat een leuke spulletjes heb je samengesteld zeg!
    ik ga je link direct in mijn sidebar zetten en wil graag een kansje wagen....

    liefs wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Gefeliciteerd Liesbeth met meer dan 100 volgers!! Ik kwam via via op je blog terecht en heb me erbij aangesloten. Niet alleen voor de supermooie candy maar ook omdat ik in de toekomst nog veel meer moois van je wil zien!!
    Hop je ook eens bij mij langs?
    Groetjes,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Van harte gefeliciteerd met je mijlpaal. Mogen er nog vele volgen.
    Graag doe ik mee voor de mooie candy.
    Groetjes, José

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Hi; Ik ben een nieuw volger, en ik woon in Zweden. Mag ik ook deelnemen in de candy?

    Groetjes,

    Charlotta / La Vikinga

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Ik doe graag mee aan je candy! Wauw wat een leuke dingentjes, om de verzameling aan te vullen! Hoop voor je dat er nog vele volgers mogen komen, ben zelf net er een geworden! Super!

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Ontzettend mooie dingen maak je!
    Ik kwam via via via op je blog.. en zag dat je een candy weg geeft!
    Gaaf zeg, meer dan 100 volgers.. je bent er vet overheen!!
    Natuurlijk doe ik dan ook gelijk even een poging om het te bemachtigen!
    Maar ik ben ook reuze benieuwd naar je prachtige creaties!
    Lieve Groetjs Debbie

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Hallo, Wat maak je een mooie kaartjes! ik kwam via via op je blog terecht en heb met bewondering naar je creaties gekeken en ik kwam de candy tegen die je weggeef omdat je 100 volgers heb.. ik doe graag mee met de candy, hij ziet er SUPER GAAF uit, wat een boel, leuke spulletjes zeg!
    Ik ben meteen volger geworden van je blog en hoop nog vaak leuke creaties van je te zien.

    Groetjes, Arianne

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Hi,

    Gefeliciteerd met je 100 volgers! Ik ben pas net begonnen dus bij mij duurt het nog wel even voordat ik er zoveel heb ;)

    Een klein vraagje (als groentje in de blogwereld) :
    Hoe kan ik jouw "candy" plaatsen op mijn blog??

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Hallo, ik heb sinds kort ook een blog en vind het leuk om te zien wat anderen maken.
    Ik bekijk jou blog ook regelmatig en zag nu deze candy staan. Dit is voor het eerst dat ik mee ga doen, ik dacht, ik ga gewoon een gokje wagen.. Ik vind dat je zelf hele leuke creaties maakt en kijk er met plezier naar.
    Fijne avond, gr. Margriet

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Hoi, wat leuk dat je al zoveel volgers hebt. Ik heb sindskort ook een blog en bekijk nu regelmatig ook jou blog. Ik vind dat je mooie creaties maakt en een leuke candy hebt. Ik heb hier nog niet eerder aan meegedaan maar ga een poging doen..
    Fijne avond,
    Gr, Margriet

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Gewelig wat een schitterende candy! Daar doe ik met plezier aan mee! Ga het meteen plaatsen!
    Gretjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Wonderful candy Liesbeth. I would so love to have a chance. I've linked to my sidebar and I'm a new follower. Thanks for the chance
    Hugs, Rosalee

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Hoi Liesbeth

    ik zie dat je de 100 volgens nu ruim bent gepasserd, wat leuk
    Maar dat kan ook niet anders met zo'n super leuke candy

    groetjes Carol

    BeantwoordenVerwijderen
  65. proficiat en nu op naar de tweehonderd.
    wat een grote candy,ik wil graag meedoen

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Hoi Liesbeth,

    ik heb jou bloggie gevonden via het bloggie van Plony. Je maakt hele mooie kaarten! Graag wil ik een gokje wagen op de superleuke candy wat je gaat weggeven. Op naar de 200 volgers!
    Ik zou het leuk vinden als je ook eens op mijn blog langskomt.
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Hello Elizabeth. I am a new follower, I do hope you will visit me too.

    Such beautiful candy, thanks for the chance to win x

    hugs sally x
    sallysbitz.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Via het blog van Sanne heb ik jouw plekje gevonden... Al bijna 150 volgers!! Gefeliciteerd. Graag wil ik een gokje wagen om jouw super gave candy te winnen... Ik ben volger geworden om je leuke creaties in de toekomst te blijven bewonderen!!!

    Groetjes, Toos

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Gefeliciteerd!
    Ik vind je blog erg inspirerend en super mooi.
    En ik doe zeker mee met je Candy! Wat een super mooie vintage spulletjes allemaal! Prachtig!

    De candy staat op mijn blog!

    Liefs

    Kimberley

    BeantwoordenVerwijderen
  70. gefeliciteerd met de 100 volgers!
    zoals ik net zag zit je er nu zeker heeel ruim overheen zelfs!
    natuurlijk wil ik graag een kansje op deze candy maken. volger was ik al en ik ga de link meteen in mijn sidebar zetten.

    Groetjes, Jaimy

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Hoi Liesbeth,

    Gefeliciteerd met het behalen van bijna 150 volgers. Je maakt ook wel erg mooie creaties. Ga bij jou ook inspiratie op doen. Bedankt voor de kans voor het winnen van zo een mooie candy. Welke freubelaar wil nou geen leuke hobbyspulletjes krijgen :)

    Liefs Johanna

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Hoi Liesbeth,

    Bedankt voor je leuke reactie op mijn blog. Ik kom graag een kijkje nemen op jou blog en ben op beide manieren maar gelijk volger geworden, want je maakt prachtige, inspirerende creaties! Ik was zo snel met mijn fiets omdat ik die net klaar had en hem wel vond aansluiten op de challenge van de creatieve zebra...
    En natuurlijk wil ik ook wel meedingen naar die mooie candy, want een trouwe volger ga ik vast worden, met al die mooie creaties die je maakt....
    Groetjes Elise
    PS. misschien nog een tip: Als je via blogger volger wil worden bij mij en het lukt niet, even de pagina verversen (F5), meestal lukt het dan wel...

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Wat een bjoetie van een candy , daar kan je
    schitterende kaarten meemaken.
    Groetjes Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Hoi Liesbeth,

    Ik heb vandaag je blog "ontdekt" en ben gelijk volger geworden. Uiteraard neem ik ook graag deel aan je prachtige candy. Leuke spulletjes hoor!
    Nog veel succes met je DT-schap!

    Groetjes, Myriam

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Via de jouw leuke candy op de blog van Irene kom ik bij je terecht. Ik zie dat je leuke creaties maakt. Dus ik ga je graag volgen. En de candy zet ik in mijn sidebar, want ik doe ook heel graag mee!
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Doe graag mee aan je mooie candy, ben al een tijdje volger ven je mooie blog en waag daarom ook maar eens een kansje..

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Hey Liesbeth,
    Wat een prachtige candy zeg... waar ik graag een gokje aan wil wagen!
    Leuk hé 100 volgers en ondertussen heb je er al heel wat bij!
    Misschien vind je het leuk om ook even bij mij te kijken ik geef namelijk 29 februari ook een 100-volgers candy weg.
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Wat maak jij een leuke creaties, ik ga je graag volgen.....en natuurlijk doe ik graag mee met je candy!!!
    Groetjes Eve

    BeantwoordenVerwijderen
  79. Hallo Liesbeth,
    Wat een leuke blog heb je ik ga je meteen volgen en natuurlijk een gokje wagen en meedoen aan jouw superleuke candy.
    groetjes Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  80. Gefeliciteerd, alweer ruim 100volgers... daar kan ik voorlopig alleen nog maar van dromen...
    Op naar de volgende 100 maar dat zal vast wel lukken met zulke leuke creaties...

    Graag waag ik een gokje om deze gave candy te kunnen winnen. Lieve groetjes v Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  81. Hallo Liesbeth,

    Van harte gefeliciteerd, je hebt er nu weer een volger bij. En die leuke candy staat in mijn sidebar en daarmee ga ik een gokje wagen en meedoen.
    groetjes Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  82. Schitterend candy! Hier moet je natuurlijk wel aan meedoen! Dit wil iedereen natuurlijk wel graag winnen. Spannend dat je zoon op zichzelf gaat wonen! Maar ook echt een mijlpaal probeer er de leuke kanten van te zien zou ik zeggen. Iets minder rommel in huis?? Ha ha ik heb ook een zoon van 20 vandaar!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  83. Wonderful candy!
    Thanks for this change, hugs Monica.

    BeantwoordenVerwijderen
  84. wat een gafe candy, maar je maakt ook erge leuke kaarten. Je staat nu ook in me side bar.
    gr. Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  85. Hoi Liesbeth,

    Bij deze wil ik graag meedoen aan je candy. Ik ben zeer benieuwd, dit is m'n eerste... Aangezien ik pas sinds vanmorgen zelf een blog ben begonnen.... Ik hoop dat het me gaat lukken je in m'n sidebar te zetten aangezien ik alles nog aan het uitvogelen ben. Maar je maakt in ieder geval prachtige kaartjes!!!

    Groetjes Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  86. Wat een mooie candy! Ik waag graag een gokje!
    Je hebt al 165 volgers! Wauw, dat ging snel dan.
    Ik ga hem gauw op mijn sidebar zetten.
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  87. Hoi liesbeth

    Aller eerst van harte gefeliciteerd met je 100 volgers
    Tot m,n Schrik zag ik dat ik helemaal nog niet bij jou was aangemeld ,daar hebben we vlug veranding ingebracht
    En ondertussen staat je teller al op 166 volgers wat goeddddddddddd
    Ga zo door en je behaalt zo weer een nieuwe mijlpaal ....op naar de 200
    Wat een gave candy geef je weg ,wie wil daar nu geen kansje voor wagen
    heb hem met veel plezier op me blog geplaatst


    gr eveliene

    BeantwoordenVerwijderen
  88. Hey die Liesbeth,

    Van harte gefeliciteerd met het behalen van 100 volgers. Leuk hey zo'n mijlpaal. Ik sla je candy even over. Heb al zoveel spulletjes:)

    Een fijn weekend en groetjes,
    Neltine

    BeantwoordenVerwijderen
  89. Hallöchen und Herzlichen Glückwunsch!
    Nu sind es ja schon fast 200 Verfolger. Davon kann ich nur Träumen.
    Auch ich möchte die Chance nutzen um das wunderschöne Candy.
    VLG Jessi

    BeantwoordenVerwijderen
  90. Gefeliciteerd met je 100+ volgers.
    En wat een mooie candy verloot je. Op naar de 200.

    BeantwoordenVerwijderen
  91. Superleuke candy.
    Zou leuk zijn om onze eerste candy te winnen en dan is het ook nog een beetje voor mijn (charlotte) verjaardag.
    Groetjes Lieke & Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth