Volgers

donderdag 26 januari 2012

Vintagekaartje voor een jarige vriendin.

Hallo medebloggers,

Ik heb er weer eentje af hoor, de productie loopt nog niet op schema, maar misschien komt dat omdat ik de lat steeds hoger leg ( volgens mij lees ik dat bij jullie ook regelmatig)
Ik zag de uitdaging van Scr@p-Cards Challenge 20 met deze nostalgische afbeelding als één van de drie en had meteen een idee in mijn hoofd, het moest er alleen nog even uitkomen.
Ik heb er een easelkaartje van gemaakt met papier van Pion en kraft en parelmoer.
Ik heb verschillende snijmallen gebruikt Spelbinders, Cheery Lynn, Marianne Design en Nellie Snellen, dus alles uit de kast. De vlinders zijn van hout en bewerkt met distress Walnut stain net als alle randjes, en daarna met embossingpoeder behandeld, later nog hotfix steentjes erop in het rose.
De hotfixsteentjes op het frame zijn wat helderder rose en een maatje groter.
Verder een organza strik, bloemetjes van Wild Orchid Crafts met distress behandeld en glimmermist, net als de uitgeknipte vlinder.
Ik hoop dat hij door de keuring komt, ik vond het zelf wel weer eens leuk om een vintagekaartje te maken.
Bedankt weer voor jullie leuke en lieve reacties, nog 2 volgers te gaan dus ik ben al aan het nadenken waar ik mijn vaste bezoekers mee ga belonen bij 100 zet ik hem erop.
Ik post dit kaartje verder bij de volgende challenge:
The Kraft Journal  Tie it up.
en Wild Orchid Challenge,

20 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart Liesbeth!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart, mooie details, echt super!!!

    Fijne dag, Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Liesbeth,
    Woh wat heb je weer een prachtige vintage kaart gemaakt.

    Liefs van Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hij is weer schitterend
    je komt best door de keuring hoor

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook al hou ik niet van deze vintagestijl ik vind je kaartje wel goed gelukt hihi dat klinkt niet zo enthiousiast maar ik vind vintage met die plaatjes nou eenmaal niet zo.,aar je kaart is zeker mooi hoor !!

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig deze vitage stijl! Gaat je goed af....
    Mooie kleuren en geweldige details!
    groeten Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die is mooi!! Vintage blijft leuk, vind ik.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Liesbeth
    wat een geweldig mooi kaartje heb je gemaakt, leuk zeg die variatie van allerlei stansen

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh hij is echt geweldig mooi Liesbeth,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaart, hij is prachtig afgewerkt!

    gr Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitterend!! Is een leuk model om mee te werken, kun je lekker veel op kwijt vind je ook niet, haha!! Mooie details. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Bedankt voor je lieve compliment!
    Je maakt zelf ook prachtige kaarten Liesbeth!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schitterende kaart zeg en helemaal mijn ding.....vintage!!Grts.Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  14. nou dit is wel een heel mooi kaartje daar kom je wel mee weg groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. hoi liesbeth
    een prachtige vintagekaart,ja dat is een stijl die ik erg mooi vind!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Schattige kaart heb je er van gemaakt Liesbeth, bedankt voor het meedoen aan onze challenge bij het Scrap Cards Challenge blog.

    Lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dit is echt een bjoetie van een vintagekaart. Supermooi in elkaar gezet. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtig en romantisch kaartje !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Lovely card :)Thanks for playing with us at WOC ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooie uitwerking....ik heb dezelfde foto gebruikt maar ik heb hem op zalm roze karton uitgeprint.
    Ciao uit Italie van Blankina

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word heel blij van elke lieve, leuke en vaak leerzame reactie. Ik waardeer het zeer dat jullie de moeite nemen een reactie voor me achter te laten.
Dankjewel daarvoor.
Liefs Liesbeth