Volgers

maandag 17 oktober 2011

Stoere jong-volwassen kaart met Kenny K digi.

Hallo hallo, ben ik weer.

Je hebt zo van die dagen dat je een idee hebt van hoe iets moet worden en dan niet meer kunt stoppen.
Nou zo'n dag heb ik vandaag......
Omdat we vrijdag 10 dagen met vakantie gaan en allebei de partners van mijn kinderen  precies dan een jaartje ouder worden wil ik toch de kaartjes af hebben die in mijn hoofd zitten zodat ze deze toch overhandigd krijgen al zijn we ver weg.
De eerste is voor de vriend van mijn dochter die 25 gaat worden vrijdag, niet dat hij zo'n hardrocker is hoor, maar een voetballer heeft hij vorig jaar al gehad, daar is hij nl wel fanatiek in.
Dit is 'm geworden, wederom de digi die ik eerder al heb gebruikt van Kenny K, de hardrocker, deze keer ingekleurd met distress in bruin/en blauwgrijstinten bij papier van Bo Bunny.
De sketch is van Card Patterns waar ik hem ga posten.
Omdat ik meestal vierkante kaarten maak, is een langwerpige een beetje beperkter met de ruimte, is dat voor een jongenskaart niet zooooo erg, ik vind het altijd lastiger om aan te kleden.
Ik heb de digi uitgestanst met een circel van spelbinders, en nog een andere eronder. petje uit laten steken maar dat is op de foto niet zo goed te zien helaas.
Verder een lint, en verschillende touwtjes laten overspannen, nog wat lint door de geschulpte rand gehaald om te laten uitsteken.
En een bedel van een muzieknoot bijgeknoopt, bloem met knoop, en ticket wederom van Femke.
Ook wil ik dit kaartje laten meedoen bij KennyK autumn colours.
Ik waardeer het erg hoor dat jullie de moeite steeds nemen om een reactie achter te laten, ik weet hoeveel tijd er in gaat zitten, ik probeer het ook hoor!

Groetjes Liesbeth 

12 opmerkingen:

  1. Hij is gaaf geworden. Wat een super digi heb je gebruikt. En zo mooi ingekleurd. Je styling is weer tiptop als altijd.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke grappige kaart zeg, mooi gedaan.
    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Liesbeth, ik vind hem gaaf, helemaal top. Erg geslaagde mannenkaart.
    Groetjes Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zoals de jeugd het altijd zeg: Vet cool!!!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooie grappige kaart
    fijne vakantie
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een gave digi op dat prachtige kaartje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een geinig kaartje liesbeth!
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is een mooie grappige kaart geworden Liesbeth!!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. What a cute card! Just love that image you used. So glad you could play along with us on Card Patterns this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super kaart Liesbeth! Leuk dat je meedoet met KKKG deze week. Ik hoop dat je volgende week weer meedoet.

    Veel liefs,
    Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gorgeous card, sweetie and I love the image you have used….. Thanks for joing at KKKGC this week…

    Hugs
    Judith

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth