Volgers

dinsdag 18 oktober 2011

Nostalgisch kaartje Speciaal voor jou, in kraft met rose.

Hallo bezoekers-medebloggers,

Vandaag heb ik weer helemaal een ander soort kaartje gemaakt, één van mijn favorieten alhoewel ik het inkleuren met distress ook steeds leuker ga vinden, een vintage/achtig kaartje is het geworden voor de vriendin van mijn zoon.

Ik heb een plaatje van internet Magic Moonlight, er staan er zoveel, en de ene nog mooier dan de anderen.
Ik heb een vintageblokje van de Action gebruikt met kraftpapier en rose cardstock.
Verschillende mallen en ponsen, een stukje van een stempel gebruikt voor het postzegeleffect, alles met distress behandeld Walnut Stain.
Verder een stuk jute en touw, bloemetjes van Wild Orchid Craft met een beetje MD, sprietjes zijn ook van MD, pareltjes gemaakt en een leuke bedel van een handspiegeltje.
De sketch is van The Deconstructed en nu ben ik gelukkig wel op tijd met posten.
Verder post ik het kaartje bij Wild Orchid Crafts
Ik ben benieuwd wat jullie hier weer van vinden.
Groetjes Liesbeth

12 opmerkingen:

  1. Geweldig leuk kaartje!!
    Lieve groetjes brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig is dit schattige kaartje in die vintage stijl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat is dit mooi gedaan met die verschillende sierranden op elkaar. Ik vind dit ook een heel mooie stijl.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend Liesbeth!!! Ik houd ook erg van de vintage kaarten... Succes met de challenges!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart.Ik houd ook wel heel erg van deze stijl.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooie kaart geworden Liesbeth.
    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Liesbeth this is absolutely beautiful! What a gorgeous vintage christmas card! Thank you so very much for joining us at WOCC!
    Hugs~ Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is een schitterendekaart geworden Liesbeth!!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Vindt hem super, een eechte vintage.

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterende kaart,mooi plaatje en papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. This is absolutely beautiful! I love the vintage look! Thanks so much for joining us for this week's Deconstructed Sketch!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word heel blij van elke lieve, leuke en vaak leerzame reactie. Ik waardeer het zeer dat jullie de moeite nemen een reactie voor me achter te laten.
Dankjewel daarvoor.
Liefs Liesbeth