Volgers

zondag 24 juli 2011

Stoere hardrock digi van Kenny K zwart/wit met rood.

Hallo hallo,
Allereerst welkom aan mijn nieuwe volgers, ik vind het geweldig leuk dat jullie volger zijn geworden, dat mijn creaties toch de moeite blijken te zijn om mijn blog te volgen vind ik nog steeds grandioos (bloos bloos)

Weer een nieuwe uitdaging aangegaan vandaag, totaal iets anders gemaakt dan ik normaal maak.
Dus natuurlijk ben ik benieuwd wat jullie HIER van vinden.
Dit is wat ik gebruikt heb.
Digi van Kenny K downloads ingekleurd met derwents, papier is van Hobbycafé, color core black magic, bloemen crealies mallen, lintje, mal double do ( embossing onder lint) de knoopjes en het label heb ik beiden behandeld met rode en zwarte acrylverf en met crackle medium behandeld, niet zo goed zichtbaar helaas op de foto.
De sketch is van Sweet Sketch Wednesday.
Tevens voldoe ik aan de volgende twee challenges met een recept: 2 designpapers, 1 ribbon/lace, 3 buttons, nl. One stop Craft Challenge en Guylou's Inimitability.
En de challenge bij Incy Wincy Designs is de opdracht zwart/wit en 1 andere kleur.

Een stoere kaart geworden toch? Ik vind cute of vintage toch leuker om te maken hoor!
Dat er zoveel werk en tijd in zit, zie je er niet zo aan af bij dit soort kaartjes (vind ik)
Maar deze kaartjes zijn toch handig om op voorraad te hebben.
Bedankt weer voor het langskomen, en een reactie.....graag.
Warme groetjes op deze regenachtige zondag,
Liesbeth

20 opmerkingen:

  1. How fun...this is such a great "boy" card. I love the rockstar image. And, red and black color scheme is always one of my favorites. Thanks for joining us.
    Nancy SSW-DT

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hardstikke leuk hoor Liesbeth!
    Er staan weer veel mooie dingen op je blog.
    Groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super kaart Liesbeth.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het een lekker stoer kaartje Liesbeth. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi liesbeth
    wat een stoer en mooi kaartje
    dit kaartje had ik gister nodig
    mijn neefje van 20 was gister jarig
    echt wat voor hem

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super stoere kaart! Het rockt erover haha!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauwwww deze is ook gaaf zeg
    Super die zwart/rood tinten

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Another great guys card! Love your color combo too. TFS!
    Judi SSW DT

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw....ook al zo vet cool:-) Het is inderdaad iets heel anders dan we van je gewend zijn, maar niet minder mooi! Ik ind het soms wel fijn om buiten mijn comfort zone te gaan...
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Rock on! This is awesome! Thanks so much for joining us this week at Sweet Sketch Wednesday.

    Peace & Luv,
    Jeannie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. What a wonderful rocking card!!
    Thanks for participating in our recipe challenge at Guylou's!
    Cheers!
    Guylou

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hi Liesbeth, oh what a great image and an awesome masculine card. Just love your card, your papers and embellishment work so well together. Thanks for sharing your card with us at Sweet Sketch Wednesday and good luck.
    Kathie SSW-DT

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow, this card ROCKS!!! Totally fabulous! Thanks for joining us at SSW.

    Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Fun card! Thanks for playing along at Guylou's Inimitability!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. How much fun is that?! Lovin' the embellies and the fabulous way you did the sentiment! Thanks for sharing your talent with us at Guylou's and good luck!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. You are rocking with Kenny K this week....love the colors combo you used. I also want to say how pretty your blog is...love the bg and topper you use.
    Thanks for joining our challenge this week at Sweet Sketch Wednesday.
    Patti SSW/DT

    BeantwoordenVerwijderen
  17. What a rockin card. Love your fun colors. Thanks for playing along Atlana@SSW!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. What a fun card - super cute image and your coloring is fabulous. Thanks for playing along with us at Sweet Sketch Wednesday!
    Sharon, SSW-DT

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth